שיחה:גיא צור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

שלום. שמי שירה ואני מייצגת את גיא צור "האיש שבערך". בערך זה קיימות טעויות ואי דיוקים פוגעים אשר מהוים לשון הרע. בהנחה ששאיפתכם הינה שהערך יהיה אמין ומדויק, נוכל להסדיר זאת בקלות. ברשותי מסמכים והוכחות , (כמו גם, האפשרות לשוחח עם אנשים המצוינים בערך), המבהירים את הטעויות ואי הדיוקים הכתובים בערך. לפני פירוט ברצוני לדעת אם אני פונה לכתובת הנכונה לנושא זה. במידה וכן אשמח להתחיל בתהליך מולכם לשם תיקון המעוות. במידה ולא אנא הפנו אותי לכתובת הנכונה.

                                  בתודה מראש  שירה לייבוביץ
אכן כן. פנית לכתובת הנכונה, ותודה שפנית. נשמח לעזור כדי שהערך יהיה מדוייק ונכון. נא אמרי לנו מה לא מדוייק. עדירל - שיחה 15:41, 24 בינואר 2010 (IST)תגובה

שלום שוב ותודה שחזרתם אלי? ברצוני לפרט את אי הדיוקים הנמצאים בערך גיא צור בויקיפדיה. להלן אי הדיוקים: 1. לגבי מלחמת לבנון יש בערך שלכם טענה המתבססת על כתבה עיתונאית שהאלוף המתחקר, האלוף סוקניק, טען במסקנותיו שגיא צור היה איטי ומהוסס בהחלטותיו ובתיפקודו. טענה זו מאוד לא נכונה. במסקנותיו כותב האלוף דברים אחרים לחלוטין. האלוף מטיל את עיקר הבעיה על הדרגים אשר מעל האוגדה , מציין את היוזמה שגילו המפקדים באוגדה בראשותו של גיא צור לקחת חלק בלחימה, מציין שיחידות האוגדה ניצחו בכל המפגשים ומציין שלא מצא בתיפקודו של גיא גורם לכשל מעבר לאחריות הכוללת שיש למפקד על יחידתו. ברצוני לשלוח לכם את מכתבו של האלוף סוקניק. אשמח אם תורו אותי לפי כתובת מייל או מספר פקס כיצד לשלוח לכם את מכתבו של האלוף. בנוסף אשמח להמציא עבורכם את מספר הטלפון של האלוף ואת אישורו לכך שתיצרו עימו קשר כדי לאמת את מסמכי. 2. גיא צור לא היה מפקד בית הספר לשריון אלא מפקד חטיבה 460 היא חטיבת ההכשרה של מפקדים וקצינים של חיל השריון. החטיבה תחת פיקודו זכתה כחטיבה מצטיינת לרמטכ"ל. 3. על פי הדברים שאתם מציינים באתרכם ומרוח הפירוט אליו אתם מתכוונים, כדאי להוסיף שחטיבה 401 תחת פיקודו לחמה תקופה ארוכה בעזה וצוינה כחטיבה מצטיינת בלחימה של אותה תקופה, תקופת חומת מגן והחודשים שקדמו לה ובאו אחריה. גם להערותי אלו (2 ו3) תוכלו לקבל סימוכין כתובים ולשוחח עם אנשים שהיו אז בתפקידים ויוכלו לאשר שכל העובדות שציינתי מדויקות לחלוטין.

לסיכום אודה לכם מאוד אם לאחר שתבצעו את הבדיקות הנדרשות תתקנו את הערך . אשמח להמציא עבורכם כל מסמך נדרש, לשוחח עימכם ואו להיפגש על מנת להסדיר את הדברים כראוי.

אין לנו טענות על העובדה שאתם מתבססים על כתבות עיתונאיות. מטבע הדברים בתקופה שאחרי המלחמה לא הייתה בידינו היכולת להתמודד עם עומס הכתבות שחלקן היו לא מדויקות. אולם עתה הגיע העת לתקן את הדברים.

                                              בתודה מראש ובברכת שבוע טוב  שירה לייבוביץ
שלום שירה, אני באופן אישי אשמח לתקן את כל התיקונים הנדרשים. אם זאת אני אשמח אם תכלי להפנות אותי למקורות, כתבות, ראיונות וכאלה כדי לאשש את הטענות ולהביא אותם כאן כמקורות כדי שכל קורא יוכל לשפוט בעצמו. אנחנו כמובן שואפים כאן לתאר אנשים ונושאים באופן אובייקטיבי, קשה לי להאמין שמי שכתב את הערך אפילו הכיר את צור באופן אישי והסתמך רק על כתבות והלך הרוח הציבורי. Jakednb - שיחה 14:29, 22 בפברואר 2013 (IST)תגובה

משוב מ-21 בפברואר 2013 גרוש[עריכת קוד מקור]

גרוש. לא נשוי! 95.86.77.199 22:16, 21 בפברואר 2013 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:55, 24 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

במידע שהוסף אל הערך גיא צור נאמר: ביום 20.3.20, פירסם גיא צור פוסט בפייסבוק. בפוסט, המיועד לתומכי הליכוד, כתב בין השאר: "הדיקטטורה פה והליכודניקים שותקים. מעניין מה היה נותן תושב גרמניה הנאצית שהשפיע בעד בחירתו של היטלר ב1933 כדי לחזור בו מתמיכתו. לאחר שהיה מאוחר מידי. ליכודניקים מתי תתעוררו ותגייסו קורטוב של שכל במוחכם השונא, המוסת, העיוור, וקורטוב רעות עם העם שלכם. הרי טיפשים רובכם לא. הרי האמת ברורה לכם שביבי מחפש להרוס את כל הבלמים" . מי שהגיב לדברים, היה בין השאר נחמיה גרשוני - איילהו, שכתב בטוויטר: "‏גיא צור זה הגאון שקיבל טיסה באף 16, כתת אלוף, ובנחיתה הרים את ידית קיפול הגלגלים ועשה נזק אדיר למטוס קרב מבצעי. ואני יודע כי עבדתי הרבה זמן על המטוס הזה כדי להחזיר אותו לשירות מבצעי".

מידע עובדתי זה, שאין חולק על נכונותו, נמחק פעם אחר פעם על ידי "אח גדול". הסיבה לכך היא: "לא דרוש". מי שמחליט מה "דרוש" ומה "אינו דרוש" הוא בעצם צנזור, אשר בכוונת מכוון מונע העמדת ערכים בויקיפדיה על דיוקם, מטעמים שאינם עניניים. כך, למשל, אין כל טענה כאילו המידע אינו נכון, כתוב בלשון פוגענית וכו'. צנזורה זו זהה למה שנראה כמחיקת מידע אישי לא נכון על גיא צור: ביום 21.2.2013, ביקש אחד הקוראים לציין כי גיא צור אינו נשוי (כאמור בגוף הערך) אלא גרוש. גם מידע זה נמחק, ככל הנראה, מן הערך...

יש להניח שגם פירסום המידע העובדתי הבא, יזכה לגורל דומה. המידע מובא מתוך פסק דין מיום 27.9.2004 של בית הדין הצבאי לערעורים בתיק ע"ת 109/04 תא"ל גיא צור נ' התובע הצבאי הראשי, שבו נאמר בין השאר:

"המערער הורשע בבית הדין קמא בעבירה של נהיגה ברכב בנסיבות תקנה 26(4) לתקנות התעבורה, בצירוף סעיף 38(2) לפקודת התעבורה, בכך שנהג ברכב צבאי מסוג "איסוזו טרופר" במצב השולל ממנו את השליטה ברכב או את ראיית הדרך והתנועה בה. המערער נרדם במהלך הנסיעה ברכב, הרכב עבר לנתיב הנגדי, ירד לשול הנמוך כמטר מהכביש והתהפך. כתוצאה מהתאונה נגרם לרכב נזק בסך 82,269 ש"ח. הערעור מופנה כלפי חומרת העונש. טרם הדיון בערעור הגיעו הצדדים להסדר טיעון, לפיו התקבל ערעור המערער,ויוטל עליו עונש של קנס ופיצויים שערכם הכולל הוא אלף (1,000) ש"ח. יתר רכיבי גזר הדין יוותרו על כנם".