שיחה:ג'יימס מגנוסן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

ישנה חשיבות אנציקלופדית לתוצאות גם של היריבים, שמדובר במידע על ספורט או ספורטאים. מידע זה מאפשר להבין ולהשוות בין הספורטאים היריבים. האם הניצחון הושג על חודה של מאית שנייה או שניות רבות הפרידו בינהם. התוצאה של הנבחרות במשחה שליחים חשובה גם כן. הישגו האישי הוא חלק מהמכלול של הישגה של הנבחרת. גם כשכדורגלן או כדורסלן או כל ספורטאי אחר מנצח כותבים את התוצאה הסופית כולל את הגולים או הסלים של יתר חבריו לקבוצה וגם של הנבחרת היריבה. למשל בערך פלה שהוא ערך מומלץ. "פלה הבקיע ארבעה שערים והוביל את קבוצתו לניצחון בתוצאה 1-6" או המשפט הזה "בגביע הביניבשתי פגשה סנטוס את מילאן האיטלקית. במשחק הראשון הבקיע פלה שני שערים, אך נפצע בהמשך וקבוצתו הפסידה 4-2. על אף שנעדר ממשחק הגומלין סנטוס ניצחה גם היא 2-4 וההכרעה עברה למשחק פלייאוף, שבו ניצחה סנטוס 0-1 והוכתרה כאלופת העולם בפעם השנייה." בערך מיקי ברקוביץ' "בשנת 1977 זכה באליפות אירופה היסטורית עם קבוצת מכבי תל אביב לאחר ניצחון 77:78 על קבוצת מובילג'ירג'י וארזה, בדרך לגמר ניצחה הקבוצה את צסק"א מוסקבה 79:91 משחק שהוליד שני משפטים מיתולוגיים: "אנחנו על המפה" של טל ברודי "או-אה מה קרה צסק"א אכלה אותה" - השמחה הספונטנית של אוהדי הקבוצה" מידע לא קשור באופן אישי לברקוביץ', מה ברודי אמר ובכל זאת כניראה רלוונטי. יתרה מזאת, אפילו לא מצוינים נתונים סטטיסטיים שלו. סלים, אסיסטים, חטיפות וכו'. BAswim - שיחה 02:17, 30 ביולי 2011 (IDT)תגובה

א. יש הבדל בין תוצאה של משחק כדורסל או כדורגל, לבין זמן במשחה או במרוץ.
ב. אני לא אומר שצריך לאסור להכניס נתונים כאלה. אבל בשיקול דעת. לא להפוך את הערך לרשימה אינסופית ובלתי קריאה של מספרים. גם תוצאות של השחיין עצמו יש לתת רק כשהן חשובות, ולציין תוצאות של אחרים רק במקרים מיוחדים.
ג. העובדה שהוא האוסטרלי הראשון שזוכה בתואר הזה היא חשובה. אני באמת לא מבין למה אתה פעמיים משחזר אותה, ולעומת זתא צריך לכתוב פעמיים בכמה משפטים "המשחה היוקרתי. פשוט חוצפה.
ד. הגיע הזמן אחרי טריליונתלפים שנה בויקיפדיה שתדע איך לשים רווחים בטקסט.
emanשיחה 02:33, 30 ביולי 2011 (IDT)תגובה
לא שמתי לב שמחקתי את זה שהוא האוסטרלי הראשון שזכה במשחה זה, זה בהחלט מידע חשוב. אין הבדל בין תוצאה במשחק כדור לבין משחה. בשניהם התוצאה מאוד רלוונטית. הנתונים הם לגבי התחרויות החשובות קרי אליפויות עולם ואולימפיאדות. או כשמדובר בשיא כלשהו. BAswim - שיחה 02:42, 30 ביולי 2011 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:03, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה