שיחה:ג'ון סינה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 חודשים מאת 84.252.96.118 בנושא יהודי?

מה בעייתי בניסוח. בעיני הוא תקין. דוד שי 12:43, 3 יוני 2006 (IDT)

למשל זה:

הרושם שנותר היה שהתסריט לא יניח אי פעם שדמותו של סינה תכנע. לאחר שב"רסלמניה 22" דמותו הביסה את דמותו של טריפל H, שנקבעה להיות המתחרה העיקרית מול סינה, הקהל החל לקרוא לו בקריאות בוז. סינה הגיב לקריאות באומרו שהוא לא מנסה להרוויח פופולריות בקרב הקהל, אלא רק לשמור על תוארו. חרף קריאות הקהל, התסריט הכתיב שסינה ימשיך וינצח גם בקרבות הבאים על התואר, שבו הוא מחזיק עד היום.

זה נראה לך תקין? גילגמש שיחה 12:56, 3 יוני 2006 (IDT)
חוץ מתקלדה אחת (נותר, כשצריך להיות נוצר), כן, מבחינה תחבירית זה תקין. בכל אופן, כדי לרצות אותך, שכתבתי קלות את הפסקה, וכעת היא בשפה גבוהה יותר. אתה תהיה מרוצה, אבל הקורא הפוטנציאלי של ערך זה עלול להרגיש אהבל. נקווה לטוב. דוד שי 14:55, 3 יוני 2006 (IDT)
הערכים צריכים להכתב סטנדרט אחיד. גילגמש שיחה 15:32, 3 יוני 2006 (IDT)

זה היה שכתוב? זה בקושי היה שינוי משני. אומנם השינוי הוא לטובה, אבל הוא רחוק מרחק רב ביותר מ"שכתוב". שיניתי עוד קצת למען הסר ספק. האם זה היה סך כל הבעיות עם הערך, או שמא ישנן עוד? זהר דרוקמן 19:24, 3 יוני 2006 (IDT)

כן, יש עוד. הערך פשוט לא טוב. זה לא משפט זה או אחר. כל הערך לוקה במחלה קשה: הוא לא מצליח לתאר את סינה בתור דמות בדיונית. כשהוא כן מנסה לעשות את זה, הערך הופך למסורבל ולא מובן. גילגמש שיחה 21:18, 3 יוני 2006 (IDT)
לדעתי מספק לציין פעם אחת בהתחלה שמדובר בעלילה שנכתבה מראש לדמות, ולא צריך לחזור על זה עוד פעם. הקורא יבין לבד שמדובר בפרטי עלילה ושזו לא תחרות אמיתית. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:22, 3 יוני 2006 (IDT)
חשוב להבדיל בין השחקן לבין הדמות. זה כמו לתאר את המחסל משליחות קטלנית ולהתייחס אליו כל הזמן כאל שוורצנגר. זה לא תקין. אם מדובר בדמות בדיונית, צריך להתייחס אליה כאל כזאת. גילגמש שיחה 21:31, 3 יוני 2006 (IDT)
זו לא בדיוק דמות בדיונית, אלא מתאבק שמתאבק תחת השם שלו בקרבות מכורים מראש (ה-WWE) שנועדו לצרכי בידור. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:36, 3 יוני 2006 (IDT)
זה ידוע לי, אך יחד עם זאת, לדעתי, הערך לא מתאר את זה בצורה מספיק טובה. גילגמש שיחה 21:38, 3 יוני 2006 (IDT)
באופן כללי אני מסכים מת' - בדבר מבולבל כמו ה-WWE קשה להבין מה אמת ומה בדיון (מי אמר שלא צריך את תבנית:היאבקות מקצוענית?) ואני מאמין שהערך מתמודד עם הקושי הזה (המתעצם עקב השימוש בשמו של השחקן כשם דמותו) היטב. מנגד, ברצוני להגיע למצב בו ניתן להצביע על ערך כלשהו בקטגוריה:היאבקות ולהגיד - ככה זה צריך להכתב ולאחר מכן לעצב את כל שאר הערכים הבעייתיים לפיו. אם אתה אומר שיש בעיה - אני מאמין לך ומבחינתי - עד שלא אפתור אותה, אנו נקלע לעד לסבך של ערכים גרועים שיש להעלות להצבעת מחיקה. הבעיה היא שדבריך כלליים. האם אתה יכול לתת עצה או להצביע על דוגמה נקודתית? זהר דרוקמן 19:26, 4 יוני 2006 (IDT)
בוודאי - הנושא לא ראוי, הוא מושך את הכותבים היותר גרועים שיש פה. יש כמה נשמות טובות שלא מבינות דבר בנושא, אך מנסות לשפר את הקיים. כמובן שזה לא מספיק. צריכים כותב מרכזי אחד שמבין בנושא על מנת להרחיבו.
כמו כן, אפשר להשוות עם דמויות ביוגרפיות אחרות ולראות את ההבדלים. גילגמש שיחה 19:29, 4 יוני 2006 (IDT)
אתה עדיין מעלה בעיות כלליות, אבל אענה להן בכל זאת: הנושא ראוי, שכן הוא מרכז צריכת הבידור של כמה מיליוני אנשים ברחבי העולם (ובישראל), מגלגל כמה מאות מיליוני דולרים ומייצר מספר אייקוני תרבות. הבעיה היא אכן כותבים רבים שהנושא מושך, שכותבים ערכים גרועים ומלאי הבלים חסרי פשר ותוחלת. אומנם יש בוודאי דברים טובים יותר שאני יכול לעשות, אבל הנושא תפס את תשומת ליבי (על אף שאני מתעב אותו) ושל אחרים ואנו מנסים לשפר את הבעיות שנוצרות עקב המצב, בהתאם ליכולתנו ולקוצר רוחנו.
לגבי הצעתך, על אף שהיא נראית כפשוטה ומועילה, אינני חושב כך. ערכי הביוגרפיות אינם מתמודדים עם קושי שכזה להפריד בין הדמות הטלוויזיונית לאדם עצמו. על כן אבקש שוב - האם תוכל לתת דוגמאות או להצביע על ספציפיות מערך זה? לחילופין, האם תוכל להראות ערך אחר שמתמודד עם בעיה שכזו שדווקא כן כתוב באופן מוצלח? זהר דרוקמן 19:43, 4 יוני 2006 (IDT)
אני לא חושב שיש לי דוגמה להראות לך, כי על מנת להראות דוגמה טובה צריך למצוא ערך שכתב כותב מוכשר. לדאבוני, כותבים מוכשרים מדירים רגליהם מנושאים כאלה. זאת בעצם הסיבה העיקרית למצבו העגום. אפשר למחוק את כל הערכים האלה בלי שיגרם נזק כלשהו לוויקי. אפשר גם להשאיר אותם (במיוחד את אלו שנערכו) אבל הם עדיין לא טובים. אני בהחלט לא מתכוון לשכתב אותם בעצמי, אם כי כמובן אשמח להצביע בעד מחיקתם. גילגמש שיחה 22:25, 4 יוני 2006 (IDT)
אוקיי, אז מדוע שלא נדבר על טוב, כי אם על סביר. הרי לא ערך בויקיפדיה צריך להיות טוב, הוא רק צריך להיות קריא (בעברית תקינה), ברור (מסודר כהלכה) וענייני (תוכן הגיוני שקשור לנושא). האם ערך זה עומד בסטנדרט? שאלה אחרת: האם אני יכול להצביע על ערך זה ולהגיד למתנגדי המחיקה: "הסתכלו נא על ג'ון סינה - כשערך זה יהיה כך יהיה על מה לדבר"? אין לי שום כוונה ליצור כאן ערכים מומלצים (הדבר היחיד שחסר לנו הוא שערכים בנושאים אלו יקבלו בימה מרכזית וימשכו עוד כותבים בעייתיים), אין לי כוונה אפילו ליצור ערכים לדוגמה - רק סטנדרט מינימלי לערכי ההיאבקות המקצוענית. האם הגעתי אליו או שמא עוד חסר? זהר דרוקמן 22:36, 4 יוני 2006 (IDT)
כאן אני לא מסכים איתך. למה שהערך לא יהיה מומלץ? אם הייתי צריך לתת ציון לערך הזה, אז הייתי נותן בערך 6. כלומר, מעט יותר מנכשל, אבל זה בהחלט לא משהו שאפשר להתגאות בו. כך שאני בספק אם בהצבעת מחיקה אפשר להביא אותו כדוגמה למופת הכתיבה הוויקיפדית. הסיבה לכך פשוטה - על מנת לכתוב ערך טוב, הכותב צריך לענות על שני קריטריונים: הוא צריך לדעת לכתוב והוא צריך לאהוב ולהכיר את הנושא. גילגמש שיחה 06:10, 5 יוני 2006 (IDT)
אין שום סיבה רלוונטית שהערך לא יהיה מומלץ (אם כי, כאמור, אינני רוצה לתת לנושא זה בימה מרכזית עקב איכות רוב הכותבים שהוא מושך - אך זו לא סיבה רלוונטית). אבל מכיוון שאתה צודק ולא כל כך פשוט ליצור ערך טוב או מומלץ כשאין את צירוף תנאי האהבה והכישרון - אני מסתפק בשקט כללי בחזית. אם ערך זה עומד בקריטריונים המינימלים והוא סביר מספיק - אני שמח. לפחות עכשיו יש לנו משהו להתבסס עליו. אם עתיד יזמן לנו כתיבה מוכשרת יותר ויצור ערך טוב יותר - נשכתב ערך זה לפי הפיתוח המוצלח. זהר דרוקמן 21:51, 5 יוני 2006 (IDT)

הגנה על הערך[עריכת קוד מקור]

לדעתי חייבים להחזיר את הערך ג'ון סינה שיהיה אפשר לערוך אותו כי:אם יהיה מידע חדש לא נוכל לחדש מקווה להבנה ביי

ההגנה הייתה הכרחית לאור ההתעקשות שלך על עריכות שגויות בתבניות הסדרה, גם אחרי שהוסברה לך הטעות בדף השיחה שלך. אם יש משהו לעדכן, אתה יכול להוסיף זאת לדף השיחה וסביר להניח שאחד המפעילים יעדכן זאת בערך. כמו כן, שים לב שנהוג לחתום על ההערות שאתה מוסיף בדף השיחה על ידי הקלדת ~~~~ . בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:48, 9 יוני 2006 (IDT)

בסדר,אבל אתה חושב שאני מסתכל בדף השיחה רק ראיתי שיש לי הודעות חדשות אז נכנסתי בטעות לדף השיחה רק ב9.6.06 ועכשיו, כדי לראות אם כתבת משהו מאיפה היה לי לדעת? אם הייתם שולחים לי הודעה אישית אז הייתי קורא! תראו מה יצא עכשיו... בברכה John Cena

ועוד משהו אחרי ביג שואו ג'ון סינה היה אלוף ארה"ב אז למה כותבים:האליפות נושלה מסינה?(זה כאילו הוא הפסיד יום אחרי זה) ואם כבר באליפות ה-WWE תכתבו גם ג'ון סינה הרי ג'ון סינה לקח מאדג' את אליפות ה-WWE ברויאל ראמבל 2006 אז הנה סיבות למה אתם לא מקשיבים לזה????

בברכה John Cena

הושארו לך שתי הודעות אישיות בדף השיחה שלך שם הוסבר לך מה הבעיה. אין לי רצון עז לחזור על ההסברים שאני ומת' נתנו לך שם. קרא את דף השיחה שלך והפנם. זהר דרוקמן 12:07, 10 יוני 2006 (IDT)


עכשיו יש קצת תיקון:רוב ואן דאם ניצח את ג'ון סינה ב-ONE NIGHT STAND לכן עליכם לשנות את תבניות הסדרה..

מקווה שעזרתי! בברכה: John Cena

לשם הבהרה, שכן לי אין מושג וחצי מושג בנושא, אנא ענה לשאלתי: האם זה אומר שתואר האליפות הוא עכשיו של ואן דאם? זהר דרוקמן 21:13, 14 יוני 2006 (IDT)

אפשר להגיד אבל התואר הזה עבר ל-ECW אה כן תפתחו את עריכת הערך בבקשה

בברכה John Cena

הסרתי את ההגנה, אבל אנא עזוב את התבניות לנפשן הפעם. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 15:57, 20 יוני 2006 (IDT)

אוקי אבל אם יכל שינוי אוכל לבקש רשות לשנות?

לבקש רשות תמיד אפשר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:03, 20 יוני 2006 (IDT)

תודה מקווה שנמשיך ככה

בברכה John Cena

הגובה של סינה הוא לא 140 ס"מ אלא 185 ס"מ, אנא תקן זאת. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:19, 20 יוני 2006 (IDT)

יש לי שאלה בערך כתוב למשל: "ליגות שבהם התאבק" ובדף העריכה לא כתוב אז איך אני יוסיף ליגות שהוא היתאבק בהם? בברכה John Cena

הוסף שורה עם הקוד |ליגות שבהם התאבק= רשימת הליגות . אם זה לא עובד לך רשום כאן את הליגות ואני אוסיף. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 16:19, 20 יוני 2006 (IDT)

בינתיים אני יודע שג'ון סינה התאבק בליגות:WWE,OVW

בברכה John Cena

ובנוגע לגובה של סינה זה לא אני שיניתי אלה אחותי תפסתי אותה והיא עשתה את זה כי היא מתעבת את ג'ון סינה שונאת אותו ואני לא יודע מה עוד

בברכה John Cena

ויש לי שאלה למה בויקיפדיה האנגלית יש יותר מידע??? ועוד שאלה אם לא להרגיז אותך אתה(MathKnight) גם מנהל ויקיפדיה האנגלית??ועוד משהו קטנטן אל תשנו את הופעת הבכורה היא ב2002 וכתבתי את זה אבל מישהו משנה את זה ל2000 ובבקשה אל תשנו את שנת הופעת הבכורה

בברכה John Cena

כי בויקיפדיה האנגלית יש הרבה יותר כותבים והיה שם כותב שהחליט לכתוב הרבה על סינה. לטעמי, המידע כאן מספק. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:23, 30 יוני 2006 (IDT)

נא ובבקשה לא לשנות את שנת הופעת הבכורה כי הופעת הבכורה היא ב-2002!!!!רוצים הוכחה תיצרו איתי קשר ואשלח לכם את הופעת הבכורה(יהיה כתוב תאריך. יצירת קשר: באיסיקיו 269736567 או במסנג'ר: john_cena_306@hotmail.com

בברכה John Cena

בדקתי בויקיפדיה האנגלית, הופעת הבכורה שלו אכן ב-2002. בברכה, _MathKnight_ (שיחה)

תודה ושכחתי להגיד שהוספתי את תאריך הופעת הבכורה:27 ליוני 2002

בברכה John Cena

שים לב שהכנסתי את התאריך בצורה שגויה. זה הפורמט הנכון: 27 ביוני 2002. אנא קרא בדפי העזרה של ויקיפדיה כדי להבין יותר טוב כיצד עורכים בויקיפדיה וכיצד עובד התחביר שלה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:28, 30 יוני 2006 (IDT)


בסדר ואני יודע איפה סינה נולד הוא נולד במערב ניוברי מסצ'וסטס

בברכה John Cena

סליחה אם אני מטריד אבל עכשיו אדג' אלוף ה-WWE תצטרך לשנות אני מצטער מאוד... תיכנס לפה ותיראה שזה אדג' זכה ב-3 ליולי 2006: http://www.wwe.com/inside/titlehistory/wwechampionship/2999952

אכן כן. אתה יכול לרשום שסינה הפסיד בקרב משולש לאדג' בדף. את התבניות אין צורך לשנות כי האלוף אחרי סינה הוא רוב ואן דם, לא הוא הפסיד את התואר. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 12:28, 4 יולי 2006 (IDT)

אוקי אבל יש לי שאלה למה שאני עושה קישור פנימי למילה ג'ון סינה זה מדגיש ולא מוביל לדף של ג'ון סינה?

בברכה John Cena

כי אתה מקשר לערך בו אתה נמצא. זו בעצם הפניה מעגלית כאשר אתה שם קישור פנימי לג'ון סינה מהערך ג'ון סינה עצמו. לכן, המנוע של ויקי מדגיש במקום ליצור קישור עצמי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:07, 5 יולי 2006 (IDT)


אוקי תודה רבה

בברכה John Cena

למה נעלתם[עריכת קוד מקור]

טוב אז אולי רשמתי קצת יותר מדי מידע אקטואלי, אבל זה רקע לקראת מוצאי שבת הקרוב, להכין את הקוראים למידע שיגיע כי זה או אדג' מנצח או ג'ון סינה האלוף החדש, אז צריך קצת רקע איך העניינים התגלגלו. ויודעים מה? גם אם לא צריך את זה, תשאירו ת'ערך פתוח או תנו רק למשתמשים שנמצאים 4 ימים בויקיפדיה לערוך, יש לפעמים דברים להוסיף ואם לא הערך יעלה אבק. מקווה שתפתחו ת'נעילה.

אם מישהו, מלבדך, ירצה לערוך את הערך, הוא יעשה מה שאחרים עושים: יבקש יפה בדף שיחה. מה שבטוח, הערך לא יעלה אבק אלקטרוני. Yonidebest Ω Talk 18:00, 11 יולי 2006 (IDT)

טוב, אז אפשר בבקשה לערוך את הערך? אני רוצה להוסיף מידע חיוני ועדכני מדי פעם.

כמו שכבר הוסבר לך בשיחזורים קודמים - ויקי היא לא אתר חדשות. כמעט ואין ערך לעדכונים "חמים" או "הכנה לקרב בשבוע הבא" וכן הלאה. שקול את התוספות אותן אתה רוצה לכתוב בערך. זהר דרוקמן 20:08, 12 יולי 2006 (IDT)

רגע, ולהגיד נניח שהוא חזר להיות אלוף או משהו כזה, זה גם לא צריך?(לא שהוא חזר, אבל כנראה הוא עומד לחזור ומתישהוא יצטרכו להוסיף את זה כחלק מההיסטוריה שלו).

לא, ויקיפדיה איננה אתר חדשות ואין סיבה להמשיך ולעדכן את הנעשה בפרקים האחרונים של ה-WWE. בסופו של דבר מדובר בדבר מה לא חשוב, שכן האליפויות הן בדיוניות והכל מתוסרט. הנקודה העיקרית היא שהוא המשיך לזכות באליפויות כל הזמן ולקהל התחיל להמאס. מרגע שנקודה זו הודגשה - אין סיבה באמת להתחיל לתאר כל אירוע. ניתן לראות בסוף השנה אם היה משהו באמת עקרוני בתהפוכות העלילה. זהר דרוקמן 21:51, 12 יולי 2006 (IDT)

טוב יודע מה, אבל יש את התבנית של האליפויות שלו, אז שם צריך לרשום איזה אלוף הוא היה נכון?, ונניח לרשום סתם שורה שבתאריך זה וזה זכה באליפות זו וזו, לא?

לא, זה מיותר. וגם התבנית מיותרת, אם אתה שואל אותי. האליפויות לא משנות תדבר ואינן חשובות. לטעמי, יש להוריד את התבניות משתי סיבות:
  1. כאמור - האליפויות הן חסרות ערך.
  2. האליפויות רק נצברות עוד ועוד, כך שלבסוף נגיע למצב מגוחך בו יכולות להופיע גם 10 תבניות כאלו בדף. על כן אני מבקש להוסיף לבקשתך לבצע עריכה בערך ולהפוך אותה - להסיר את התבניות האלו לאלתר מכל הערכים. זהר דרוקמן 20:56, 13 יולי 2006 (IDT)
אכן. הסרתי את התבניות המיותרות שרק מעיקות על הדף. ממילא בערך על כל מתאגרף כתוב בפירוט יתר באילו תארים זכה ומתי. אתה מוזמן לעשות כן בערכים אחרים. odedee שיחה‏ 22:25, 13 יולי 2006 (IDT)
בוצע. זהר דרוקמן 11:34, 14 יולי 2006 (IDT)

תגידו הפרתי זכויות יוצרים או שזה מישהו אחר????ובבקשה תפתחו את הערך אם אתם לא מרוצים ממשתמשים פשוט תחסמו אותם! יש דרך אחרת? מי יודע מתישהו מישהו יבוא עם מידע שחבל על הזמן, למה רק בגלל משתמש אחד אתם נועלים? תחסמו אותו!

בברכה John Cena

הערך היה נגוע בהשחתות (כמו כל שאר הערכים בנושא) והיה צורך עז להגן עליו. אם מישהו יבוא עם "מידע שחבל על הזמן" שמורה לא האפשרות לכתוב ולבקש בדף השיחה. לא הבנתי את דבריך לגבי הפרת הזכויות. זהר דרוקמן 20:50, 15 יולי 2006 (IDT)

התכוונתי לכך שפשוט תחסמו את מפר הזכויות ותפתחו את הערך

בברכה JOHN CENA

מי מפר זכויות? זהר דרוקמן 20:55, 15 יולי 2006 (IDT)
ל"JOHN CENA": הערך לא נחסם בגלל הפרת זכויות יוצרים, אלא בגלל הוספות שלא כתובות טוב או לא חשובות. pacmanשיחה 20:55, 15 יולי 2006 (IDT)

תבינו שאלה שמשחיתים פשוט תחסמו אותם ולא תנעלו זה סתם הורס יותר את הערך....

בברכה JOHN CENA

כפי שקל לראות בהיסטוריה של הערך, אתה אחד האנשים שהזיקו לו. לכן הערך יישאר מוגן. odedee שיחה‏ 21:26, 15 יולי 2006 (IDT)

אחרי שעשיתי נזקים תיקנתי את הכול ולא חזרתי על זה שוב נא לפתוח את הערך

בברכה JOHN CENA

אני מתנגד לפתיחת ההגנה על הערך עד אשר תפסק ההתקפה הנוכחית של עריכות גרועות ומפריעות בערכי ההיאבקות. אומנם יתכן ומדובר בלחכות עד לאחר סיום החופש הגדול - אבל זה עדיף על המרדף הקבוע אחר המשחיתים ורושמי ההבלים. אם ברצונך לערוך דבר מה בעל ערך - רשום זאת כאן. זהר דרוקמן 21:38, 15 יולי 2006 (IDT)

תודה שפתחת את הערך

בברכה JOHN CENA

למה מחקת את העריכה שלי??

בברכה JOHN CENA

כי היא אינה עניינית ואינה אנציקלופדית. pacmanשיחה 16:51, 28 יולי 2006 (IDT)

אז הייתה יכול לשכתב אותה...אה כן ואיך עושים חתימה? נמאס לי לכתוב את אותם הדברים כל הזמן

בברכה JOHN CENA

לא בא לי לשכתב אותה, היא אינה מתאימה לאנציקלופדיה בכל מקרה. כדי לחתום כתוב ארבע טילדות (~), כך: ~~~~. pacmanשיחה 16:55, 28 יולי 2006 (IDT)

אוקי תודה רבה

ג'ון סינה 20:22, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

תבנית:היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור]

אשמח אם התבנית תוחזר למעלה, כפי שיש למקם אותה. מטרת התבנית היא להדגיש לאורך הערך שלא מדובר באירוע ספורטיבי. אם היא בסוך אז היא חסרת ערך ואין כל סיבה שתהיה בסוף - גודלה קטן והיא איננה פולשנית. זהר דרוקמן - אהמ 19:09, 28 יולי 2006 (IDT)

הסברים קלים: תבנית זו אומנם בנויה על בסיס תבנית האזהרה הרפואית (אתה מוזמן לראות זו כאמירה אומנותית), אבל מבחינה תוכנית היא יותר דומה לתבנית:מוצר עתידי, תבנית:אקטואלי וכד' - שמזהירות שהמידע בערך הוא בעייתי במידה מסוימת. אל נא הסתכל בקנקן וגו'. זהר דרוקמן - אהמ 19:11, 28 יולי 2006 (IDT)


למה נעלתם???

ג'ון סינה 20:22, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

כי כבר מזמן הוחלט שיש לנעול את הערך עקב מתקפות השחתה בלתי פוסקות עליו. אני אישית בעד שינעל עד לאחר החופש הגדול, עת יהיה קל יותר להתעסק עם ההשחתות שיפחתו, מן הסתם, עד אז. זהר דרוקמן - אהמ 20:19, 28 יולי 2006 (IDT)

לדעתי צריך פשוט לחסום את המשחתים כבר ממחר.. ג'ון סינה 20:22, 9 אוגוסט 2006 (IDT)


למה שלא תשימו הגנה חלקית...רק משתמשים מעל 4 ימים יוכלו לערוך את הדפים ואולי זה קצת יפחית... זה יכול לעזור תנסו...(שיניתי שם משתמש לג'ון סינה כי נרשמתי מחדש לא רציתי בעיות בחתימה)

ג'ון סינה 20:22, 9 אוגוסט 2006 (IDT)


הבעיה היא שחלק ניכר מהעריכות הלא טובות הן שלך...pacmanשיחה 20:17, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

זה היה ממזמן תסמוך עלי פשוט אז לא הבנתי כלום...אין מה לעשות אבל זה קרה ועבר ועכשיו אני לא עושה כלום אבל הקודמים שמשחיתים ממשיכים לכן כתבתי שעדיף שתעשו הגנה חלקית...

ג'ון סינה 20:22, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

ג'ון, לא משהו אישי, אבל עדיין עריכותיך אינן בדיוק שיא השלמות. אני חושב שעליך ראשית למתן את שאיפותיך לגבי ערכי ההיאבקות המקצוענית בויקיפדיה, כמו מתן ערך לכל תואר. זהר דרוקמן - אהמ 21:52, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

אוקיי..למרות שלא הבנתי קצת אבל בסדר..

ג'ון סינה 22:03, 9 אוגוסט 2006 (IDT)

המההלך האישי של סינה הוא FU ו-STFU והעמית שלו הוא אדג'(תמחקו את תאריך פרישה)

אה כן עכשיו סינה הוא אלוף ה-WWE! תכתבו כך: ג'ון סינה הפסיד בקרב נגד אדג' בסאמרסלאם אך סינה ניצח את אדג' באנפורגיבן בטורנטו קנדה בקרב TLC

ג'ון סינה 20:24, 18 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

התואר הוא חסר ערך וכתבנו כבר מספיק על האחזקה האינסופית של דמותו של סינה בתארים. אין התפתחויות עלילה מעניינות יותר? זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 20:36, 18 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה


If cena wasn't win he was changed to Smackdown (sorry of my bad English

  1. Than why not write in Hebrew?
  2. How do you KNOW that? I gather it's somthing more akin to trying to build the up the publicity for the event.
  3. And if it is true - so what? זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 22:08, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

החלפת תמונה - פנייה למפעילי מערכת[עריכת קוד מקור]

התמונה המופיעה בערך מפרה זכויות יוצרים, ככה"נ. העליתי תמונה חלופית תמונה:Cenawwe2.jpg. יש להחליף. איתמר ק. 17:39, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

החלפתי. ‏odedee שיחה 18:15, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

צריך לכתוב שסינה זכה בתואר,לאחר שניצח את אדג' בעיר מגוריו של אדג',טורונטו,קנדה.

לא, זה תואר פיקטיבי ואין שום פואנטה לרשום את כל התארים בהם "זכה" והדרך בה "זכה" בהם (ובאמת שאין שום קשר לעיר בקרב שתוצאתו נקבעה מראש). מספיק לכתוב שהוא זוכה תדיר, ונקודה זו כבר הודגשה פעמים רבות בערך. זהר דרוקמן - אהמ - שלום עולמי 22:02, 11 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

דמות או בן אדם[עריכת קוד מקור]

אם אכן סינה מגלם כל הזמן דמות, הייתי רוצה לדעת יותר על סינה האדם. למשל ההתייחסות שלו לדמות אותה הוא מגלם, אולי לבטים בקשר אליה, אולי הוא אפילו הביע פעם רצון לתת לה אופי אחר? לפי הכתבה, שאכן מתייחסת אל הדמות כאל "סינה", קשה לקבל שזו באמת דמות ולא השחקן עצמו. יש בסינה משהו כל כך חביב שכיף לראות אותו מזוהה עם הדמות שלו, ממש קשה להפריד. כדי להסביר יותר טוב: רנדי אורטון משחק את הרע, כל כך רע שזה כל כך ברור שזה משחק. מידע על חייו הפרטיים, שיש לו אישה וילדים חביבים וכו', כתבות פה ושם עוזרות מאד להפריד בינו לבין הדמות. סינה כל כך טוב ומשחק את זה כל כך טוב שממש קשה להפריד. הביטוי "הצליח לשמור על תוארו", או אפילו כשהוא עצמו הסביר זאת לקהל, עדיין מאד מבלבל. לקהל ששרק לו הייתי מצפה שסינה יגיד שהוא רק משחק תפקיד, שיתלוננו בהנהלה... בקיצור, כל ערימת השרירים הזו עושה רק מה שאומרים לה?

הייתי רוצה לדעת איך מביימים בעיטות שנראות כל כך משכנעות. איך כל הבעיטות לפרצוף שהוא חוטף הן לא אמיתיות. איך יתכן שהקפיצות המטורפות שלו על הישבן לא אמיתיות. ידוע למשל על מתאבקי wweש מתו ממנות יתר של משככי כאבים. האם גם סינה לוקח? יש בערך הזה משהו מאד רדוד. כמו רשימת מכולת ולדעתי לחקור עליו יותר ולספר את מה שאנחנו הצופים בבית לא יכולים לדעת מהצפייה עצמה.

רשימת האליפויות ממש לא חשובה, כי אנו רואים שזה לא אליפות לשנה אלא מקרב לקרב, ממש זניח.

יש להדגיש על ידי הארת דמותו האמיתית את השוני בינו לבין התפקיד שלו.

הערך מבוסס ברובו על המידע הזמין דרך המקורות בוויקי האנגלית (על אף שאני מצטער לומר שהוא יצא מזמן מפיקוחי ומאז נכנסו אליו מני ניסוחים בעייתיים). יש להבין שבתעשייה משגשגת כמו ה-WWE משתלם לאדם "להשאר בדמות" ולהפוך כל דבר, כולל פרטים מחייו האישיים, לחלק מהמופע. כמובן שכל הבעיטות/קפיצות/מכות הן אמיתיות - הוא באמת קופץ/בועט/מכה - אבל עקב ידיעותיו ואימוניו הוא יודע לעשות זאת כך שאלו לא יגרמו נזק - לא לעצמו ולא לאחרים, כל עוד הוא מבצע זאת כהלכה. קצת טריקים עם מצלמה והרבה משחק גורמים למה שהוא בפועל מגע קל או תומך בפעלול להראות כקרב. זהר דרוקמן - שלום עולמי10:01, 5 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

יהודי?[עריכת קוד מקור]

אלמוני (שהשחית בערכים אחרים) הוסיף לערך את המידע שסינה הוא יהודי. בחיפוש מהיר ברשת לא מצאתי לכך סימוכין ראויים אך כן מצאתי שאלה זו במספר אתרים ותשובה שאין המידע נכון. משום כך מחרתי את הזיהוי והעברתי את הדיון לכאן על מנת שאחרים ישקלו אותו. אורי שיחה 19:29, 8 ביוני 2011 (IDT)תגובה

אני מאוד מאמין!! שג'ון סינה, יהודי 84.252.96.11800:51, 30 בינואר 2024 (IST)תגובה

משוב מ-02 באוגוסט 2011[עריכת קוד מקור]

שיא WWE: גון סינה זכה הכי הרבה פעמים באליפות WWE ונהפך כך גם לאלוף העולם. 217.194.206.88 10:48, 2 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

אלוף חדש ![עריכת קוד מקור]

ג'ון סינה זכה באליפות הWWE בפעם ה12 ובאליפות העולם במשקל כבד בפעם ה3 והגיע לרצף של 15 פעמים אלוף העולם אך זה לא מספיק לו לעבור את ריק פלייר שנמצא בשיא של 16 אליפויות עולם. 79.181.149.234 17:09, 2 ביולי 2014 (IDT)תגובה

חסרה התייחסות[עריכת קוד מקור]

חסרה התייחסות למים הסוחף שלו, ולעובדה שהוא ראפר. מי שרוצה שיוסיף. https://en.wikipedia.org/wiki/Unexpected_John_Cena

דיווח שאורכב ב-05 במרץ 2019[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: לא טעות

כתוב שג׳ון סינה בן 41למרות שהוא בן42

הוא אכן בן 41. באפריל הוא יהיה בן 42. Dovno - שיחה 20:38, 2 במרץ 2019 (IST)תגובה

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

הגובה שלו לא נכון בכלל הוא 186 ולא 185

מקור: הוא אמר לי בעצמו לפני שלש שנים

דווח על ידי: מתנאל הלל חגג 5.28.134.167 22:11, 8 באפריל 2019 (IDT)תגובה



נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בג'ון סינה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 21:27, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה