שיחה:בית הקברות הצבאי הבריטי בירושלים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הצילו זו משוש30 אבל משום מה אני לא מצליחה לערוך בשמי. כל פעם כשאני מבצעת שינוי מופיעה כתובת אדומה שלא ניתן להמשיך due to the loss of data לעומת זאת תחת הIP אני מצליחה לערוך. זה לא אני זו את (ויקיפדיה) או שמה הבעיה אצלי? --משוש30 15:25, 2 נובמבר 2005 (UTC)

קורה לכולם מדי פעם (לפחות לי). אפשר לערוך כאלמוני או לנסות לחכות קצת עד שזה יירגע. אם יש לך אפשרות לעבור מחשב אז זה גם בסדר. 132.70.50.117 15:36, 2 נובמבר 2005 (UTC) (זה אני, משתמש:אחיה פ.

ביצעתי הגהות בערך. אבל המשפט הבא לא ברור: "סנט ג'ורג' צידד בנוצרים והעיד במותו על אמונתו בישו (מרטירדום) בלוד שם ערפו את ראשו."

נקודה נוספת - בפרק האחרון על האתרים הנוספים, נאמר שיש שניים כאלה. בהמשך נזכר, כבדרך אגב, שבעצם יש גם מקום שלישי "להודים ומוסלמים". לא יותר ראוי לומר מראש שיש שלושה, ולמנותם בהתאם? Magister‏ 14:03, 3 נובמבר 2005 (UTC)

קיבלתי --משוש30 14:19, 3 נובמבר 2005 (UTC)

הצעה לפיצול[עריכת קוד מקור]

מה דעתך להוציא את הפרק הראשון בערך העוסק ברקע להקמת בתי הקברות הצבאיים הבריטיים לערך בפני עצמו בית קברות צבאי בריטי ובתוכו כתת פרק "בתי קברות צבאיים בריטיים בארץ ישראל" ולבצע קישור דו כיווני (ממנו ל"בית הקברות הבריטי בירושלים", ומכאן אליו)? אביהו - שיחה 19:03, 3 נובמבר 2005 (UTC)

העיקרון שמציע אביהו יפה בעיני, אך אני מציע להתחיל במדרגה אחת גבוה יותר: ליצור ערך בית קברות צבאי, ולהעתיק אליו (לא להעביר, להעתיק) את המידע הכללי שכאן. הנה אני עושה זאת מיד בעצמי. דוד שי 21:11, 3 נובמבר 2005 (UTC)
טוב אני רואה שדוד כבר יצר ערך חדש. כדאי לעיין בספר של ג'ורג' מוסא יש שם מידע רב נוסף על בתי קברות של מלחמת העולם הראשונה: צרפתיים, גרמניים וכד'. כדאי גם להרחיב את הערך לארצות ומלחמות נוספות. אני בזמן הקרוב אתעסק בעיר דוד --משוש30 08:24, 4 נובמבר 2005 (UTC)

ניסוח לא ברור[עריכת קוד מקור]

"גלי-מוסלמי, מחודד-גרמני" - מה גלי או מחודד? טרול רפאים 14:08, 5 נובמבר 2005 (UTC)

מצבות אני אתקן --משוש30 14:52, 5 נובמבר 2005 (UTC)

ערך שכתוב היטב[עריכת קוד מקור]

ערכתי ושיכתבתי את הקטע בנושא בתי הקברות והקבורה לאחר מלחמת העולם הראשונה. הוספתי את בית הקברות בדיר אל בלח שאם זה של עזה נספר אז יש להוסיף גם אותו. כמו כן הוספתי כמה פרטים על קבורת חללי האימפריה עד לתום ואחרי תום תקופת המנדט והקבורה בבתי הקברות הלא צבאיים.

הגהה בקישורים חיצוניים - בית הקברות הבריטי בבאר שבע[עריכת קוד מקור]

אני גולש טירון ואיני יודע איך לעדכן, אך כשגלשתי בקישורים חיצוניים לבית הקברות הבריטי בבאר שבע מצאתי הרבה "פליטות קולמוס" כמעט בכל מקום שמציין ספרות מספרים (ובעיקר תאריכים). אני מבקש ממי שמתמצא בכך לעדכן ולתקן את השגאות הנ"ל....

שמירת הנוף הפתוח מבית הקברות[עריכת קוד מקור]

אי שם בסוף שנות השבעים, כאשר נבנה קמפוס הר הצופים המחודש, היה חשש שהתצפית מבית הקברות הבריטי לאגן העיר העתיקה והר הבית - תחסם בבניה. ביוזמת טדי קולק, ראש העיריה דאז, התחייבה העיריה שלעולם לא תחסם התצפית מבית הקברות דרומה, אל העיר העתיקה.

נכון ובאמת ה"קאנטרי" (אלק) של הגבעה הצרפתית לא יכל להוסיף קומה נוספת בגלל ההתחייבות הזאת. אולי תחתום? למעלה בשורת האייקונים יש איקקון שנמצא משמאל לאייקון האדום תלחץ עליו בסוף העריכה והוא יוסיף את שם המשתמש יום ושעה. כמו כן אם אתה בטוח בידיעות שלך אתה מוזמן לערוך את הערך עצמו ולא את השיחה --משוש30 04:56, 28 באפריל 2007 (IDT)תגובה

פרטים על בית הקברות מאתר הועדה[עריכת קוד מקור]

[1] חלק מהתוכן: At the outbreak of the First World War, Palestine (now Israel) was part of the Turkish Empire and it was not entered by Allied forces until December 1916. The advance to Jerusalem took a further year, but from 1914 to December 1917, about 250 Commonwealth prisoners of war were buried in the German and Anglo-German cemeteries of the city. By 21 November 1917, the Egyptian Expeditionary Force had gained a line about five kilometres west of Jerusalem, but the city was deliberately spared bombardment and direct attack. Very severe fighting followed, lasting until the evening of 8 December, when the 53rd (Welsh) Division on the south, and the 60th (London) and 74th (Yeomanry) Divisions on the west, had captured all the city's prepared defences. Turkish forces left Jerusalem throughout that night and in the morning of 9 December, the Mayor came to the Allied lines with the Turkish Governor's letter of surrender. Jerusalem was occupied that day and on 11 December, General Allenby formally entered the city, followed by representatives of France and Italy. Meanwhile, the 60th Division pushed across the road to Nablus, and the 53rd across the eastern road. From 26 to 30 December, severe fighting took place to the north and east of the city but it remained in Allied hands. JERUSALEM WAR CEMETERY was begun after the occupation of the city, with 270 burials. It was later enlarged to take graves from the battlefields and smaller cemeteries in the neighbourhood. There are now 2,515 Commonwealth burials of the First World War in the cemetery, 100 of them unidentified. Within the cemetery stands the JERUSALEM MEMORIAL, commemorating 3,300 Commonwealth servicemen who died during the First World War in operations in Egypt or Palestine and who have no known grave ‏Daniel Ventura15:09, 28 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבית הקברות הצבאי הבריטי בירושלים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:00, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה