שיחה:בית גאה בבאר שבע

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סתירה פנימית: בטקסט כתוב: "תקיים במשך 16 שנים (משנת 1999) כסניף מקומי של אגודת הלהט"ב, ובשנת 2015 נפרד מאגודת הלהט"ב והקים עמותה מקומית עצמאית", ואילו בטבלה כתוב "שנת הקמה - מאי 2014." צריך ליישב את הסתירה הזו. 77.127.31.102 07:37, 23 ביולי 2016 (IDT)תגובה

אין סתירה. האנשים, הפעילויות והמבנה נשארו באותה המתכונת, בדיוק אותו הדבר. מה שהשתנה זה הניהול, תחת עמותה חדשה שנירשמה בשנת 2014 שעליה האחריות המשפטית והכלכלית. בתחילה זה היה באחריות "האגודה" מבחינה משפטית, שמימנה את הפעילויות בסניף ומשנת 2014 עמותה חדשה היא זו שמימנה את אותן פעילויות ושמות המייסדים הם אלה שרשומים בטבלה.BAswim - שיחה 10:54, 23 ביולי 2016 (IDT)תגובה
תשובות:
בקשר לשנים 2014 או 2015 : אכן היה בטקסט בילבול, שתוקן. (תקלדה).
בקשר לשאלתך לגבי ההתנהלות בככלותה - להלן ההסבר.
מההתחלה היה צורך בגורם שישכור את המבנה וישלם את החשמל והארנונה.
לכן, לצורך שכירת המבנה וכו', היה צורך בעמותה כלשהי שתסכים לעשות זאת (או באדם פרטי נדיב מאוד...). אגודת הלהט"ב, בתפקידה כאגודה הארצית, הסכימה להכיר בפעילים הבאר-שבעים כסניף מקומי של האגודה, ואנו אסירי תודה להם על עזרתם ארוכת השנים. ואכן במשך שנים רבות מימנה אגודת הלהט"ב את המבנה והחשמל של "סניף באר שבע של האגודה".
יובהר כי המימון הגיע מהאגודה, בעוד אותם אלה שהתנדבו והפעילו את המקום היו ונשארו הפעילים המקומיים מבאר שבע.
לאחר שנים, במהלך שנת 2014, עקב נסיבות שונות, הובהר לפעילים המקומיים שאגודת הלהט"ב אינה מעוניינת להמשיך בכך, והיה חשש כי המקום ייסגר. לכן התארגנו הפעילים מקומיים והקימו את העמותה "בית גאה בבאר שבע". הקמת עמותה (כל עמותה) היא דבר מורכב מאוד, ואינו מיידי. ההתארגנות הראשונית מורכבת ולא ניתן לדעת מראש מתי בדיוק יתקבל אישור רשמי לעמותה. לשמחתנו, לאחר הכנת והגשת כל הטפסים כדין, בתהליך שארך זמן כמקובל, בחודש מאי 2014 אושרה העמותה על ידי רשם העמותות.
במהלך החודשים שלאחר מכן, עד סוף 2014, עדיין המשיכה אגודת הלהט"ב לדאוג לקהילה, ולממן את שכירות המבנה ואת הקהילה, עד דצמבר 2014.
לפעילים לא היה מראש הון ראשוני על מנת לשכור את המבנה לשנה. לכן, לצורך גיוס סכום מינימלי לשכירות ולקיום - נדרשו כמה חודשים. בדצמבר 2014 הסתיים סופית הסיוע של אגודת הלהט"ב, ומחודש ינואר 2015 יצאה העמותה החדשה-ישנה "בית גאה בבאר שבע" לדרך חדשה והחלה לנהל את המקום בעצמה. "חדשה-ישנה" מכיוון שאמנם העמותה הרשמית הייתה "חדשה" לפי רשם העמותות, אך למעשה אותם פעילים ומתנדבים, באותו מבנה בדיוק, המשיכו לדאוג לאותו ציבור באר-שבעי להט"בי מקומי, עם אותן קבוצות ועם אותה פעילות (קבוצת סגול, קבוצת הנשים, קבלת שבת אחת לחודש, ועוד).
בברכה, דני. Danny-wשיחה 14:53, 23 ביולי 2016 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בבית גאה בבאר שבע שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:57, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה