שיחה:ארי פינס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת 83.130.194.233

לדף זה נוספו לאחרונה שינויים שכוללים אי-דיוקים וסילופים רבים עד כדי דיבה, כפי שיפורט להלן:

"בשנת 2021 שודר סרט התעודה "צל כבד"[9], של הבמאי עידו הר, ובו סיפורה של האישה מאחורי ראשי התיבות א"ק - אולה קרבצ'נקו, לטענת הסרט נהגו יוצרי "צל של אמת" בחוסר יושר ובחוסר אחריות כלפי קרבצ'נקו, ושגו כשגרמו לקהל להאמין ללא פקפוק בנכונות גרסתו של בן זוגה לשעבר שהאשים אותה ברצח, תוך טשטוש העובדה שבן הזוג התעלל בה. כתוצאה מהסדרה הפכה קרבצ'נקו, אף ששמה המלא לא הוזכר בה, קורבן להטרדה ואיומים ונאלצה לעזוב את הארץ; מצבה הנפשי שהיה מלכתחילה קשה הדרדר עד כדי איום בהתאבדות. לאחר פרסום "צל כבד" בשנת 2021, רבים הוקיעו את יוצרי הסדרה "צל של אמת" יותם גנדלמן, ארי פינס, מיקה תימור על שסירבו להודות ברשלנות ובעריכה מגמתית תוך עיוות פרטים חשובים, והכל לצורכי פרסום. [10][11] קרבצ'נקו פתחה בשנת 2021 פרויקט מימון המונים שמטרתו לסייע לה בתביעת דיבה משפטית כנגד בן זוגה לשעבר ואולי גם נגד היוצרים של "צל של אמת", אשר הביעו התנגדות לצעד זה. [12][13]"

את תוספות אלה דאגו להשתיל יוצרי "צל כבד" בדפי הוויקיפדיה של "צל של אמת" ובדפים הפרסונליים של יוצרי הסדרה. לא ברור מה הצורך בכך, ומדוע אין להסתפק במשפט הראשון ובקישור לערך "צל כבד".

המשפט "מצבה הנפשי שהיה מלכתחילה קשה הדרדר עד כדי איום בהתאבדות", הינו דיבתי. לא הוצגה כל הוכחה לכך שאולה קרבצ'נקו ניסתה להתאבד או שמצבה הנפשי התדרדר מלבד מילותיה שלה, ומן הסתם יש לה אינטרס לומר זאת. אותו דבר לגבי הטענה כי היא "נאלצה לעזוב את הארץ", וזאת בשעה שהיא מתגוררת בארץ.

גם המשפט ""על שסירבו להודות ברשלנות ובעריכה מגמתית תוך עיוות פרטים חשובים, והכל לצורכי פירסום" הינו דיבתי, ובגדר הבעת דעה שאין לה סימוכין. אילו פרטים עוותו? ומנין הידע שהדבר נעשה לצורכי פרסום? עם כל הכבוד, מי שאמון לקבוע אם היה בסדרה עיוות פרטים הינו בית משפט, ולא עורך בוויקיפדיה.

אותו דבר תקף לגבי המשפט "קרבצ'נקו פתחה בשנת 2021 פרויקט מימון המונים שמטרתו לסייע לה בתביעת דיבה משפטית כנגד בן זוגה לשעבר ואולי גם נגד היוצרים של "צל של אמת", אשר הביעו התנגדות לצעד זה". תביעת דיבה נגד בן זוגה לשעבר של א"ק הוגשה כבר ב-2017, ואין לה כל קשר לגיוס המונים זה. נגד "צל של אמת" היא מעולם לא הגישה תביעת דיבה עד עצם היום הזה, כך שלא ברור על מה נשען משפט זה.

אבקש שתוספות אלו לערכים "צל של אמת", "ארי פינס" ו"יותם גנדלמן" ישונו להלן. 93.172.252.219 19:03, 18 ביוני 2021 (IDT)תגובה

ווקא תביעה על סך 5.4 מיליון שקל הוגשה נגד ירום הלוי ארי פינס יותם גנדלמן וחברת ההפקות ביצת עין,חחבל שמיקה תימור יצאה בשן ועין 83.130.194.233 01:41, 22 ביולי 2022 (IDT)תגובה