שיחה:אריאלה סביר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

היי סקרלט. אני משתמש חדש כאן ורציתי להכניס ערך של הריתמיקאית אריאלה סביר תוך כדי שימוש בתוכן מהאתר של ויזארט ששיפצתי לצורך כתיבת הערך. לאחר שמחקו לי את הערך בפעם הראשונה בשל חשד להפרת זכויות יוצרים, ערכתי מחדש את הערך והוספתי אותו מחדש תוך כדי ציון העובדה בהערות , שאני הוא היוצר של התוכן שממנו נילקח הטקסט של ערך ה ולכן אינני מבין למה מחקת את הערך בפעם האחרונה. אשמח אם תוכל לעזור לי בעריכת הערך ולהסביר לי מה הייתה הבעיה בגללה נמחק הערך בפעם האחרונה.Asaf jacov - שיחה 16:31, 22 באפריל 2008 (IDT)תגובה

אריאלה סביר מתגוררת ביישוב בשומרון. בצעירותה התקשתה למצוא עבודה כריתמיקאית בשל עובדת היותה עיוורת. כשקיבלה עבודה התחילה לשלב לאט לאט שירים מקוריים שלה ומשם הדרך להצלחה הייתה קצרה.

הגשת תוכנית ברדיו[עריכת קוד מקור]

האם מתאים להוסיף לערך את העובדה, שאריאלה הגישה במשך תקופה תוכנית בערוץ שבע? חוקרת דיבוקים - שיחה 17:58, ט' בטבת התשע"א (IDT).

אם יש מקור, כמובן שניתן להוסיף זאת לערך. לעומת זאת, לדעתי, בערך ערוץ 7 אין להוסיף את שמה, מאחר וקיים שם פרק "אישים בולטים", המונה רק אנשים שהיו ממש מעורבים בהקמת הערוץ או ששידרו שנים רבות והיו מזוהים עם הערוץ. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום!
כמו כן, תשובה נוספת ב:שיחת משתמשת:חוקרת דיבוקים/חול#שאלתך לגבי אריאלה סביר. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 13:23, 9 במרץ 2014 (IST)תגובה

שאלה[עריכת קוד מקור]

כיצד ניתן לשוחח עם אריאלה- ע"מ לבדוק אפשרות הזמנת מופע?

נסה את דפי זהב. עִדּוֹ - שיחה 15:46, 1 ביוני 2011 (IDT)תגובה
וגם בפייסבוק. דרך - שיחה 19:10, 1 ביוני 2011 (IDT)תגובה
היכנסו לכאן: סרט: חגי, הבן של אריאלה סביר. בסוף הסרט יש מספר טלפון נייד כדי להשיג אותה. בתודה מראש: חוקרת דיבוקיםשיחהאמצו ערך יתום! 19:11, ז' אלול התשע"א (IST).

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באריאלה סביר שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:49, 29 במרץ 2023 (IDT)תגובה