שיחה:אנציקלופדיה גלאקטיקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמא יש מקום בויקיפדיה לאנציקלופדיות בדיוניות? Ignorance 09:24, 7 מאי 2005 (UTC)

(הכנס כאן בדיחה על רקורסיביות של הכלת אינציקלופדיה בתוך אינציקלופדיה). אם הדבר מוסבר בבירור בגוף הערך, ולערך יש תוכן ממשי (ולפי מה שקראתי, אז כן, יש), למה לא? ערןב 09:29, 7 מאי 2005 (UTC)
למה לא? זאת אינציקלופדיה מפורסמת, אני חושש שיש יותר אנשים ששמעו עליה מאשר על האינציקלופדיה העברית. טרול רפאים

למה לא? מכיוון שהערך הזה פותח פתח ליצירתם של עוד עשרות ערכים המתבססים על מידע בדיוני לחלוטין. מה הלאה? ערך על ספינת החלל "ליבת הזהב" ממדריך הטרמפיסט לגלקסיה? ערך על הפייזר ממסע בין כוכבים? Ignorance 09:41, 7 מאי 2005 (UTC)

אז? אם מישהו יכתוב ערך רציני על שני המושגים הללו, למה לא? יתכן שבמקרה הזה אני אמליץ לשלב את "ליבת הזהב" בערך מדריך הטרמפיסט לגלקסיה ואת פייזר במסע בין כוכבים, כדי למנוע ביזור מיותר. ערכים נבחנים לפי תוכן - אם יש בהם תוכן כתוב היטב, מה יש לך נגדם? אתה רוצה שוב לפתוח אץ אותו הדיון שנטחן כבר עשרות פעמים על "מה ראוי להופיע בוויקיפדיה"? ערןב 09:43, 7 מאי 2005 (UTC)
מה מפריע הערך הזה? יש לנו ערך על שרלוק הולמס, אם יש זכות קיום לערך על שרלוק הולמס, יש זכות קיום גם לערך זה. השאלה היא עד כמה המושג הזה נפוץ. אם הוא ידוע רק ל-3 אנשים, לדעתי הוא מיותר ואיזוטרי. אם זה משהו מוכר, למה למחוק? גילגמש שיחה 09:49, 7 מאי 2005 (UTC)
פייזר מוכר גם מספרי מדע בדיוני אחרים, הוא מן הסתם יושלך למדע בדיוני - מונוחנים. טרול רפאים 09:53, 7 מאי 2005 (UTC)