שיחה:אלי חובייקה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 חודשים מאת InternetArchiveBot בנושא בעיה בקישורי ארכיון בערך (ספטמבר 2023)

אם כבר אתה רוצה לתרגם

There is much controversy about the murder of Elie Hobeika. Many Lebanese point the finger at Israel, while some point the finger at the Palestinians, Syria, and even the Lebanese Forces, which had attempted to assassinate Hobeika in 1991. Hobeika's death proves difficult to solve, and amid speculation of who killed him, there have been no arrests to this day.

ישנה מחלוקת רבה לגבי רצח אלי חובייקה. לבנונים רבים מאשימים את ישראל, בעוד אחרים מפנים אצבע לכיוון הפלסטינאים, סוריה ואפילו הכוחות הלבנוניים, אשר ניסו להתנקש בחובייקה בשנת 1991. תעלומת מותו של חובייקה הוא קשה לפתרון, ואל אף ההשערות בנוגע למבצאים, לא בוצעו עד היום מעצרים.

.

בנוסף אני לא רואה שם הוכחות או הפניות להוכחות, ומהתרגום שמופיע בדף עכשיו לא ברור מי בדיוק מאשים את ישראל באחריות להתנקשות.

שווה לציין שבדף באנגלית מעלים את הטענה הזאת יחד עם זהות הטוען - אמיל לחוד. חשוב להזכיר שמי שעומד מאחורי ההאשמות הוא איש ממשל לבנוני פרו סורי ולא למשל איש אקדמיה מאיי פיג'י. וגם כאשר כתוב "לא נמצאו הוכחות משמעותיות" זה כאילו נרמז שנמצאו הוכחות כלשהן, מה שאינו המקרה.

בעיה בקישורי ארכיון בערך (ספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:00, 21 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה