שיחה:אילת מזר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת מי-נהר בנושא מידע על בולת חזקיהו

כמו רבים מהארכיאולוגים הישראלים, מגבה ומלבה אש אלימות בלתי פוסקת במזרח ירושלים. באמתלה של מחקר אקדמי, ארכיאולוגים אלו תומכים בקיצונים מהימין, כמו למשל עטרת כוהנים, או עמותת אלעד, המממנת את החפירות, המצדיקות את קיום מפעלה הגזעני לטיהור אתני של ערביי ירושלים או לטענתם לייהוד מז' ירושלים - "עיר דוד".

ארכיאולוגיה זהו מחקר מדעי, והוא אינו יכול ללבות שנאה אצל אוהבי האמת. חתירה אל האמת מלבה שנאה רק אצל אלה שמאוהבים בשקר. אתה כנראה מאוהב בשקר שליהודים אין שום זכות לחיות על אדמת ישראל. ולכן כשארכיאולוגית מגלה את האמת המדעית, אתה מתפוצץ מבפנים. וחוץ מזה, להאשים מי שבסך הכל חוקרת עתיקות ולא פגעה לרעה באף אחד ב"טיהור אתני" זוהי האשמה שיקרית מסיתה ופחדנית. תתבייש לך.

אילת מזר במחקריה הפריכה מספר תאוריות אנטי תנכיו"ת ולכן אסכולת אוני' ת"א נלחמים בה.

תגובה זהירה[עריכת קוד מקור]

קשה לי להאמין שאילת מזר שחופרת מטעם רשות העתיקות של מדינת ישראל היא ימנית קיצונית שחותרת ללבות אלימות באוכלוסייה הערבית בירושלים. היא בעלת תואר אקדמי ומועסקת על ידי רשות ממשלתית, נראה לך שהיא תסכן את הקריירה ואת מפעל חייה כדי להסית לאלימות או כדי לתמוך באיזו אגודה קיצונית?

למומחים לארכיאולוגיה[עריכת קוד מקור]

ודאי החוקרת הנכבדת הנ"ל חפרה גם לפני 2005 נודה מאד למי שיוכל להוסיף לערך על אתרים ארכיאולוגיים נוספים בהם חפרה מי-נהר - שיחה 21:47, 26 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

היכן הסרט?[עריכת קוד מקור]

הסרתי מהערך את הקישור הבא:

משום שהוא שבור. האם הסרט נמצא בקישור אחר?Ladypine א - שיחה 21:40, 17 במאי 2012 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:16, 3 במאי 2013 (IDT)תגובה

מידע על בולת חזקיהו[עריכת קוד מקור]

כאן יש מידע נוסף על התגלית ודרכי פרשנותה - http://tmsifting.org/489 וכאן בשיחה של מזר עם הנשיא מידע דומה. ובסרטון ההסברה שהם הכינו כאן. מי-נהר - שיחה 10:31, 3 בדצמבר 2015 (IST)תגובה