שיחה:אורי בן ברוך

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מה זה מדברים על מבצע קיפוד?לא?[עריכת קוד מקור]

מה איפה אורי בן ברוך ? בכלל? אני רוצה את הילד בן -14 79.180.152.81 17:59, 13 בינואר 2012 (IST) נכון איפה הוא בכלל? זה ממש לא נחמד אז מה זה בכלל?תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:48, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:48, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

מקורות[עריכת קוד מקור]

Makaryuna, אי אפשר סתם להוסיף {{דרוש מקור}} בכל פינה.

קודם כל, נהוג להוסיף את התבנית רק במקום בו יש מידע שנראה חשוד או שלא ראוי שיהיה ללא מקור (אחרת כל הערכים בוויקיפדיה בעברית היו מלאים בעשרות תבניות כאלו).

דבר שני, אם מצוין מקור, בוודאי שאין לשים תבנית דרוש מקור, אלא אם כן בדקת את המקור ונוכחת שהוא איננו מקור, האמור בערך אינו כתוב במקור זה, ואז יש למחוק את המקור שבהערה ואז אפשר להחליפו בתבנית דרוש מקור.

כמו כן מחקת מקור שהיה בערך, ולא הסברת למה עשית זאת.

הורדתי את תבנית:דרוש מקור בחלק בו יש מקורות, והחזרתי את המקור שמחקת ללא נימוק. בברכה, אוריאל, Orielno - שיחה 09:16, 2 בדצמבר 2017 (IST)תגובה

דיווח שאורכב ב-06 בנובמבר 2019[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

בתקופת הכיבוש איטלקי ליקה כהנת קס טואבה מלקו זצ"ל עמד בראש ההנהגה הרוחנית והוא עמד בראש המשלחת אליה הצטרפו קס ברהן ברוך וקס צגהון ברוך. הטקס נערך במעמד שר המושבות, הגנרל בירולי והוענקו שתי גלימות האחת לליקה כהנת קס טואבה מלקו זצ"ל והשנייה לקס ברהן ברוך זצ"ל.

ב1943 ליקה כהנת קס טואבה מלקו זצ"ל היה הסמכות הרוחנית הגבוהה ולא קס ברהן ברוך זצ"ל לכן הפנייה של היילה סלאסי כביכול ליונה בוגלה ותשובתם היא תלושה מהמציאות ושקרית היא.

ראה כאן. חידקל - שיחה 22:18, 6 בנובמבר 2019 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באורי בן ברוך שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 13:03, 26 במרץ 2023 (IDT)תגובה