שיחה:אברהם שטאל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

הטקסט שאני רוצה לפרסם מבוסס על כתב יד של אברהם שטאל ז"ל, שהיה אבא שלי. זכויות היוצרים הן של אמא שלי והיא נתנה לי את הזכות להשתמש בטקסט זה. תמר שפנייר-שטאל

את מבינה שטקסטים שנכתבים כאן מפורסמים לפי רישיון GFDL, כלומר אחרים יוכלו להשתמש בטקסט לכל מטרה, לרבות מסחרית, תוך מתן קרדיט ראוי? כל עוד את מבינה זאת, וכל עוד זה בסדר עם אמך, זה בסדר במחינתנו. ‏Yonidebest Ω Talk00:05, 14 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

אני מבינה כל מה שכתבתם לי, וזה בסדר מבחינתנו. אז אפשר לפרסם את הטקסט? זה חשוב לנו. תמר שפנייר-שטאל

אפשר (ועוד רגע הוא כבר יופיע), אבל הוא עדיין דורש לא מעט עריכה. אני ממליץ לעיין במדריך לכתיבת ערכים. דניאל צבישיחה 00:26, ט"ז בחשוון ה'תשס"ט (14.11.08)

אנחנו סבורים שאין בדף בעיה. חשבנו הרבה על מה שכתבנו, והיינו מבקשים שזה יתפרסם כך תמר שפנייר-שטאל

כדף בפני עצמו, זה כתוב מצויין, אבל עצם פירסומו בוויקיפדיה גורר שינויים מסויימים - דברים קטנים כמו קישורים פנימיים לערכים אחרים, כתיבת פתיח, ושאר זוטות. דניאל צבישיחה 00:37, ט"ז בחשוון ה'תשס"ט (14.11.08)

אנחנו סבורים שאין בעיה בטקסט ומצידנו הוא יכול להתפרסם כך. אם עורכי ויקיפדיה רוצים להכניס בו כמה שינויים, זה בסדר. תמר שפנייר-שטאל

עוד שאלה אחת לפני שתעלמו לנו - האם תוכלו לספק תמונה שלו? דניאל צבישיחה 01:09, ט"ז בחשוון ה'תשס"ט (14.11.08)

אנחנו יכולים לסרוק תמונה קיימת. אין לנו תמונה דיגיטלית, כי אבי נפטר ב-2000, כשמצלמות דיגיטליות עוד לא היו. איך אפשר לשלוח תמונה סרוקה?

פרטים מלאים בעזרה:העלאת תמונה. דניאל צבישיחה 15:19, ט"ז בחשוון ה'תשס"ט (14.11.08)

העליתי תמונה חופשית של אברהם שטאל לפי ההוראות. אפשר להוסיף אותה לערך, ומבחינתנו היינו מבקשים לפרסם את הערך בוויקיפדיה כמו שהוא עכשיו.

זוהי כל מהותה של ויקיפדיה - כל ערך מפורסם ברגע שבו מעלים אותו לאתר. דניאל צבישיחה 23:35, י"ט בחשוון ה'תשס"ט (17.11.08)

תודה רבה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 20:22, 30 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה