שיחה:אבי פיילר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Edenazulay בנושא נכתב על בסיס ספר עלום

הליקויים הדורשים תיקון בערך:

  1. הכתיבה היא כתיבה אנציקלופדית ולא עתונאית ולכן יש להמנע מסופרלטיבים ואנקדוטות. לדוגמא המשפט "דרכו האישית והתפתחותו כאמן מקבילה וחופפת את דרכה של מדינת ישראל הצעירה." משפט כזה ניתן אולי לכתוב על מי שעסק בהתפתחות המדינה בבטחון, בעשיה חברתי או פוליטית. אבל מה להתפתחות המדינה ולהתפתחותו כאמן? היכן זה בא לביטוי בעבודותיו?
  2. יש להמיר לשון הווה ללשון עבר. לדוגמא: במקום "לאחר שנה אבי עובר לגור בגואה, ומצייר יצירות רבות" צ"ל "לאחר שנה אבי עבר לגור בגואה, וצייר שם יצירות רבות"
  3. הרבה מהנכתב מבוסס על ספר כלשהוא - אם מביאים מקור יש לפרשו בשמו, מי כתב אותו, ההוצאה ושנת ההוצאה. אחרת אין לכך שום משמעות
  4. אנחנו לא עוסקים במחקר ראשוני ולכן יש בעיה בציטוט דברים שנאמרו ע"י נשוא הערך לעורכת. אם כי יתכן דאם זה היה הפגם היחיד זה היה עובר.
  5. לענין התמונות - אנחנו נמנעים מלהציף את הערך בתמונות סתם. תמונות בערך צריכות לשקף את תוכן הערך - תקופות בחייו, טכניקות שונות וכדומה. מגוון תמונותיו יכולות להופיע בוויקישיתוף עם קישור לערך. (ראו פבלו פיקאסו, סלבדור דאלי. נכון שיש ערכים שיש בהם גם גלריה רחבה אך גם שם ראוי לתקן.

שנילי - שיחה 07:18, 28 ביולי 2011 (IDT)תגובה

שלום לך שנילי. תיקנתי את כל הלקויי בדף לדעתך. בנוסף , צימצמתי את כמות התמונות לחצי , משום שלדעתי לאמן צריכה להיות גלריית תמונות , אך צימצמתי אותה כבקשתך.

אבקש ממך לא למחוק את הגלריה עם כי עניתי על כל בקשותייך.

בתודה , עדן

Edenazulay - שיחה 20:05, 29 ביולי 2011 (IDT)תגובה

את גלרית התמונות העבירי לויקישתוף. שנילי - שיחה 20:08, 29 ביולי 2011 (IDT)תגובה

מדוע ? הרי להרבה אמנים יש גלריית תמונות . ( כגון : ואן גוך , פבלו פיקאסו , יגאל תומרקין .. מדוע הם אינם מתבקשים למחוק את הגלריה ואני כן ?

אנא ממך שנילי , אל תמחק את גלריית התמונות . הינני מוצאת את גלריית התמונות נחוצה והחשובה , המדגימה את כשרונו ויכולותיו של האמן . הרי מבלי עבודות אין אמן . אז למה אינך מסכים לגלריית תמונות בערך ?

Edenazulay - שיחה 21:52, 30 ביולי 2011 (IDT)תגובה

תאריך לידה[עריכת קוד מקור]

בערך כתוב 12 בפברואר, אולם באתר האמן כתוב 17 בפברואר. ערן - שיחה 12:55, 23 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

תוקן תודה . Edenazulay - שיחה 22:22, 8 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

נכתב על בסיס ספר עלום[עריכת קוד מקור]

הערך נכתב על בסיס ספר שהוצא לאור על ידי מוזאון תל אביב לאמנות. ספר זה הינו חלק מסדרת ספרים העוסקים באומנים הישראלים המוכרים. ספר זה ניתן למצוא במוזאון , אך אינו למכירה . פרטים דומים לאלו המופיעים בספר , ניתן למצוא באתר האמן , המוכיח את אמינותו. אבקש להסיר את הודעת השכתוב בראשו של הפרק , מכיוון שהסברתי בדף השיחה . בתודה , עדן.

Edenazulay - שיחה 22:26, 8 באוקטובר 2011 (IST)תגובה