קרן אוזן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קרן אוזן
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 11 באוקטובר 1979 (בת 44)
נתיבות, ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל
תקופת הפעילות מ-1998
עיסוק עיתונאית, מגישת טלוויזיה
מעסיק תאגיד השידור הישראלי
בעבר:
ערוץ 2
רדיו דרום
מספר צאצאים 1
קישורים חיצוניים
טוויטר kerenu9
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קרן אוזן (נולדה ב-11 באוקטובר 1979) היא עיתונאית ישראלית, מגישה את התוכנית השבועיות "כאן הערב" עם זאב קם בכאן רשת ב' ו "קפה שישי" עם יגאל עדיקא, ואת התוכנית הכול פוליטי בכאן 11. קודם לכן, עבדה כ-20 שנה בתחנת רדיו דרום.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוזן גדלה והתחנכה בנתיבות.[1] היא החלה את דרכה בעולם הרדיו כבוגרת המחזור הראשון במגמת הרדיו החינוכי של "קול ישראל" בבית הספר "אשל הנשיא".

במשך 20 שנה עבדה בתחנת הרדיו "רדיו דרום", הגישה את תוכנית הבוקר "בוקר טוב דרום", והגיעה לתפקיד סמנכ"ל בתחנה.

אוזן פעלה כתחקירנית בתאגיד השידור הציבורי ובתוכנית "אנשים" בערוץ 2. בנוסף לכך, כעיתונאית, מרבה לעסוק בנושאים חברתיים, תוך התמקדות בפריפריה הגאוגרפית והתרבותית.

אוזן הייתה גם מגישה-מחליפה בתוכנית "ערב ערב".[2]

בנובמבר 2018 הוכרזה כי אוזן מועמדת לשמש יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, על ידי שר התקשורת איוב קרא.[3] ב-17 בדצמבר אושר מינוייה והיא הייתה עתידה להחליף את יוליה שמאלוב-ברקוביץ',[4] אך ב-25 ביוני 2020 החליטה לוותר על התפקיד.[5]

אוזן הייתה שותפה עסקית במקומון הדרומי "שבע" המופץ באזור הנגב.

ב-30 בינואר 2020 החלה להגיש תוכנית שבועית בכאן רשת ב' בימי חמישי בשם "כאן הערב", תחילה עם רן בנימיני,[6] והחל מ-2 באפריל 2020 עם זאב קם.[7]

ב-20 ביולי 2022 נודע כי תתחיל להגיש תוכנית אקטואליה שבועית בערוץ כאן 11 בשם "ישראל בוחרת" התוכנית שודרה לאורך כל תקופת הבחירות לכנסת העשרים וחמש וכללה פאנל עם כתבי ופרשני כאן חדשות, שלא משתתפים בתוכניות הפוליטיות של סוף השבוע.[8] התוכנית החלה את שידוריה ב-21 ביולי 2022.[9] וסיימה את שידוריה ב-27 באוקטובר אותה שנה. מאז 4 בפברואר 2023 מגישה את הכול פוליטי באותו ערוץ ומשמשת כמגישה מחליפה בתוכנית שבע עם איילה חסון.

אוזן אם לבן מנישואיה הראשונים, מתגוררת ביישוב להבים. בזוגיות עם יקי דיין, קונסול ישראל לשעבר בלוס אנג'לס.[10]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]