קלואי לוקסיאק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
קלואי לוקסיאק
Chloe Lukasiak
לידה 25 במאי 2001 (בת 22)
פיטסבורג, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-2011 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים Mars Area High School עריכת הנתון בוויקינתונים
http://officialchloelukasiak.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

קלואי אליזבת' לוקאסיאקאנגלית: Chloe Elizabeth Lukasiak, נולדה ב-25 במאי 2001) היא שחקנית, רקדנית ודוגמנית אמריקאית. היא ידועה בעיקר מהשתתפותה בתוכנית המציאות "רקדניות קטנות", בשנים 20112014.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוקסיאק נולדה ב-25 במאי 2001, בצ'רצ'יל, פנסילבניה, לכריסטי ומארק לוקסיאק. ללוקסיאק אחות צעירה ממנה בשמונה שנים בשם קלרה. היא ומשפחתה מתגוררים בפיטסבורג, פנסילבניה.

לוקסיאק התחילה לימודי מחול בסטודיו Reign Dance Productions בבעלות אבי לי מילר בגיל שנתיים. מגילאי 4–13, היא התחרתה בארצות הברית כחלק מחברת Abby Lee Dance, וזכתה בתארים רבים, לבדה ועם הקבוצה, בתחרויות ארציות ומחוזיות, בהם התחרתה במגוון ז'אנרים: לירי, מודרני, תיאטרון מוזיקלי, בלט, ג'אז, היפ-הופ ובוליווד.

רקדניות קטנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-2011 לוקסיאק ואמה, יחד עם הבעלים של חברת Abby Lee Dance, אבי לי מילר, רקדניות צעירות אחרות ואמותיהן, לוהקו לסדרה רקדניות קטנות בערוץ לייף-טיים. יחד הם הקימו את "קבוצת תחרויות העלית", והפעילויות שלהן הוצגו בתוכנית. בגלל התוכנית, למדה הקבוצה ריקוד חדש כל שבוע ונסעה לתחרויות על בסיס שבועי במגוון מקומות כמו: פלורידה, טקסס וקליפורניה. מחוץ לתוכנית עסקו שעות בשיעורי מחול ותחרויות שלא צולמו.

הם צילמו תוכניות איחוד, פרקים מיוחדים וראיונות, הפכו לידועים וחוו צילומי תמונות, הופעות בטלוויזיה, תחרויות והופעות חיות. לוקסיאק וחברותיה לקבוצה דגמנו למספר ליינים של אופנה, כמו Glitzy Girl וSally Miller. בנוסף הם הופיעו בקליפים של חברתן לקבוצה ברוק היילנד, וזמרת בשם Lux, אצל האחרונה לוקסיאק הופיעה כמובילה בקליפ בתפקיד Lux הצעירה.

במשך התוכנית ניתן לראות את היריבות שניסו ליצור המפיקים בין לוקסיאק לחברתה לקבוצה מאדי זיגלר. שתי הבנות זכו בתארים רבים ובתוכנית לעיתים קרובות הן מתחרות אחת נגד השנייה. ב-2012 לוקסיאק זכתה במקום הראשון בתחרות הכלל ארצית עם הסולו "Silence".

ככל שהתוכנית התקדמה ניתן לראות קונפליקטים בין אמה של לוקסיאק, כריסטי, לבין אבי לי מילר לגבי היחס כלפי לוקסיאק שלעיתים קרובות חצה את הקו בין ביקורת בונה לזלזול אישי. מעמדה כפייבוריטית של המעריצים כפה על מילר להבליט אותה בריקודים הקבוצתיים ולתת לה ריקודי סולו, אבל מילר החלה קמפיין שבו התייחסה ללוקסיאק באופן גרוע כדי לגרום לאמה לפרוש. כאשר אמה של לוקסיאק סירבה לחתום על החוזה החדש של הסטודיו ב-2014, לוקסיאק עדיין נדרשה להצטלם ולהתחרות בשביל רקדניות קטנות, והיחסים בין בתה למורה שלה נדמו כמתפוררים לגמרי.

ביולי 2014, לאחר התחרות הכלל ארצית בלוס אנג'לס (צולמה בפרק שעלה ב-7 באוקטובר 2014), שם מילר הגיבה על המראה החיצוני של לוקסיאק לאחר שזו זכתה במקום החמישי והביסה רקדנית שמילר הביאה להתחרות נגדה. המשכת החוזה עם מילר נחשב כמזיק לקלואי, והיא ואמה החליטו שזמנם ברקדניות קטנות נגמר. קלואי עברה למשחק, צילמה כמה סרטים ולבסוף היא החליטה שהיא רוצה לחזור לרקדניות קטנות בסוף עונה שבע פרק אחרון לוקסיאק חזרה לרקדניות קטנות וכנראה תישאר שם גם בעונה 8

כיום[עריכת קוד מקור | עריכה]

כנכון להיום לוקסיאק חזרה לסדרת הריאליטי רקדניות קטנות. בנוסף להופעתה בתוכנית היא מתמידה במשחק שלה, היא עושה אודישנים ויש לה גם כמה סרטים שעליהם היא עובדת בחודשים הללו.

לאחר שעזבה את רקדניות קטנות, לוקסיאק המשיכה את אימוני הריקוד שלה בסטודיו הנקרא Studio 19 Dance Complex. זמן קצר לאחר כך נאלצה להפסיק בשל חוסר זמן ומעבר רב בין מדינות בשביל קריירת המשחק שלה. היא צילמה כמה סרטים ולאחר מכן חזרה לתוכנית הריאליטי ״רקדניות קטנות״

לקלואי יש נוכחות אקטיבית במדיה החברתית, עם 5.3 מיליון עוקבים באינסטגרם, יותר מ-650 אלף עוקבים בטוויטר, מעל מיליון רשומים בערוץ היוטיוב שלה, שם סרטוני הריקוד שלה נצפו מעל מיליון פעמים. וכמעט 3 מיליון עוקבים באפליקציית הטיקטוק. לאחותה קלרה ערוץ יוטיוב משלה, עם מעל 200 אלף עוקבים.

Team Chloe Dance Project[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוקסיאק ממשיכה את אימוני המחול שלה בסטודיו הנקרא Studio 19 Dance Complex, הממוקם בקרנברי טאונשיפ, פנסילבניה. Team Chloe Dance Project מציג את לוקסיאק ואת מוריה החדשים לריקוד וחבריה לקבוצה כשהם מתאמנים בבלט, אקרובטיקה והיפ-הופ, כמו גם חזרות לתחרויות והופעות עם קבוצתה החדשה.

קליפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאז שעזבה את רקדניות קטנות, כישרון הריקוד של לוקסיאק נצפה על ידי מספר אמנים. ב-25 בפברואר 2015, הייתה ההופעה הרשמית הראשונה שלה קליפ מחוץ לרקדניות קטנות כרקדנית מובילה בשיר "Fool Me Once" של ג'ס גודווין. היא בנוסף הופיעה בקליפ של סולוויג רומרו "Turn It Up", וב"Alice" של ביאנקה ראיין.

לוקסיאק עבדה עם הכוריאוגרף זאכרי ונגאס והבמאי ברזיל על קליפ חדש ל"Love Is Blindness" של ג'ק וויט, שעשה קאבר לשיר של U2. היא גם שחררה קליפים קצרים של ריקודים בערוץ היוטיוב שלה, שנוצרו על ידי המורים שלה, לשירים כמו "Earned It" ו-"Stay Alive".

תחרויות ריקודים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוקסיאק התחילה להתחרות בשביל Studio 19 Dance Complex במרץ 2015, כשותפה בריקודי קבוצות מנצחים בצעירים, נערים ובוגרים. בנוסף היא התחרתה בקטגוריית הבוגרים, שם ביצעה דואט בנושא אנטי-התאבדות עם חברתה לקבוצה מדליין ספנג, הדואט עבר כוריאוגרפיה על ידי שאנון מטר ונקרא "Hangin By A thread", המעריצים יכולים לראות גם את ההופעה בתחרות וגם את הקליפ של היצירה הזאת בערוץ היוטיוב של לוקסיאק. ולאחר מכן הפסיקה להתחרות עד להיום 2017 שחזרה מחדש לרקדניות קטנות.

דוגמנות ומטרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בספטמבר 2014, לוקסיאק התחילה לשמש כדוגמנית הדוברת של Just For Kix, חברת בגדי ריקוד אמריקאית. בשיתוף עם החברה היא יצרה קמפיין נגד בריונות הנקרא "Nobody is You". הקמפיין התחיל עם סרטון קצר המציג את לוקסיאק (יצא מיידית אחרי הפרק האחרון של רקדניות קטנות ב-7 באוקטובר 2014). לאחר סרטון זה, לוקסיאק הוציאה שני סרטונים ארוכים שלה רוקדת עם מסר חיובי: "Skyscraper" נגד בריונות (שירה של דמי לובאטו והכוריאוגרפיה של בלייק מקגארת' ושאנון מטר), ו"Unbreakable", ריקוד עם מסר נגד התעללות בילדים. קלואי מופיעה בקטלוגים ובאתר של Just For Kix.

משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר התפקיד הלא מתוסרט שלה ברקדניות קטנות, לוקסיאק הביעה התעניינות במשחק אמיתי ועובדת עם המאמנת לורי לייבלי. היא מבקרת לעיתים קרובות בלוס אנג'לס כדי לעבור אודישנים, והיא לוהקה לסרט "מרכז הבמה: מחנה ריקודים", שעלה בערוץ לייף-טיים ב-2016.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה סדרה הערות
2014-2011, 2017 רקדניות קטנות תוכנית ריאליטי, עונות 1–4, 97 פרקים, פרק בודד בעונה 7
2016 מרכז הבמה: מחנה ריקודים סרט טלוויזיה של Lifetime, בתפקיד גוון מרפי

קולנוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה סרט תפקיד הערות
2017 A Cowgirl's Story סוואנה סטוקר יצא ישירות ל-DVD
2017 Loophole אלכסנדרה "לקסי" סמית'
2017 Beautiful Scars אשלי סרט קצר
2018 F.R.E.D.I מאלורי
2018 Sunday Mornings TBA סרט קצר
2019 Next Level ג'סמין ג'ואל
2019 The Message דווין דאפרי

קליפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה שיר אמן הערות
2011 "It's Like Summer" Lux רקדנית מובילה
2012 "Summer Love Song" ברוק היילנד רקדנית רקע
2015 "Fool Me Once" ג'ס גודווין רקדנית מובילה
2015 "Turn It Up" סולוויג' רומרו רקדנית רקע
2015 "Alice" ביאנקה ראיין רקדנית מובילה
2015 "Wrapped Up For Christmas" Forever In Your Mind רקדנית רקע
2016 "Tongue" AJ Lehrman רקדנית רקע
2016 "Piece by Piece" Ali J רקדנית מובילה

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה תוצאות
2015 פרסי בחירת הנוער הרקדן הטוב ביותר זכייה
Industry Dance Award רקדנים מתחת לגיל 17 זכייה
2016 Shorty Awards הרקדן הטוב ביותר מועמדות
פרסי בחירת הנוער הרקדן הטוב ביותר
פרסי בחירת הנוער הרקדן הטוב ביותר

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]