קומסי קומסה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"קומסי קומסה"
סינגל בביצוע סטפן לגר
יצא לאור 30 ביוני 2018
פורמט יוטיוב
הוקלט 2018
סוגה פופ
שפה צרפתית ועברית
אורך 2:51
כתיבה סטפן לגר, דולב רם ופן חזות
לחן לגר, רם וחזות
הפקה רם וחזות
כרונולוגיית סינגלים של סטפן לגר
"מאמו"
(2018)
"קומסי קומסה"
(2018)
"Merci"
(2018)

קומסי קומסהצרפתית: Comme Ci Comme ça, בתרגום חופשי לעברית: ככה ככה) הוא סינגל של הזמר הישראלי-טוגולזי, סטפן לגר, שנכתב והולחן על ידי המבצע יחד עם דולב רם ופן חזות, שגם הפיקו אותו, ויצא לאור ב-30 ביוני 2018.

השיר נוצר כפרסומת עבור שירותי הטלוויזיה רב-ערוצית של "yes", אך הצלחתו העמידה אותו בפני עצמו. מיד עם צאתו, הוא התמקם במקומות הראשונים במצעדי הפזמונים וזכה לצפיות רבות באתר האינטרנט "יוטיוב". ומעבר לכך, הוא הפך את צמד המילים "קומסי קומסה" למטבע לשון, והכניס את סטפן לגר, שעיקר פרסומו עד אז היה בקרב ילדים ובני נוער, היישר אל תוך המיינסטרים הישראלי.

בשבוע הראשון לשיווקו בתחנות הרדיו, השיר זכה ל-96 השמעות. הוא הגיע לשיאו שבועיים אחר כך, בשבוע השלישי, כשטיפס אל ראש המצעד העברי של "מדיה פורסט" עם 130 השמעות. פרט לשבוע אחד במהלך חודש ספטמבר, השיר הצליח להישאר בעשירייה הפותחת עד לתחילת חודש אוקטובר. בסך הכל, הוא זכה לכ-1,000 השמעות בין ה-15 ביולי ל-6 באוקטובר. במקביל, הוא הספיק לצבור 50 מיליון צפיות ב"יוטיוב". כמו כן, באפליקציית הזרמת המדיה "Spotify" הוא הושמע כ-6,287,000 פעמים. נתונים אלו, ככלותם, הקנו לו את התואר "להיט קיץ".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קומסי קומסה, בביצוע סטפן לגר, וידאו קליפ של השיר באתר יוטיוב