פרח (סרט, 2017)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
פרח
Flower
בימוי מקס וינקלר
תסריט מקס וינקלר, אלכס מקאולאי, מאט ספייסר
שחקנים ראשיים זואי דויטש
ג'ואי מורגן
קתרין האן
דילן גלולה
אדם סקוט
טים הידקר
מוזיקה ג'וזף סטפנס עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה דה אורצ'רד, הולו עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 20 באפריל 2017 פסטיבל הסרטים טרייבקה, 16 במרץ 2018 ארצות הבריתארצות הברית
משך הקרנה 90 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סרט נעורים
תקציב 500,000 דולר
www.flower.film
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

פרחאנגלית: Flower) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת נעורים, שהוקרן ב-2017 בפסטיבל הסרטים טרייבקה וב-2018 יצא לאקרנים באופן רשמי. הסרט בוים על ידי מקס וינקלר, ומככבים בו זואי דויטש וג'ואי מורגן. הסרט עוקב אחר אריקה ולוק שהופכים לאחים חורגים, השניים מתחברים להם וקשר שאינו מקובל במציאות מתחולל ביניהם.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אריקה (זואי דויטש) מבצעת מין אוראלי בשוטר במכוניתו, בזמן ששתי חברותיה מצלמות אותם. לאחר מכן הן סוחטות אותו תמורת כסף, מכיוון שאריקה קטינה. זמן קצר לאחר מכן מתגלה שהיא וחברותיה סוחטות פדופילים לעיתים קרובות כסוג של "כאלה שלוקחות את החוק לידיים". אריקה חוסכת את הכסף, על מנת לשחרר בערבות את אביה מכלא.

לאמא של אריקה (קתרין האן) יש חבר חדש ושמו בוב (טים הידקר) - בנו לוק (ג'ואי מורגן) יוצא מגמילה, ובא לגור איתם. אריקה ולוק מתחברים באופן לא רגיל.

לאחר מכן, אריקה ולוק יצאו לבלות בבאולינג. לוק חווה התקף חרדה, לאחר שראה את המורה שלו מחטיבת הביניים, וויל ג'ורדן (אדם סקוט), שעליו התלונן לוק עקב תקיפה מינית. וויל מעולם לא יצא אשם מכיוון שהראיות של לוק אינן התאימו לסיפורו של לוק. מאוחר יותר באותו הלילה. אריקה מנעה מלוק להתאבד.

אריקה וחבורתה החליטו להפוך את וויל למטרה הבאה שלהן, כאשר לוק משתתף באי רצון. אריקה הולכת למכולת ומפלרטטת עם וויל, שמודע לכך שהיא נערה בתיכון. מאוחר יותר, היא פוגשת אותו בבאולינג, הם ממשיכים ביחד את הערב ומתמזמזים ברכב של וויל. אריקה עוצרת הכול לפני שזה יגיע ליחסי מין, וחברותיה מאשימים אותה כי חיבלה בתוכנית מכיוון שהיא מאוהבת בוויל.

החבורה חשבה על תוכנית חדשה, לפיה הם קנו בירות, ובאחת מהבירות הכניסו סמי הרגעה. אריקה הגיעה לבית של וויל עם שישיית הבירות, היא מתנצלת על אותו הלילה ונכנסת לביתו.

אריקה שואלת בנוגע לתמונה על השולחן. וויל מספר לה שזו אשתו ואת כל אשר קרה ביניהם בגלל ילד מסוים (לוק), שהתלונן עליו עקב תקיפה מינית. וויל מכחיש כל אמת למקרה. אריקה ראתה שוויל מתחיל להיות במצב רע מאוד בעקבות שתייה מרובה מאותה הבירה, אריקה המעיפה לו את הבירה מהיד ומנפצת אותה. וויל חושד שמשהו מוזר, הוא תופס את אריקה וצועק עליה. לוק נכנס ומפיל את וויל על השולחן שזה עתה נופץ. החבורה מרימה את וויל על הספה. אריקה וחברה שלה מתפשטות ומצטלמות עם וויל כשהוא רדום. לוק שם לב שקצב הנשימה של וויל רע מאוד, אך הם עוזבים את הבית ומשאירים את הבית כמו שהוא, כשיצאו כולם, אריקה ראתה שבשער החניה חברותיה ריססו בגרפיטי את המילה "פדופיל".

למחרת בבוקר, השוטרים הגיעו. הם מאשימים את אריקה ולוק בהשחתת רכוש. השוטרים מזכירים שהם לא הצליחו להשיג את וויל. אחרי שהשוטרים עוזבים, אריקה ולוק הלכו לביתו של וויל כדי לוודא שהוא בסדר. כשהם מגיעים הם פורצים פנימה ורואים שוויל נמצא באותה התנוחה כאשר עזבו אותו. הם מנסים להעיר אותו, וויל נופל ובגבו תקוע פסל זעיר ממתכת, כשנפל על השולחן התברר שנדקר מאחור בפסל. הרבה דם זלג על הספה, וויל מת.

לוק משכנע את אריקה לברוח למקסיקו, בזמן הבריחה לוק מספר לאריקה שוויל לא תקף אותו מינית. אך תקף מישהי אחרת שלא רצתה להתלונן עליו ולכן הוא התלונן כאילו הוא הותקף. לוק לוקח את אריקה לכלא של אביה ומפתיע אותה, הוא נותן לה כסף שגנב מאביו. אריקה נכנסת לכלא לשחרר אותו ומגלה שהוא שוחרר לפני כמה ימים.

אריקה מחליטה שהיא לא רוצה לברוח יותר. לוק מסכים. השניים מתחילים בנסיעתם לכיוון הבית עד שלפתע ניידת משטרה מגיעה ומנסה לעצור אותם. אריקה אומרת ללוק שאסור שיעצרו אותם לפני שהם מסגירים את עצמם. הם הצליחו לאבד את המשטרה, לוק מתוודה בפני אריקה שהוא אוהב אותה. הם מוותרים על המרדף ועוצרים. הם מקיימים יחסי מין ובסוף, המשטרה מגיעה ועוצרת אותם.

שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]