ערן סורוקה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערן סורוקה
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 12 באפריל 1981 (בן 43)
מדינה ישראלישראל ישראל
השכלה אוניברסיטת תל אביב עריכת הנתון בוויקינתונים
מעסיק ערוץ הספורט
קישורים חיצוניים
פייסבוק nbasoroka
טוויטר sorokman
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

ערן סורוקה (נולד ב-12 באפריל 1981) הוא פרשן ומגיש בערוץ הספורט ומנהל מחלקת השיווק בחברת הבינה השיחתית AI Research. בעבר היה ראש מחלקת הרדיו של חדשות 10 והעורך הראשי של אתר nana10.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סורוקה נולד וגדל בחולון ולמד בכיתת המחוננים של תיכון אילון בעיר. עוד במהלך לימודיו התיכונים, בגיל 15, הצטרף למדור הספורט של "מעריב" ככתב וסטטיסטיקאי.

את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל, שם שימש כעורך חדשות וכתב ספורט ואקטואליה. עם שחרורו מהצבא, שב ל"מעריב", תחילה כעורך עמודים ובהמשך כסגן עורך מדור הספורט. בשנת 2008 נשלח מטעם העיתון לסקר את אולימפיאדת בייג'ינג.

ב-2012 מונה לעורך מדור הספורט של "מעריב".

ב-2013 עבר לערוץ 10, עת מונה לראש מחלקת החדשות של אתר האינטרנט "nana10" ובהמשך קיבל לידיו גם את ניהול מחלקת הרדיו של הערוץ ואת עריכת האתר כולו[1].

לצד תפקידי העריכה והניהול המשיך סורוקה לסקר את ענף הכדורסל ומשמש פרשן של ליגת ה-NBA. בעבר היה חלק מצוות תוכנית הרדיו "צעד וחצי" ששודרה בגלי צה"ל, ובעשור השני של המאה ה-21, הוא משמש כפרשן ומגיש בשידורי ה-NBA של ערוץ הספורט.

סורוקה בעל תואר ראשון בתקשורת ומדע המדינה ותואר שני בהצטיינות בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב. בוגר תוכנית המנהיגות של מחלקת המדינה האמריקאית.

בחודש מאי 2020 מונה למנהל מחלקת השיווק בחברת הבינה השיחתית AI Research, בראשות יקי דוניץ.

נשוי ואב לבת ולבן.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]