עוצמה מודיעין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עוצמה מודיעין
תאריך ייסוד 1997
מדינה ישראלישראל ישראל
אולם ביתי אולם החשמונאים, מודיעין מכבים רעות (500 מושבים)
מיקום Coat_of_arms_of_Modiinמודיעין-מכבים-רעות
כינוי ״עוצמה״
ליגה ליגה א' דרום
בעלים ישראלישראל שמעון סלל רווה רודריגז
מאמן ישראלישראל איתי מידן
תלבושת
מדי בית וחוץ של עוצמה מודיעין
תלבושת תלבושת בית
צבעי הקבוצה
תלבושת בית
תלבושת תלבושת חוץ
צבעי הקבוצה
תלבושת חוץ
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

עוצמה מודיעין הוא מועדון כדורסל ישראלי מהעיר מודיעין-מכבים-רעות, שנוסד בשנת 1997. הקבוצה הבוגרת משחקת בליגה א' דרום. צבעי הקבוצה הם שחור ולבן. הקבוצה עורכת את משחקיה הביתיים באולם החשמונאים בעיר מודיעין (בסמוך לבית הספר עירוני א'). מאמן הקבוצה הוא איתי מידן.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המועדון נוסד ב-1997 על ידי טל ודהאוזן ושמעון סלל רוה רודריגז.

בעונת 2014/15 הודיעו על צירופו של לביא חלפי, לסגל המועדון. חלפי, המשמש גם כמנהל המקצועי של בית הספר העירוני לכדורסל, הוא מאמן כדורסל מוסמך, שעד לאחרונה עבד כמורה, מחנך וסגן מנהל בית ספר. חלפי נכנס לתפקיד שעד עתה טרם אויש במועדון, וישמש כרכז חברתי של עוצמה מודיעין.

בעונת 2014/15 יצא לדרך חידוש נוסף במועדון, הקמה של אקדמיה לכדורסל, מתוכה יבחרו שחקני "סגל הזהב".כאשר מתוך קבוצות נערים ב', נערים א' ונוער, מכיתות ט' עד י"ב, יבחרו עד כ-20 שחקנים ל"סגל הזהב" של המועדון, ויעברו אימונים נפרדים עם מאמנים שונים מהשורה הראשונה ובראשם רותם ארליך. האקדמיה כוללת פעילויות העשרה, לדוגמה: שני אימוני אתלטיקה שבועיים. בעונת 2016/17 עלתה הקבוצה לליגה א'.

בעונת 2016/17 עלתה הקבוצה הבוגרת לליגה א'.

בסיום עונת 2019/20 עם החלטת איגוד הכדורסל על סיומם המוקדם של כלל הליגות והעפלת הראשונה בכל ליגה, עלתה הקבוצה לראשונה לליגה הארצית כאשר במאזנה 13 ניצחונות ו-3 הפסדים ועם הפרש של 7+ במאזן הפנימי אל מול השנייה בטבלה הפועל גזר/נען.

קבוצות נוספות במועדון[עריכת קוד מקור | עריכה]

למועדון 26 קבוצות ליגה, מתוכן 6 קבוצות נשים. יותר מ-300 שחקנים ושחקניות משחקים ומשחקות במועדון. במועדון עוצמה מודיעין יש שלוש קבוצות קט-סל ב' (כיתות ה'), קבוצה של קט-סל בנות ושלוש קבוצות קט-סל א' (כיתות ו'). בנוסף יש שלוש קבוצות ילדים ב' (כיתות ז') ושלוש קבוצות ילדים א' (כיתות ח') אחת בלאומית ושתיים במחוזית. במועדון שתי קבוצות ילדות בין הכיתות ז'-ח' אשר אחת מהן משחקת במקביל גם בליגת נערות ב'. במועדון יש שתי קבוצות נערים ב' (כיתות ט') בלאומית, וקבוצה אחת של נערים א' (כיתה י') המשחקת בליגה הלאומית גם כן. במועדון 2 קבוצות נוער (כיתות יא'-יב') אחת משחקת במחוזית והשנייה משחקת בליגה הלאומית. במועדון 2 קבוצות נשים, אחת בליגה א' והשנייה בליגה הארצית.

בית ספר לכדורסל[עריכת קוד מקור | עריכה]

למועדון יש בית ספר לכדורסל מגיל הגן ועד לכיתות י'. המנהל המקצועי של בית הספר לכדורסל הוא לביא חלפי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]