סיגל אביטן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סיגל אביטן
סיגל אביטן
לידה 15 בנובמבר 1969 (בת 54)
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
לאום ישראל
עיסוק סופרת, יזמית ואשת תקשורת ישראלית. חוקרת את השפעת הבושה ותופעת ה״מה יגידו״ על קבלת החלטות בעסקים ובחיים האישיים. מרצה ומנחת סדנאות.
sigalavitan.co.il
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

סיגל אביטן (נולדה ב-15 בנובמבר 1969) היא סופרת, אשת תקשורת ויזמית. אביטן חוקרת את השפעת הבושה ותופעת ה״מה יגידו״ על קבלת החלטות בחיים האישיים ובעסקים, הגישה את התכנית "ציפורי לילה בלי בושה" בגלי צה"ל, מארחת הפודקאסטים ״מה אכפת לך מה יגידו״, כתבה וביימה את המופע של אורנה בנאי ״את זה לא תמצאו בגוגל״, היא העורכת הראשית של ספר הביוגרפיה ״חבר״ מאת שמעון שבס. אביטן היא היוצרת של הפורמט הטלוויזיוני "דייט להביא הביתה" ששודר בשידורי קשת 12 בשלהי שנת 2022[1].

ספריה: בשנת 2018 יצא לאור הרומן הראשון שכתבה, ״חשומה״, אשר תורגם לאנגלית ולערבית ובמרץ 2022 יצא לאור הרומן השני שלה ״ליידי צ׳יל״ . בחודש ינואר 2022 פרסמה את הספר השלישי שלה ״ביזנס טאלנט״ ספר ניהול המבוסס על שיטת העבודה שפיתחה בעשור האחרון. הספר יצא לאור בהוצאה בבעלותה ״The Good Books".

פועלה המקצועי[עריכת קוד מקור | עריכה]

חשומה, רב המכר מאת סיגל אביטן.

בשנת 1991 בעקבות נפילת מסך הברזל וגל העלייה הגדול מברית המועצות, אביטן הקימה את משרד הפרסום המגזרי הראשון בישראל - "תל אביב-מוסקבה". המשרד התמקד בפרסום בשפה הרוסית וזכה להצלחה. בשנת 1996 מכרה אביטן את אחזקותיה במשרד, והקימה את "סיגל אביטן תקשורת", סוכנות לייעוץ אסטרטגי ולייעוץ תקשורתי.

ב-2007 הקימה אביטן את הסטארט-אפ Presscast "פרסקאסט" לשידורים חיים באינטרנט, אליו הצטרף גדי סוקניק לאחר פרישתו מהגשת מהדורת החדשות המרכזית בערוץ 2 דאז.[2][3] בשנת 2010 הקימה אביטן את ערוץ הטלוויזיה המסחרי הראשון באינטרנט בשיתוף עם העיתון הכלכלי דה-מרקר[דרושה הבהרה]. ערוץ זה העביר מסיבות עיתונאים, שידורים חיים, כתבות ועוד.

בשנת 2013 יסדה אביטן את סוכנות Business Talent, המתמחה באסטרטגיית בכירים, ניהול מוניטין, כתיבת ביוגרפיות ונאומים, בימוי והפקת סרטים דוקומנטריים והכנה לקראת הופעה מול קהל ומול מצלמה.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אם לשלושה ילדים, מתגוררת בתל אביב. אחותה היא העיתונאית שירית אביטן כהן.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]