נושא בדף שיחת משתמש:TZivyA

ביקורת (שיחהתרומות)

שלום צביה, פרץ הוא כותב גרוע. סתם, אם לא שמת לב. דברייך נכונים באופן כללי אך לא באופן פרטי. הם במקומם כלפי מניח התבנית, אבל הערך כתוב בצורה לא טובה וכפי הערתו בדף השיחה נראה שהוא מנסה "לעשות צדק היסטורי" לטובת אחד הצדדים (הצד הכהן כמובן). הערך יצטרך לעבור עריכה מקיפה מול המקורות.

TZivyA (שיחהתרומות)

אבל למיטב זכרוני הדל אף פעם לא הייתה בעיית חשיבות לערכים שלו. לא התעמקתי באיכות הערכים. ובכלל, אם נעזוב את כותב הערך, אני לא הייתי מעזה לשים תבנית חשיבות על ערך מתחום הכדורגל. אם היה לי ספק הייתי מתייגת מישהו שאני סומכת עליו. הערתי נכתבה על סמך תבניות חשיבות קודמות ותמוהות שאותו משתמש שם בעבר. ואם כבר מדברים, אני חושבת שצריך שיהיה תהליך שיאפשר העברת ערכים ממש גרועים לטיוטה. אם היה לי אמון שאפשר לנהל שיח הגיוני ויעיל בויקיפדיה הייתי מעלה את זה במזנון. אבל כפי שאפשר להבין איבדתי את אמוני בהליך הדמוקרטי שם. כמו שאומרים בימין, צריך להביא לכאן את פוטין לשבוע כדי שיעשה קצת סדר. גלשתי קצת. מאחלת לך הצלחה בבירור המקורות בערך..

ביקורת (שיחהתרומות)

זה נכון. וגם מה שכתבת שם נכון. סתם הערתי את תשומת ליבך, לפעמים מחמאות פועלות יותר מדי טוב. אם היה לי כח לברר את הנושא ההוא, הייתי כותב בעצמי את הערך. בקשר להטיות בנושא זה, ראי את עריכתי האחרונה בערך חיים יחיאל בורנשטיין.

TZivyA (שיחהתרומות)

מי אחראי על הניסוח הכה ניטרלי הזה?

ביקורת (שיחהתרומות)

מישהו מפעם, 2014 כזה. (אני רואה עכשיו שהוא פעיל עדיין, לאחרונה באוגוסט. משתמש:אמז).

TZivyA (שיחהתרומות)

נו, אשריך ישראל שעל נושאים כאלה רבו המחלוקות ולא על האח הגדול. אלו רצים ואנו רצים וכו'.

תגובה ל"פרץ"