נושא בדף שיחת משתמש:ראובן מ./Flow archive

Arieha1995 (שיחהתרומות)

שלום, לפני כחצי שנה ראיתי שהרבה ערכים הקשורים למשכן חסרים בויקיפדיה והתחלתי לעבוד עליהם. יצרתי את התבנית:המשכן וכליו ואת הערכים: כלי המשכן, קרשי המשכן, מסך פתח אוהל מועד ואדני המשכן. שיפצתי את הערך חצר המשכן והפנתי אליו את עמודי המשכן, קלעי החצר ומסך שער החצר. היום העבודה נגמרה וסיימתי את הערך האדום האחרון (אדני המשכן) ואשמח מאוד אם תוכל לעבור על כל הערכים האלה. בנוסף לכך, טוב יהיה אם תכניס את ערכי המשכן למיזם התנ"ך, אני כתבתי על זה בדף השיחה שם לפני כמה זמן ואף אחד עוד לא הגיב. תודה רבה!

ראובן מ. (שיחהתרומות)

היי אריה. כל הכבוד על עבודתך הברוכה. לצערי המשכן וכליו זה לא התחום שלי. בכל זאת אשתדל לעבור על ערכים אלה. לגבי מיזם התנ"ך, בזמנו עבדתי בניסיון לכתוב מחדש ולסדר את הדפים במיזם התנ"ך, אבל בהמשך הזנחתי אותם כשראיתי שאני מתקשה לעשות שם סדר. אם אינך מצליח להכניס לשם את הערכים בעצמך אעשה זאת אני.

Arieha1995 (שיחהתרומות)

תודה. הוספתי את תבנית:המשכן וכליו לרשימת התבניות ואני לא יודע איפה להכניס פירוט של הערכים, אם בכלל. אתה יודע אם יש מישהו שאחראי באופן רשמי על ניהול המיזם?

ראובן מ. (שיחהתרומות)

אני אסתכל איפה אפשר לשלב את הערכים שלך. לשאלתך, אין אחראי "רשמי" למיזם. בזמנו מיניתי את עצמי והתפטרתי... אני לא עוקב אחר הנעשה בדפי המיזם לאחרונה (אבל בהחלט מתכנן לעשות זאת בעתיד).