משתמש:YeledCenter/גומו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גומו

גומו הינו סלנג ישראלי, אשר הומצא על ידי אדם המכונה שישליק. גומו הינה דרך לצנזר את המילה "הומו" כאשר מתכוונים אליה בתור קללה, ולא בתור מילה מתורבתת אשר מתארת את הזכרים אשר מעוניינים בזכרים אחרים מקהילת הלהט"ב.


מדוע המילה הזו הומצאה: הסיבה שמילת ה"גומו" הומצאה היא כיוון שאחיו הקטן של שישליק ניסה לחקות אותו, גם כאשר "קילל", ועליו היה למצוא דרך "לפרוץ את המערכת", ולעזור לאחיו הקטן לא לקלל. תמיד כאשר שישליק משתמש במילה זו, מתלוות אליה שתי מילים נוספות: בן-יונה.

מתי להשתמש במילה זו?

• עליכם להשתמש במילת הגומו, בכל עת ובכל זמן. אם תראו את מילת הגומו, עליכם לדעת, שהאדם אשר כתב אותה, היה מודע למשמעותה, גם אם אין קשר בין המילה להיכן היא מופיעה. לדוגמה, נגן סרטונים הנקרא גומו.

אודות שישליק:


שישליק גר במחזורית שבדימונה, יש לו ערוץ ביוטיוב, אשר אותו פתח כשהיה בן 7. בערוץ זה, הוא טוען - תמצאו "בואו נשחק" של משחקים כמו - GTA V, Minecraft ועוד. כמובן שתקופה זו הייתה תקופה אפלה שאליה הוא לא רוצה לחזור, אך אינו יכול להכחיש או לברוח מהעובדה שערוץ זה קיים, כיוון שאינו יכול למחוק אותו כעת, הוא יתחרט על תקופה זו לנצח נצחים, ולכל אורך חייו שרק התחילו, לכן הוא הולך לחיות בייסורים ובחרטה למשך המון זמן.