משתמש:Viktorya1980/ירון שמואל

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Viktorya1980.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Viktorya1980.

ירון שמואל (נולד 22.5.1980) הוא זמר יוצר ומלחין תכנים שונים ומורכבים בחברה הישראלית, מוביל את עצמו ברשתות החברתיות עם הרכב הסולו העונה לשם mango sirieas והוא בן לאברהם שמואל הלוי של"א.

תקופת פעילות מ-2026 סוג קול בס כלי נגינה גיטרה מפוחית קלידים ( משולב) מערכת יחסים רווק

ירון הוא מוזיקאי שפעיל ברשת באיכות שמיעה נמוכה יחסית עוסק בעיקר בסוגיית אהבת אישה על ידי איזון הטקסט מבחינה מילולית, חשוב לציין שבעבר ירון היה כותב בעיקר רשת אך גם בינה.

ירון מאמין שהדת מורכבת הרבה יותר מאך שהיא מיתייסמת ולכן מסיבות טכניות בלבד אינו שומר שבת אך מאמין שהאל הוא אחד ולפי כך הוא נמצא החל מ-2018 בשיעור של הדף היומי בראשות הרב אילן קדוש, חשוב לציין שהציבור הדתי מקשה עליו לעמוד במשימה כראוי בעקבות סיטואציות שונות.

ירון שמואל נולד בבית חולים קפלן ברחובות וגדל בעיקר באשדוד במיסגרת שרותו הצבאי ( גיוס מרץ 9) היה פעיל בקיבוץ יטבתה בתור גנן ופועל יצור במחלבה המקומית, ירון היה חבר גרעין סופה ליוטבתה במקביל ניהל רומן עם המועצה האזורית חריש קציר כאשר היה גר ביישוב חריש תוך כדי פעילותו בתקופת הצבא, אימו אנג'ל שמואל הלוי הייתה אמא ואישה יקרה וגם פנסיונרית של התעשייה האווירית. ירון החל את לימודי הכלכלה במכללת ספיר אך בעקבות פציעה קלה במילחמת לבנון השנייה נאלץ לפרוש בתום השנה הראשונה, מבחינת ההון האנושי ירון סיים את לימודיו אך בפועל לא קיבל תעודה כיוון ולא למד שלוש שנים.

שירים אשא אותך, אמא, בין המכוניות, ימים של שאננות, כח המחשבה, לא מבין, חייזרים, סרט, שביל, צמרמורת, משטח גרון, כיסא נח, כיפוף הברך, לקפוץ ראש, שנת הפרפר, מצפה להרפתקה, נפל כוכב, נשברתי, סופג מכות, משננת אותי, קניתי, רוסים רוסים, זרים.

אילן יוחסין הורים אברהם ואנג'ל שמואל הלוי ילדים ורד סהר ובעלה יצחק להם שלושה ילדים לידור איילה והילה. ירון שמואל רווק. אלינור שוב ובעלה עידן להם ארבעה ילדים דוריה אימרי לביא ועילאי. סבא וסבתא (אמא) רינה וחביב טחן. (אבא) ויקטוריה וג'ק סלים שמואל. להם שבעה ילדים שלמה אברהם משה יהושוע סילביה וסימונה. אחים של אנג'ל פלורה ובעלה דוד, ריימונד לוי ובעלה יוסי והאח חיים.