משתמש:TheIsraeliSudrian/Lollipop Chainsaw

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: משלב לשוני, עודף פרטים, הגהה וקישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: משלב לשוני, עודף פרטים, הגהה וקישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה. שכתוב


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

TheIsraeliSudrian/Lollipop Chainsaw
Lollipop Chainsaw
קובץ:Lollipop Chainsaw Cover Art.png
כללי
תאריך הוצאה 2012
סוגה Hack and Slash
פיתוח הפקות גראסהופר
הפצה משחקי האחים וורנר (באנגלית), קאדוקאווה (ביפנית)
דרישות תוכנה
מצבי משחק יחיד
דירוג לגילאי +18
פלטפורמות Xbox 360, Playstation 3

Lollipop Chainsaw (מילולית: מסור הסוכרייה) הוא משחק וידאו אשר הופץ בשנת 2012 על ידי משחקי האחים וורנר ופותח על ידי החברה היפנית "הפקות גראסהופר" לקונסולות ה-Playstation 3 ו-Xbox 360.

לוליפופ צ'יינסו הוא משחק הווידאו הנמכר ביותר של גראסהופר בכל הזמנים, לאחר שמכר 880,000 עותקים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביום הולדתה ה-18 של ג'ולייט סטרלינג (מדובבת על ידי טרה סטרונג), היא הולכת לתיכון סאן רומרו לפגוש את חברה ניק קרלייל (מדובב על ידי מייקל רוזנבאום), שהולך לפגוש את משפחתה בפעם הראשונה. לרוע המזל, אפוקליפסית זומבים התרחשה, וג'ולייט מתחילה להילחם בעדרים של זומבים בדרכה לפגוש את ניק. כשהיא מגיעה, היא מוצאת את ניק מנסה להרוג זומבי שניסה לאכול אותו וניק ננשך במקומה. ג'ולייט יודעת שהוא יהפוך לזומבי, אז היא מחליטה לערוף את ראשו כדי להציל אותו.

ניק מגלה שהוא איכשהו עדיין חי אף על פי שראשו כרות, וג'ולייט מגלה לו שהיא ציידת זומבים, ושהיא עשתה עליו טקס שמונע מנשמתו להפוך לזומבי וגורם לו להישאר בן-אדם, ואכן מסבירה כיצד הוא עדיין חי כראש כרות. ג'ולייט מחברת את ראשו של ניק לחגורתה, והיא לוחמת בעדרים של זומבים בדרכה לפגוש את מורה, מוריקאוה (מדובב על ידי ברוס לוק). כשהם מאוחדים, מוריקאוה מסביר לשניים, ואומר שהיקום מחולק לשלושה עולמות: כדור הארץ, הארץ מעבר למילים, והעולם הרקוב, עולם שטני שבו שדים וזומבים גרים. מוריקאוה מסביר לג'ולייט וניק שמישהו פתח פורטל בין כדור הארץ והעולם הרקוב באמצעות שילוב של קסם שחור וחומרי נפץ, ומוריקאוה יוצא כדי למצוא את האחראי. ג'ולייט מתאחדת שוב עם מוריקאוה אחרי לחימה בזומבים המתכוונים לפוצץ אותה אל תהום הנשייה, ומוצאת את האדם האחראי על ההתפרצות, גותי רשע בשם סוואן (מדובב על ידי שון גאן) אך היא לא מצליחה למנוע ממנו לזמן חמישה שדים לעולם, שבאים בתור זומבים שמתמקדים סביב נושאים של רוק אנד רול. מוריקאוה מנסה למנוע מסוואן לשחרר את השדים, אך הוא נפצע אנושות.

סוואן שולח אחריה את הזומבי לורד הראשון, זד, אך היא הורגת אותו בקרב ומחזירה אותו לעולם הרקוב. מריקאוה אומר לה לטהר את התיכון ולהרוג את ארבעת הלורדים הנשארים לפני מותו. ג'ולייט צדה אותם, כשהיא מקבלת עצות מאחיותיה קורדליה סטרלינג (מדובבת על ידי לינדה קרדליני), היותר מבוגרת, ורוזלינד סטרלינג (מדובבת על ידי קימברלי ברוקס), אחותה הקטנה. ג'ולייט ממשיכה לחקור את בי"הס ולהילחם בזומבים, ופוגשת את וייק, הזומבי לורד השני שסוואן שלך, איתו היא נלחמת על סיפון ספינת האוויר שלו ומחזירה אותו לעולם הרקוב. הספינה מתרסקת בחוות או'באנון. ג'ולייט מותקפת על ידי סיוטי נפש המוקרנים על ידי מריסקה, מלכת זומבי של פסיכדליה, אך ג'ולייט בסוף מגרשת את הסיוטים ועומדת בפני מריסקה עצמה, מנצחת אותה, ומחזירה אותה לעולם הרקוב. אבא של ג'ולייט, גדעון, מגיע ומחזיר אותה לעיר. שם ג'ולייט, ניק וגדעון חודרים לתוך מרכז הכיף של פולסי, כשהם יודעים שיש שם זומבי גיימרים. ג'וסי, הזומבי לורד שמנהל את המרכז, מזמן את ג'ולייט למאורתו שעל גג הבניין, ובקרב, ג'ולייט מנצחת גם אותו. לבסוף, רק לורד אחד נשאר, וכל המשפחה של ג'ולייט מתאספת לחדור לתוך קתדרלה לא גמורה בלב העיר, שבה הלורד האחרון, לואיס לג'נד, אורב. כשהיא נכנסת למאורתו, סוואן מתגרה בג'ולייט ואומר שלואיס יותר ממשחק בשבילה. אבל בסוף, המצב נהפך. כמו כל הלורדים האחרים בזמן מותם, לואיס מוציא מזמור לטיני.

סוואן מופיע ומשבח את ג'ולייט על עבודתה, ומגלה את העובדה האכזרית שהיא הייתה כלי במשחק שלו, והוא הרשה לכל הזומבי לורדים למות כדי שאדון הזומבי האמיתי יוכל לחזור לעולם. סוואן גם מספר לג'ולייט שהיא, וכל שאר הסטודנטים בבי"הס, אלה שהפכו אותו למפלצת דרך עינוים והצקה. (אולם, הפלאשבאקים המוצגים רומזים שלסוואן אולי היו רגשות לג'ולייט ושמערכת יחסיה עם ניק עצבנה אותו יותר.) בעצם, התפרצות הזומבים הייתה המעשה של נקמתו נגד הסטודנטים, והחברה בכללותה שהפכה אותו למנודה. ג'ולייט מנסה להגיע להבנה עמו, אך סוואן, אדיש כלפי כל ניסיון לגרום לו לראות את טעויותיו, יורה בעצמו כדי לסיים את הטקס, ונסחף יחד עם שאר האל-מתים לתוך מערבולת שחורה, שמתמצקת לתוך הזומבי של כל הזומבים: קילבילי, איתו ג'ולייט נאלצת להילחם.

ג'ולייט לוחמת בקילבילי ומתקשרת אליה רוחו של מוריקאוה, שנותן לה עצות ביחד עם ניק. באמצע הקרב, אבא של ג'ולייט, גדעון, דוהר עם אופנועיו מוטען בחומרי נפץ אל תוך הלוע של קילבילי, ולכאורה נהרג. ג'ולייט מבכה את אביה, אך ניק ומוריקאוה מעודדים אותה להיכנס לפה של קילבילי לפני שהוא מתחדש. ג'ולייט נוחתת בתוך הבטן של השד. שם, בליבו, היא מוצאת את הגופה של סוואן. היא לומדת שהיא חייבת לשים את הראש של ניק על הגוף של סוואן כדי לגרום לקילבילי להתפוצץ לכלום, ובעצב עושה זאת אחרי שהיא מביעה את אהבתה לניק. ניק אומר לה שהוא אוהב אותה, והוא מקריב את עצמו למען האנושות. קילבילי מתפוצץ, ובחוויית סף מוות ניק לומד מהרוח של מוריקאוה שזה הוחלט שהכבוד של ניק מעניק לו חיים חדשים, עם גוף חדש, אבל יהיה "בלבול" בתחייתו. ניק לומד שזה אומר שהוא יקבל את גופו של מוריקאוה, שהרבה יותר נמוך מגופו הקודם, אבל לו ולג'ולייט לא באמת אכפת. לבסוף, מסתבר שגדעון, אבא של ג'ולייט, כן שרד את הפיצוץ, וביחד משפחת סטרלינג עושים את דרכם הביתה, ואל יום הולדתה של ג'ולייט. זו יכולה להיות חוויה חיובית או שלילית, תלוי איך שיחקת במשחק.

אם השחקן מציל את כל האנשים במהלך המשחק, יום הולדתה של ג'ולייט תלך מצוין וניק יציג את מתנתו של קופסה של סוכריות על מקל יוקרתיות לג'ולייט.

לעומת זאת, אם השחקן נותן לאחד או יותר אנשים למות, אמה של ג'ולייט תתנהג באופן מוזר ותסתובב לגלות שהיא נהפכה לזומבית.

תיאור המשחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוליפופ צ'יינסו הוא משחק פעולה שבו שחקנים שולטים בג'ולייט כשהיא לוחמת בעדרים של זומבים. ג'ולייט יכולה להשתמש בהתקפות תגרה, השטמטות והתקפות גבוהות ונמוכות עם מסור חשמלי. זומבים יכולים להיכנס למצב מטושטש, שבו אפשר להרוג אותם מיידית עם המסור. אפשר לקבל מדליות זהב מהריגת זומבים, שבירת חפצים והצלת סטודנטים. את המדליות האלו ניתן לשלם בחנויות "Chop2Shop.zom" שנמצאות במהלך כל שלב. שם ג'ולייט יכולה לקנות התקפות ויכולות חדשות, וגם פריטים שיכולים להגדיל את נתוניה. ציד ניצוץ מושג כאשר ג'ולייט הורגת שלושה או יותר זומבים במכה אחת או ברצף מהיר ומעניק מדליות פלטינה שאפשר לשלם על דברים אחרים, כמו תלבושות מיוחדות, מוזיקה וציורים. במהלך המשחק, ג'ולייט גם תקבל את זינוק המסור, שמאפשר לה להסתער עם המסור ולעוף מרמפות, ותותח המסור, נשק בטווח ארוך המשמש לפיצוץ של אויבים ומכשולים. במהלך המשחק, ג'ולייט גם יכולה לאסוף סוכריות על מקל שמעלות את כוחה. המספר המרבי של סוכריות שאפשר להחזיק תלוי ברמת הקושי. ג'ולייט תמות אם היא מאבדת את כל כוחה או נכשלת בתרחישים מסוימים, אך במקרה של הקודם, ג'ולייט אולי תוכל לחזור אם היא מצליחה לנצח ברולטה.

לאורך המסע, מלווה את ג'ולייט החבר שלה, ניק, שהוא ראש ללא גוף התלוי ממותנה. בזמנים מסוימים, אפשר לחבר את ראשו של ניק לגוף של זומבי ערוף. במהלך זה, השחקן יכול ללחוץ על כפתורים ברצף ולגרום לו לזוז ולפנות את הדרך לג'ולייט. באמצעות 'כרטיסי ניק', ג'ולייט יכולה להפעיל את ה'רולטת ניק' שבה אפשר לבצע התקפות שונות עם ראשו של ניק, כמו התקפה מפציצה או לטשטש המונים של זומבים. כאשר ג'ולייט ממלאת את מד הכוכבים בהבסת זומבים, היא יכולה להפעיל מצב מיוחד שמגביר את הכוח של המסור לזמן קצר, ונותן לה בקלות להביס זומבים ולהשיג ציד ניצוץ יותר בקלות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:משחקי וידאו קטגוריה:משחקי Xbox 360 קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 3 קטגוריה:משחקי וידאו משנת 2012