משתמש:SparksRain/בוס בהסוואה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

<! הדף בעריכה, עמכם הסליחה (ולא זכרתי איך שומרים טיוטה) !>

SparksRain/בוס בהסוואה
סוגה דוקו-ריאליטי
מנחים אביתר בנאי, גיא זו-ארץ
ארץ מקור בריטניה
מספר עונות 2
הפקה
חברת הפקה גיל הפקות בע"מ
שידור
רשת שידור ערוץ 2 (רשת)
תקופת שידור מקורית 31 בינואר 2013 – הווה

בוס בהסוואה היא תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית המבוססת על התוכנית הבריטית Undercover Boss, המשודרת מטעם זכיינית ערוץ 2 רשת, בימי שבת ב21:00. את התוכנית מקריין אביתר בנאי. התוכנית שודרה לראשונה ב31 בינואר 2013.

מבנה התוכנית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בכל תוכנית בוס של חברה גדולה (כדוגמת ירון ישראל, הבוס של רשת המזון BBBׂ) יתחזה לעובד חדש בחברה ויתחיל הכול מהתחלה. הוא יצא למסע של ארבעה-חמישה ימים. בכל יום הבוס ינסע לסניף אחר בחברה, ויעבוד בעבודות שונות (ניהול המטבח, בישול, מלצרות וכד'), ולרוב גם יגלה סיפור מרגש על העובד אשר מלמד אותו על העבודה (אחד מביניהם הוא "סיפור ראשי", אשר מוצג כבר בפרומו). בסוף המסע הבוס פוגש את כל עובדיו שפגש במהלך המסע, ויגלה להם את האמת. הוא גם מדבר על מה שגלה במהלך מבע, ואחר כך נותן להם פרסים (לימודים בחו"ל וכד'). לאחר השיחה, מספרים העובדים להפקה על המצב שלהם אחרי השיחה. לאחר מכן, מנוגן השיר (בעונה 2) "תתארו לכם" של שלמה ארצי, וברקע היה כתוב מה קרה לעובדים שפגש במהלך המסע.

הסוואה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההסוואה (הדרך בה נכנסו אנשי ההפקה בלי שיחשדו בהם) הייתה שונה מעונה לעונה: בעונה 1 צוות ההפקה אמר שבאו לצלם סרט דוקו על הבוס המוסווה. בעונה 2 הם אמרו שהבוס מתמודד בתוכנית ריאליטי בדיונית בשם "המיליון הראשון" בהנחיית גיא זו-ארץ.

ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.