משתמש:Shovalbitton/אשלי וקסמן בקשי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אשלי וקסמן בקשי (נולדה ב-15 באוקטובר 1985) היא אשת עסקים, מנחת טלוויזיה ויוטיוברית קנדית-ישראלית, בלוגרית בתחום היופי ומאפרת מקצועית.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשלי וקסמן נולדה בעיירה המילטון שבמחוז אונטריו, קנדה, לחיים ולקלייר וקסמן, ישראלים שעברו להתגורר בקנדה ב־1979[1]. לאשלי שלושה אחים גדולים. בגיל 13, עברה עם משפחתה לטורונטו.[2] בגיל 17, סיימה את לימודיה התיכוניים והחלה ללמוד איפור באופן מקצועי. בגיל 18 טסה לישראל מטעם פרויקט תגלית שם התעורר בה הרצון לבצע עלייה. במהלך לימודיה באוניברסיטה, עבדה בחברת איפור גדולה ובשנת 2006השלימה תואר ראשון במנהל עסקים ובכלכלה. באותה שנה בעת מלחמת לבנון השנייה ראתה אשלי כתבה על החייל הבודד מייקל לוין, שהגיע לארץ מארצות הברית ונהרג במלחמה, ובעקבות כך החליטה להתגייס לצה"ל . -15 באוגוסט 2006 עלתה לישראל והתנדבה לשירות צבאי בחיל האוויר במשך 5 שנים. .ב-2011, השתחררה מצה"ל בדרגת סגן. בעלת תואר שני בממשל ולוחמה בטרור.[3]

בשנת 2012, העלתה את הסרטון הראשון שלה ליוטיוב ומאז אוקטובר 2013 מתחזקת וקסמן בקשי עם בעלה ערוץ YouTube נוסף הנקרא "Behind the Bakshis".[4]

ב-2015 פתחה את חברת "Awbmakeup" העוסקת בשיווק מוצרים שונים בתחום האיפור.

בשלהי 2016, החלה וקסמן להנחות את התוכנית "מצווש" בערוץ הילדים, תוכנית אשר מסקרת אירועי בר\ת מצווה.

בפברואר 2017 החלה להשתתף במופע "שוברים את הרשת" בו מופיעים על במה אחת מספר ידוענים המוגדרים כ"כוכבי הרשת", עם עדי ביטי, שגיא ביטבוקס,נועה פילטר וקטריקס ודורון ביטון.

באוגוסט 2017 הודיעה וקסמן בקשי בערוץ "Behind The Bakshis" על שיתוף פעולה עם הרשת "שופרסל".

אשלי נשואה לעידן בקשי, אם לשתי בנות[5], ליה איב וארייה אסתר ובינואר 2018 פרסמה לתקשורת על היותה בהריון שלישי עם בן.

קריירת יוטיוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-13 בפברואר 2012, לאחר שחיפשה סרטון בעברית בנושא שטיפת מברשות איפור, ולא מצאה, החליטה להעלות סרטון משלה. כתוצאה מכמות הצפיות, התגובות והבקשות לסרטונים נוספים המשיכה לעלות סרטונים לערוץ ה-YouTube שפתחה. לאחר שנה וחצי היו כ-3,000 משתמשים רשומים בערוץ זה.

באוגוסט 2012, החליטה אשלי לפתוח גם ערוץ באנגלית, "GirlAbroad" העוסק בנושאי איפור וטיפוח. נכון ל-2017 החליטה אשלי להפסיק את הפעילות בערוץ זה על מנת להשקיע יותר בערוצים שלה בעברית ובקהל הישראלי.

מאז אוקטובר 2013 מתחזקת וקסמן בקשי עם בעלה ערוץ YouTube נוסף הנקרא "Behind the Bakshis" בו היא מציגה את חיי היום יום שלה. חצי שנה אחרי שפתחה את הערוץ השני, אשלי עזבה את העבודה שהיתה לה במשרד הביטחון והלכה לעבוד כמאפרת בסניף של חברת האיפור 'מאק' בקניון בשכר מינימום, מכיוון שרצתה עבודה במשמרות שיאפשרו לה להשקיע בערוצים שלה ולהתמקצע באיפור.

כיום, בערוץ "Ashley Waxman Bakshi" היא מעלה פעמיים בשבוע סרטונים ערוכים שעוסקים באיפור, אופנה, לייף סטייל, תיירות והורות, ואילו בערוץ "Behind The Bakshis" היא מתעדת את חייה, סוג של ריאליטי בהגשה עצמית.[1]

פרויקטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-27 באוגוסט, 2015 פרסמה אשלי את הפרויקט הראשון שלה- ליין הלבשה תחתונה, שנוצר בשיתוף פעולה יחד עם המותג "drama queen".

ב-2015 פתחה את חברת "Awbmakeup" העוסקת בשיווק מוצרים שונים בתחום האיפור.

ובאוגוסט באותה שנה פרסמה אשלי את ליין המברשות שלה והחלה למכור אותו באתר שלה "Awbmakeup". כמאפרת מקצועית אשלי הרגישה שיש צורך גדול למברשות שיספקו תוצאות מקצועיות, שיהיו יפות לשימוש ובנוסף שיהיו איכותיות, 100% טבעוניות, שהייצור שלהן לא יפגע באף חיה. נוכחותה רבת ההשפעה על המדיה החברתית וה- YouTube הם אלה שהציתו את רצונה וחלומה להקים את חברת AWBMAKEUP ולחלוק את חזונה עם אלפי המשתמשים שלה ברשתות החברתיות.

המברשות של AWBMAKEUP נעשות בעבודת יד, תוך כדי שימוש במוצרים האיכותיים ביותר. גם בעיצובן של המברשות הוקדשה מחשבה רבה, ידית המברשות בלבן פנינה קלאסי וחלק האלומיניום שמחבר בין ידית המברשת לשערות המברשת בצבע ורוד-זהב. שמות המברשות הוענקו להן בהתאם לשימושן.

ב-16 במרץ 2016, פרסמה אשלי את השפתון העמיד (ליקוויד ליפסטיק) "GIRL ABROAD" שיצרה בשיתוף פעולה עם מותג האיפור האמריקאי OFRA.

בנובמבר 2016, השיקה וקסמן בקשי "פופסוקט" ואביזרים למברשות- משטח לניקוי מברשות בשני צבעים, ורוד ומנטה ו"קייס" לשמירה על המברשות.

בפברואר 2017, השיקה אשלי מברשות נוספות ומראה קטנה, דו צדדית, צד אחד רגיל וצד אחד מגדיל X5.

ב-6 ביולי 2017, פרסמה אשלי את ספוגית האיפור שלה, ה"קומפלקשן פרפקשן" לאחר שעבדה עלייה יותר משנתיים. וב12 באוגוסט היא כבר יצאה למכירה באתר "Awbmakeup".

ב-18 באוגוסט 2017, השיקה במהדורה מוגבלת מחליק שיער קרמי ומברשת שיער בשיתוף פעולה עם החברה "אמיקה".

באוגוסט 2017 הודיעה וקסמן בקשי בערוץ "Behind The Bakshis" על שיתוף פעולה עם הרשת "שופרסל".

באחד בפברואר החלה הפריסה של המוצרים בסניפי "שופרסל" בכל הארץ ונמשכה עד ה-20 בפברואר. המוצרים הנמכרים נכון לעכשיו בסניפים הם- הספוגית, ליין המברשות שלה, בושם "Strong and free" ומגבונים להסרת איפור שהשיקה את שניהם עם פריסת המוצרים בסניפים.

בנוסף, עבדה וקסמן בקשי כפרזנטורית של חברת הטיפוח ל'אוקסיטן" והוציאה בשיתוף פעולה איתם 2 קופסאות שכוללות מוצרים של "לאוקסיטן" שהיא אוהבת וממליצה עליהם. הראשונה יצאה ביולי 2017, והשנייה יצאה ב-8 בינואר 2017 ובה המליצה אשלי על מוצרים מותאמים לחורף.[2]

מופע "שוברים את הרשת"[עריכת קוד מקור | עריכה]

מופע "שוברים את הרשת" בכיכובה של אשלי ועוד כוכבי רשת אחרים, הינו מופע אינטראקטיבי אשר משלב בעזרת מסכים את הקהל המצולם במהלך הסצנות השונות ואף חלקו עולה לבמה ומשתתף בחלק מהסצנות. כל כוכבי הרשת הגדולים בישראל - אשלי בקשי וקסמן, עדי ביטי, שגיא ביטבוקס נועה פילטר, קטריקס ודורון ביטון, יוצאים מתוך הרשתות החברתיות ומתייצבים יחד על הבמה במופע סוחף, קצבי ומלא הומור.

את המופע יצר והפיק שם אריאל ברזילי, ביים ג'ייסון דנינו הולט וכתבו ניר ממון ונועה פילטר (מעיין רובין).

העלילה עוסקת ב-15 דקות התהילה של כוכבי היוטיוב ולאורך כל המופע עולה העיסוק בלגיטימציה להיות אתה, האם כישרון יכול לבוא לידי ביטוי ברשתות חברתיות, האם מדובר באפיזודה חולפת או שיהפכו לכוכבים גדולים בעולם בו העתיד הוא הרשתות החברתיות והאם הדרך לבטא כישרון ו"לפרוץ" תשנה דמותה.[3]

הערת שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Ashley Waxman Bakshi, YouTube
  2. ^ דף הבית - AWB Makeup, באתר AWB Makeup
  3. ^
    שגיאות פרמטריות בתבנית:הארץ

    פרמטרי חובה [ 3, 4 ] חסרים
    שוברים את הרשת, באתר הארץ