משתמש:Shirlicohen/קרמל (אתר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קרמל הינו אתר אינטרנטי מוביל בתחום הפנאי בישראל, המרכז לגולשיו שפע של חוויות ואפשרויות במקום אחד. הוא עוסק במתן שרותים וייעוץ בכל תחומי הפנאי להורים, בעלי עסקים, חברות, קבוצות וארגונים.

נכון לשנת 2024 קרמל מאגד היצע רחב של מפעילים לימי הולדת, הפעלות וסדנאות למבוגרים, ספקים לארגון אירועים פרטיים ועסקיים ושלל אטרקציות מצפון לדרום. קרמל בנוסף מנגיש לקהל הגולשים מידע על מסלולי טיול בארץ, טיפים לארגון אירוע וכן, רעיונות והצעות לתכנון ימי כיף וגיבוש בישראל. קרמל הינו חלק מרשת המונה 7 פורטלים מובילים בתחום.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר קרמל נבנה והוקם בידי חברת ניסימדיה פתרונות אינטרנט בע"מ, אשר שייכת לניסים כהן, המייסד, הבעלים והמנכ"ל.

בראשית דרכה, חברת ניסימדיה, בנתה אתרי תדמית לעסקים חיצוניים, אך עם הזמן מנכ"ל החברה החליט לפתח מותג משלו ולמקד את כל פועלו בו. בשנת 2013 הוקם אתר קרמל שהפך למותג הדגל של החברה.

בתחילת דרכו האתר פעל רק בתחום ימי ההולדת לילדים והנגיש לקהל ההורים מאות מפעילים, קוסמים, מתקנים מתנפחים, סדנאות וטרנדים לימי הולדת.

בשנת 2017 בשל צורך של ספקי האתר ורצון לספק לגולשי האתר ערך נוסף, קרמל הרחיב את פעילותו ונתן מענה גם לקהל המבוגרים על ידי הנגשת היצע נרחב של סדנאות ופעילויות לימי הולדת פרטיים, ולגופים במגזר העסקי.

בשנת 2019 האתר המשיך להרחיב את פעילותו ואתר קרמל כלל בתוכו 4 תחומים: ימי הולדת לילדים, בת מצווה/ בר מצווה, פעילויות למבוגרים ומסיבת רווקות. ובסוף שנת 2019 נוספו לאתר 2 תחומים נוספים: אטרקציות ואירועים, וכן האתר הציע מערכת של מכירת שוברים מוזלים לאטרקציות שונות בארץ.

בשנים 2020-2021 - כאשר חלה הקורונה, תחום הפנאי, האטרקציות והבילוי ספג מכה קשה ועל כן אתר קרמל הושפע מכך גם. צוות חברת ניסימדיה המנהלת את קרמל החליט לבצע שינוי תפיסה וסיפק ערך אופציות חדשות כמו: הפעלות בזום, הנגשת מידע על הקורונה ומי מטעם הספקים עומד בתנאי התו הירוק/הסגול ועוד.

בנוסף, בתחילת שנת 2021 התווסף לפורטל מידע על מסלולי טיול, על מנת להמשיך ולהעשיר את הערך לגולשים שחיפשו לצאת מהבית ולנשום אוויר אחרי התקופה הקשה שפקדה את המדינה והעולם.


בשנת 2023 האתר אורגן מחדש וחולק ל- 6 תחומים מרכזיים: ימי הולדת לילדים, אטרקציות, פעילויות למבוגרים, אירועים, חברות וקבוצות וטיולים בארץ.

צוות אתר קרמל סיפק לכל אורך השנים, ועדיין מספק מענה טלפוני לכל גולש שמבקש לשאול שאלה, להתעניין בנושא / ספק מסויים או בכל עיניין אחר, וכן פלטפורמה פרסומית לספקים, לאטרקציות ולבתי עסק בארץ.

כנסים ותערוכות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לצורך הנגשת המידע שאתר קרמל מציע החברה השתתפה בכנסים ותערוכות גדולות בארץ בניהם:

  • תערוכת IMTM2023 - תערוכת התיירות הישראלית המתקיימת מידי שנה באקספו תל אביב. בתערוכה הוקם דוכן המציג את האטרקציות והחוויות בארץ אשר ניתן למצוא מידע ותוכן עליהם בקרמל.
  • יריד משאבי אנוש ומנהלות רווחה HR2023 - בתערוכה הוקם דוכן של קרמל עם כל המידע על גיפט קארד קרמל, הספקים והאטרקציות שניתן למצוא באתר ושיכולים להתאים לקהל היעד של התערוכה.
  • ועידת לתור 2023 - ועידה שנוצרה לצורך עידוד התיירות החרדית. בועידה זו הוקם גם כן דוכן גדול של קרמל ובו הוצעו כל הספקים והאטרקציות המפרסמים בקרמל ומתאימים למגזר הדתי-חרדי. במקביל הוקם אתר ייעודי של קרמל לציבור הדתי-חרדי.

רשת אתרי קרמל[עריכת קוד מקור | עריכה]

קרמל הינו המותג המוביל ברשת פורטלי הפנאי של ניסימדיה, ותחתיו ניתן למצוא 6 אתרים נוספים: בא לי מסיבה, 2 פארטי, צוף, קידסבידיי, מסיבה ויום שמח. האתרים מכילים גם הם היצע מגוון בכל תחומי הפנאי בארץ.


ניהול ואחזקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר מופעל על ידי חברת ניסימדיה פתרונות אינטרנט בע"מ, היושבת בשדרות ההסתדרות 25, חיפה.

מערכת האתר הינה מערכת מותאמת אישית אשר נבנתה בראשיתה על ידי מנכ"ל חברת ניסימדיה, ניסים כהן, כיום צוות עובדים בחברה מתחזק באופן שוטף את האתר ומנהל אותו, לצד המנכ"ל.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. "מייסד קרמל על החיים בצל הקורונה", באתר מעריב אונליין , 01 בפברואר 2021.
  2. "ראיון עם ניסים כהן על עולם הפנאי והבילוי בתקופת הקורונה", באתר ישראל היום, 09 בפברואר 2021.
  3. טיפים לארגון ימי הולדת למגזר החרדי, באתר בחדרי חרדים, 18 במרץ 2019.
  4. אטרקציות לכל אירוע - כך תבחרו את הפעילויות השוות ביותר, באתר וואלה!, 29 בדצמבר 2021.
  5. דף אודות באתר
  6. האטרקציות הטובות בצפון, באתר ערוץ 7, 25 בספטמבר 2021.
  7. אפשרויות בילוי עם הילדים לשבת, באתר כלכליסט, 30 בנובמבר 2022.
  8. הדרך הטובה ביותר לתכנן ימי בילוי עבור כל המשפחה, באתר חורים ברשת, 12 בינואר 2022.
  9. שוברים את השוק – השינוי הכי גדול של עולם השוברים לפעילויות פנאי בישראל!, אתר Time Out ישראל, 20 בדצמבר 2021.
  10. "עתיד של שגרה נראה קרוב מתמיד...", באתר רשת 13, 06 ביוני 2021.