משתמש:Shaharzilla

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני שחר, והרגע הכנתי טחינה. העולם עשוי, אם תבדקו טוב טוב, מטחינה ולא מפחמן וידידיו.

למשתמש זה אין תת חבורות נורמליות.
6
C
12.011
משתמש זה עשוי מפחמן
  • הייתי מציג סרט צבעוני עד לסיום הכיבוש. אין כזו תיבת משתמש.

ערכים שצריך לשפר או לכתוב -

הריני מפציר בכם - אם בא לכם לכתוב משהו עימי, אנא מכם, עשו זאת, ויפה שעה אחת קודם. פנו אלי בדף השיחה.

אם לא, בבניין ציון ננוחם, ואם לא בזה, אז בסיום הכיבוש.

נמאס לי שאנשים מרגישים צורך לרשימות ארוכות של הגאים ונטיות בערכים על לשונות מסויימות, וכותבים "סדר המילים במשפט הוא "שם שם שם שם שם פועל שם שם שם שם". נמאס לי שאנשים חושבים שתפקיד הבלשן זה לתקן סגול איפה שמופיע צירה. את מי אני אתקן? הם כולם מתו! (הדוברים. הדוברים). נמאס לי שאנשים חכמים לא מצליחים לספור לרינגלים (קשה לספור עד שלוש???? איך קפצתם לשש עשרה???) בהודו-אירופית. נמאס לי שאנשים שוכחים את המשל שאנו לומדים מ- gladly my cross-eyed bear (תסתכלו אצל joos, the english verb).


גם נמאס לי שאפשר לקנות סוכר בלי סוכר.

פרטים עלי - רגיש לפנצילין, אוהב חתולים (בעיקר כאלו שאוהבים אותי כמו אל"מ (מיל.) יוחנן קצל'ה קציר (מעוברת מכצנלסון)) וניקוטין בכמויות מזעריות (במרפסת שלנו אין פינות ללא מעשנים. שלחו פקח!).

עוד פרט עלי, ותעלומה שאשמח אם מישהו יעזור בפתרונה - בתאריך מסוים, הפרטים שמורים במערכת וויקיפדיה, כתבתי דבר מה בעמוד השיחה של הערך פרסית, אך שכחתי להתחבר. בדרך נס הבחנתי בכך, והתחברתי תוך שאני מוסיף את המילים "טוב אני מפגר, שכחתי להתחבר" (החרוז במקור). לפני מספר ימים נמחק חלקו הראשון של החרוז על ידי משתמש אלמוני שהותיר אחריו כתובת IP בלבד (שמא זו משתמשת?). אנא ילדים, עזרו בפתרון התעלומה?

שאו ברכה. שחר.