משתמש:Raz shalom/ג'ון דיגל- ספרטן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חייו[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ון דיגל הוא חייל לשעבר, שומר סודו של אוליבר ושותפו ללחימה בפשע. במהלך העונה הראשונה, דיגל הוא שומר ראש שאינו מסוגל להגן על אנשים כפי שהיה כשהיה חייל. הופך לשומר סודו של אוליבר ועוזר לו במשימתו להציל את סטארלינג סיטי. הוא מנסה לעזור לו לאזן בין חייו הרגילים לחייו כפורע חוק. הוא גם מנסה לעצב את דמותו כגיבור שמציל חפים מפשע, יותר מאשר פורע חוק שמסיר שמות מרשימה, וכן עוזר לו במשימות שטח. דיגל נוטר טינה לדדשוט לאחר שהרג את אחיו אנדי.

בעונה השנייה, דיגל ממשיך לעזור לאוליבר יחד עם פליסיטי, הפעם גם יחד עם שרה ורוי. מתגלה שלדיגל הייתה מערכת יחסים עם ליילה מייקלס, חברה לא רשמית בארגון ארגוס וכן חברת "יחידת המתאבדים" תחת שם הקוד "פרילנסר". מתחיל לפתח ידידות עם דדשוט לאחר שגילה שיש לו בת ושמישהו שילם לו כדי להרוג את אחיו ושלא מדובר ברצח. בסוף העונה מתברר שליילה בהריון והיא נושאת את ילדו של דיגל.

בעונה השלישית, דיגל ממשיך לעזור לאוליבר ולקבוצה, אך הוא מקדיש יותר זמן לגרושתו ליילה ולתינוק שלהם. אחרי שליילה נפצעת במתקפה, השניים מחליטים להינשא מחדש. לאחר שאוליבר נחשב למת בידיו של ראס-אל-גול, דיגל שימש כמנהיג הקבוצה בהיעדרו. עם חזרתו של אוליבר, דיגל וליילה נישאים אך נקראים למשימה של יחידת המתאבדים. בעקבות הקרבתו של דדשוט, השניים מחליטים לפרוש מצוות החץ לטובת גידול בתם הקטנה.

בעונה הרביעית ותחילת החמישית מתגלה שבארי אלן הפלאש חזר בזמן ובנה את ציר הזמן מחדש כלומר הוא שינע את הזמן ובתו של דיגל נמחקה ונוצר לו בן והוא חזר לצוות החץ לאחר שהיה חייל "מצליח".

  • ג'ון דיגל הידוע גם בשם ספרטן הוא חלק מהצוות של החץ הירוק. הוא התחיל בתור שומר הראש של אוליבר קווין החץ הירוק ואחרי שגילה מה עושה אוליבר החליט לחבור אליו לצוות. הוא היה חלק מהשלישייה הראשונה בצוות.( השלישייה הראשונה היה הוא המשגיחה ואוליבר)
ספרטן הוא העוזר של החץ הירוק
  1. נשקו של ספרטן הוא אקדח שמתאים רק ליד שלו.
  2. שם השחקן שמגלם אותו בסדרה הוא דייוויד רמזי.