משתמש:RandomGuyR/Ark survival evolved

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הוא משחק ווידאו בסגנון אקשן-הרפתקאות.

נוצר ע"י החברה studio wildcard בשיתוף פעולה עם החברות Instinct Games , Efecto Studios , ו-Virtual Basement.

המשחק מתרחש בתקופה הפרהיסטורית בה השחקנים יכולים ללכת סביב דינוזאורים גדולים, יונקים פרהיסטוריים, חרקים ענקיים, חיות בדיוניות, אסונות טבע ואף לשחק עם שחקנים אחרים.

המשחק הוא עולם חופשי שבו ניתן ללכת ברגל או על בעל חיים ולהשתמש בכלים (כלי נשק וכלים עבודה) כדי להשיג חומרים, להגן על עצמך ועל בעלי חייך מפני שחקנים אחרים ובעלי חיים פרהיסטוריים. השחקנים יכולים להשתמש בכלים כדי לבנות בסיס ובתים להגנתם. המשחק תומך במצב יחיד ורב משתתפים.

פיתוח המשחק התחיל באוקטובר 2014. המשחק שוחרר רשמית באוגוסט 2017 ל- Xbox One, Playstation 4, Microsoft Window, OS X, Linux. קיים משחק נוסף באותו הנושא Survival of the Fittest ששוחרר כמשחק חינמי (ללא עלות) במרץ 2016. למשחק קיימות הרחבות (DLC) שחברת המשחק יצרה כמו:The Center, Primitive Plus, Scorched Earth , Aberration. ויש למשחק גם הרחבה שנוצרה ע"י הקהילה- Ragnarok.

המפות של המשחק הן: מפות שנוצרו ע"י מפתחי המשחק כמו The Island , Scorched Earth ו- Aberration. ומפות שנוצרו ע"י הקהילה ואושרו ע"י מפתחי המשחק כמו: Rangnarok ו- The Center.


מהלך המשחק

Ark survival evolved הוא משחק וידאו בסגנון אקשן-הרפתקאות המתרחש בעולם פתוח ומשוחק במצב גוף ראשון או גוף שני. כדי לשרוד, שחקנים צריכים להתקדם ולשפר את בסיסם כדי להיות יותר בטוחים מפני חיות ושחקנים אחרים תוך שימוש בכלים מתקדמים נשקים מתקדמים רובים ותותחים. שחקנים צריכים לעלות שלבים ולאסוף חומרים כדי לקבל את האפשרות לשדרג את הכלים שלהם, את הבסיס שלהם וכדי לרכוב על חיות מסוימות.

העולם של Ark משתרע על בערך על שטח של 48 ק"מ מרובעים מתוכם אדמה בשטח של כ-36 קילומטרים מרובעים ומים שתופסים שטח של בערך 12 ק"מ מרובעים.

כדי לבנות בסיס שחקנים צריכים להשיג חלקי בנייה שדורשים משאבים.

במשחק יש חמישים ושישה סוגי דינוזאורים (לא כולל חבילות ההרחבה) ויותר ממאה סוגי יצורים

פיתוח

פיתוח המשחק החל מאוקטובר 2014 כאשר המפתחים החלו לחקור על התקופה הפרהיסטורית, המפתחים קראו ספרים ולמדו על הנושא למען המשחק. בהמשך המפתחים הוסיפו למשחק אופציות לחקור את העולם ולשחק נגד בוסים ואויבים.

המשחק רץ על מנוע Unreal Engine 4.

המשחק שוחרר כגרסה מוקדמת ל"סטים" ל- Microsoft Windows ב- 2 ביוני 2015 ול- Linux ו- OS X ב-1 ביולי 2015 ול- Xbox ב- 16 בדצמבר 2015 ול- Playstation ב-6 בדצמבר 2016

ב-16 במרץ 2016 המשחק Survival of the Fittest שוחרר כגרסה מוקדמת בחינם ושוחרר רשמית באמצע 2016 ב- 1 בספטמבר 2016 ההרחבה Scorched Earth יצא בתשלום והוסיפה מפה חדשה, יצורים חדשים וחפצים חדשים. ב-29 באוגוסט 2017 המשחק שוחרר רשמית.

הפניות:

  1. לערך באנגלית Ark: Survival Evolved