משתמש:Megasher/נדב נישרי - מגשר ומחבר הספר "להתגרש בשלום" (הוצאת סטימצקי)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נדב נישרי הינו מגשר המתמחה בגישור בהליכי גירושין ומחבר הספר "להתגרש בשלום" (הוצאת סטימצקי).[עריכת קוד מקור | עריכה]

נדב נישרי הינו מגשר המתמחה בגישור גירושין, מחבר הספר "להתגרש בשלום -המדריך המלא לגישור בהליכי גירושין", מעביר הרצאות וסדנאות בנושא גישור וגירושין ומלמד גישור מקצועי.

דרכו המקצועית:[עריכת קוד מקור | עריכה]

במקביל ללימודיו לתואר ראשון במשפטים, החל נדב לבסס את תפישת עולמו הגישורית והגדיר לעצמו למטרה לעסוק ולהתמחות בגישור ולהשתמש בכלים גישוריים, על מנת ולקרב בין אנשים בדרכי שלום והידברות פתוחה וכנה.

במסגרת הכשרתו, פגש נדב את המגשר יניב שוורצמן שכיהן בשעתו כיו"ר לשכת המגשרים בישראל. יחד עם יניב הקים נדב את הבית לגישור ויישוב סכסוכים ששם לו למטרה להעלות את המודעות לגישור לפני הגעה לבתי המשפט ולשנות את שיטת פתרון המחלוקות בישראל. במסגרת הבית לגישור ויישוב סכסוכים שימש נדב כמגשר בכיר, כמנכ"ל וכמדריך מגשרים בקורסי הכשרה בסיסיים ומקצועיים.

במהלך שנות הלימודים לתואר ובשנות ההתמחות, התמחה נדב בשיטת הגישור הטרנספורמטיבי (הגישור התהליכי), הרואה בסכסוך הזדמנות לשיפור מערכת היחסים ולבניית תשתית לשיתופי פעולה פוריים בין הצדדים גם בעתיד. מאז שסיים את התמחותו בגישור והחל לפעול כמגשר, הביא לסגירת מאות הסכמי גישור בהסכמה לסיומם המוצלח של סכסוכים רבים בתחומי המשפחה והעסקים. כבן להורים גרושים הבין נדב את החשיבות הרבה שניהול תהליכי גירושין בגישור והחליט להתמחות בגישור גירושין ולשים את כל כובד משקלו על תחום זה.

בנוסף להיותו מגשר, נדב גם מרצה בנושאי גישור וניהול מו"מ משתף, מכשיר מגשרים חדשים ומלווה מגשרים וותיקים בהליכי גישור מורכבים.

השכלה רלוונטית אקדמאית :[עריכת קוד מקור | עריכה]

לנדב תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר שני ביישוב סכסוכים מאוניברסיטת בר-אילן. בנוסף סיים נדב שני קורסי גישור מקצועי מורחב בבית לגישור ויישוב סכסוכים (שם גם לימד והכשיר מגשרים) ולקח חלק בסמינרים, השתלמויות והרצאות רלוונטיות רבות נוספות.

הספר "להתגרש בשלום" (הוצאת סטימצקי) :[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שזיהה נדב שיש חוסר ממשי במידע, הניתן לזוגות המעוניינים להתגרש בצורה טובה ולהימנע ממלחמות בתי המשפט, הוא החליט לאסוף את ההבנות, התובנות והמסקנות אשר הפיק משנות עבודתו ולחבר אותן יחדיו לכדי ספר אחד. ספר שיספק את כל המידע הדרוש לזוגות בהליכי גישור גירושין ויקל על ההורים המתגרשים ככל האפשר. הדגש בספר "להתגרש בשלום", מושם על נתינת כלים פרקטיים, הסברים ברורים על עולם הגירושין מהזווית הגישורית ועל פיתוח חשיבה יצירתית במסגרת תהליך הגירושין. הספר יצא לאור בשנת 2016 בהוצאת סטימצקי והוא מקבל המלצות ותשבחות רבות מבכירי עולם הגישור, מאנשים העוסקים בתחום הגירושין וממטפלים זוגיים ומשפחתיים.

מתוך השער האחורי של הספר "להתגרש בשלום- המדריך המלא לגישור בהליכי גירושין" (הוצאת סטימצקי)-  

"מטבעם, הליכי גירושין גורמים לקשיים רבים, הן מהבחינה הרגשית והן מהבחינה המעשית. במסגרת גישור גירושין עולים על שולחן הגישור כל הנושאים, על כל מורכבותם, בדיאלוג פתוח וחיובי. בספר הדרכה זה, הראשון מסוגו בישראל, נדב נישרי מעניק לקורא את הידע ואת הכלים שיעזרו לו לעבור את הליך הגירושין בצורה מיטבית. המדריך מיועד לכל מי שנמצא לפני, במהלך ואחרי הליכי גירושין, ורוצה להגיע להסכם הטוב ביותר, עבורו ועבור ילדיו. גם מגשרים פעילים ובעלי מקצועות דומים ימצאו במדריך מידע וכלים שיעזרו להם בעבודת הקודש של עזרה לזוגות מתגרשים.

נדב נישרי הינו מגשר המתמחה בגישור בהליכי גירושין, מדריך בקורסים ובסדנאות לגישור, חבר לשכת המגשרים בישראל, בעל תואר ראשון במשפטים ורזומה עשיר הכולל ליווי מוצלח של מאות זוגות מתגרשים. במהלך שנות עבודתו גיבש נדב נישרי תפישת עולם גישורית לפיה על המגשר לעזור לזוגות המתגרשים להבין מהם הצרכים והרצונות שלהם, יחד ולחוד, ומתוך כך לגבש פתרונות יצירתיים שיאפשרו לשני הצדדים לקבל את דרישותיהם, לספק את צרכיהם ולבנות מחדש את חייהם על הצד הטוב ביותר." 

פעילות ציבורית :[עריכת קוד מקור | עריכה]

במסגרת פעולותיו לקידום הגישור שימש נדב גם כסגן יו"ר לשכת המגשרים בישראל. נדב לוקח חלק פעיל בפעילות הסדרת מקצוע המגשר ותחום הגישור ואף מוזמן לדיונים בכנסת ישראל ובפורומים שונים הדנים בגישור וקידומו. בין היתר השתתף נדב בדיונים בכנסת ובבג"צ בנושא גישור, גישור גירושין והחוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה. בדיונים אלו תרם נדב מניסיונו לטובת שיפור השירות אותו מקבלים האזרחים הנמצאים במשברי גירושין ומתוך מטרה להביא להסדרת תחום הגישור בחקיקה ראשית.

מן התקשורת:[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר האישי של מגשר הגירושין נדב נישרי

עמוד הספר "להתגרש בשלום" באתר סטימצקי

ראיון אצל יעל דן בגלי צה"ל בעקבות החוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה

איך להודיע על גירושין – מאמר באתר YNET

ראיון אצל גבי גזית ברדיו ללא הפסקה בעקבות הספר "להתגרש בשלום"

האם אפשר להחזיר את הזוגיות לאחר גירושין – ראיון עם נדב נישרי באתר mako

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Megasher.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Megasher.

קטגוריה:סופרים