משתמש:Lady M.S.R.H.L

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

*הגבירה M.H.R.S.L* - שמה המקצועי של כותבת סדרת הספרים אגדות מלחמת הדרקונים.

הסדרה בשלבי כתיבה מתקדמים ותתחיל ב"ה להתפרסם בקרוב.

אגדות מלחמת הדרקונים היא סדרת ספרי פנטזיה הנכתבת בימים אלו על ידי זו המכונה [[הגבירה M.S.R.H.L]].הסדרה מדברת על קורות חייה של קידה וטש, שודדת רבת מהללים שעתיד עולמה- [[בָּקוּרַה]]- הונח משום מה על כתפיה.

== דמויות ==

[[אנג'ין]]- נערת חווה שגורלה קשור בזה של קידה ביותר דרכים משהן יהיו מוכנות להודות.[[קידה וטש לבית רמה]]- גיבורת הספר. שודדת קטלנית, במהלך הסדרה משתנה ומנסה לכפר על הפשעים שביצעה. [[להבה]]- הדרקונית של קידה- מכונה לעיתים גם זנתוס או "איימת הצפון".[[ג'ייד]]- אביר לשעבר, חף מפשע אך נרדף על ידי המלך באשמת רצח הנסיך- חברו הטוב.[[מרטגון אלוארס]]- שודד וגנב, מוכשר בשימוש ב[[נקודות לחיצה]] ומסוגל לשתק אדם במגע קל.[[זווט]]- מבין המתנקשים הטובים ביותר בבקורה, נפשו אפלה אך ליבו אנושי להפתיע.[[האפלו]]- קוסם רב עוצמה מגזע ה[[נוטרים]] ולוחם חרבות מצוין, הוא האחראי העיקרי לחזרתה למוטב של קידה.[[לני]]- הסגן של קידה בזמנה כמנהיגת קבוצת השודדים [[אדומי הלהבים]]. לאחר מכן הופך למנהיג בעצמו.

==העולם ==

[[בָּקוּרַה]] הוא שמו של העולם בו מתרחש רוב הסיפור, אך במהלך הסדרה, מגיעות הדמויות גם אל עולמות אחרים: [[קארמן]] (שהוא למעשה כדור הארץ שלנו.), [[פלרן]], [[קארגומן]], [[קנדומר]] ו[[אימנה]]. העולמות מקושרים זה לזה בדרך קסומה, ואפשר להגיע מעולם לעולם בעזרת דרקון או באמצעות שימוש בקסמים במקומות שבהם הערפל שבין העולמות דק. 

== גזעים ==

הגזעים בבקורה רבים ומגוונים, אך בסדרה מופיעים בעיקר [[אלפים]], [[גמדים]], [[קנטאורים]], [[חדי קרן]], [[פגסים]], [[גריפינים]], [[דרקונים]], [[אורקים]], [[גובלינים]], [[אלפים אפלים]], [[יואן טי]], [[גיתיאנקים]], [[אנשי זאב]], [[לביאלים]], [[משני צורה]] ו[[אנשי חתול]].