משתמש:Kazriko/האגדה של קורה (משחק וידאו)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

The Legend of Korra (בתרגום לעברית: האגדה של קורה) הינו משחק וידאו פעולה-הרפתקאות מגוף שלישי הפותח על ידי PlatinumGames והופץ על ידי Activision, המשחק מבוסס על סדרת האנימציה "האגדה של קורה" המשחק יצא ב-21 באוקטובר 2014 ל-Microsoft Windows, Playstation 3 & Playstation 4 Xbox 360 & Xbox One.

למשחק ישנו משחק מיוחד הפותח לNintendo 3DS בשם "The Legend of Korra: A New Era Begins".
שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

האגדה של קורה
"The Legend of Korra"
כללי
תאריך הוצאה 21 באוקטובר 2015
סוגה הרפתקאות, פעולה, קצב
פיתוח PlatinumGames
הוצאה לאור Activision
הפצה Activision
דרישות תוכנה
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות

Xbox 360 Xbox One Playstation 3

Microsoft Windows Playstation 4
מדיה עותק דיגיטלי

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האגדה של הקורה הוא משחק פעולה מגוף שלישי, במשחק תמיכה רק לשחקן יחיד. השחקן משחק בתור קורה, גיבורת המשחק, קורה נלחמת באויבים משתי העונות הראשונות של סדרת האנימציה עם אמנויות כיפוף, תרגול רוחני ופיזי בדומה לאמונויות הלחימה במזרח הרחוק שבו השחקן יכול לשנות ולשלוט בארבעת האלמנטים: מים, אדמה, אש ואוויר. קורה יכולה לעבור בין ארבעת האלמנטים שונים בזמן תעופה, לכל אחד מהאלמנטים יש סגנונות ואמנויות לחימה מיוחדות.

כשפות מים היא הכשפות הראשונה אותה השחקן מקבל ומתחמה במתקפות ישירות ומהירות. האלמנט הבא אותו השחקן רוכש הינו כשפות אדמה, שכולל מתקפות איטיות בעוד הם חזקים מאוד ולא אפשרי לחסום אותם. כשפות אש היא סגנון לחימה מאוזן ששודרג פעם אחת, כולל את כל שלושת הצורות של המתקפות: התקפות מהירות (כשפות מים), איטיים אך רבי עוצמה (כשפות אדמה) ומתקפות מהירות וחזקות (כשפות אוויר). אלמנט האוויר, שנרכש יותר מאוחר במשחק, כולל התקפות מהירות וחזקות שיכול להשפיע על כל האויבים שמסביב. קורה גם מקבלת מצב שנקרא "Avatar State" לקראת סוף המשחק; מצב זה נמשך לאורך קצר מאוד, אבל מעניק לשחקן מתקפות חזקות המשלבות את כל ארבעת היסודות.

המשחק מנסה לשכנע את השחקן לבאמצעות ההתקפות המתפרצות. השחקן יכול ליזום התקפה מתפרצת של חסימת התקפת אויב רק לפני שהוא מתחבר. התקפה מתפרצת הן סדרי גודל יותר חזק מהתקפות ישירות. התקפה מתפרצת היא הדרך היחידה להביס בוסים בזמן סביר, שכהביס אותם בהתקפות ישירות יכול לקחת שעות. לא ניתן הגיבו התקפות חשמל ומבוסס אדמה.

המשחק לוקח בערך ארבעה עד שש שעות כדי לשחק דרך, אבל מכיל "+ משחק חדש של מיני". אלה כוללים רץ אינסופי עם נאגה, וגפרורים כיפוף פרו, שבו צוותי של שלוש אנסה לכופף אחד את השני מחוץ לזירה. מצב זה, שמיישם את כללי כיפוף פרו מתוארים בסדרה, הוא זמין לאחר שסיים את המשחק, עם שחקן שליטה על קבוצת "חמוסים אש" מורכבת מKorra וחבריה Mako וBolin.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה: משחקי מחשב קטגוריה: משחקי וידאו