משתמש:Exuteric1

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
b

Hebrew Songs // שירים בעברית.[עריכת קוד מקור | עריכה]

כאן, אני אכתוב לא מעט שירים ואפרסם אותם לאחר שאערוך דברים רבים בוויקיפדיה. אם אתם נמצאים כאן בגלל עריכה מסוימת שלי, ברוכים הבאים.


הפך הגבר // היא לא משאירה זכר

"הפך הגבר, לבד אין לה נצר, ונאצר עוד אמר לי, אל תסיים כמו דאלי, כבשה משוכפלת, בוהן עם יבלת, וילד פלסטיני עם נזלת, הרימון הסורי מרומניה הוא אחיו ואחיותיו של התפוזזז, מי שנכנס הדר, הפך הגבר במדבר, היא מנקה רעלים, היא מתרועעת עם ערלים, היא תוהה והיא טועה, היא רואה והיא רועה, היא ערביית אירופה, הפך הגבר, בשישי האחרון החליטה לוותר על התחתון, בתקווה אחרונה, להיות שונה!

הפך הגבר, מה שהיא עושה לנאצים ועוזריהם, בנאליות הרשע הוא פיתוי הפשע והיא שותה, היא אולי קטנה, אבל היא כבר בת תשע והם משחקים ברכבות, סופרים קודקודים בטלאי צהוב, מהמרים על אהבות, אוהב אותי, לא אוהב אותי לא אוהב אותי, אוהב אותי


הפך הגבר, היא לא תשאיר ממך זכר, היא הפרה את הסגר, היא מנהיגה היום עדר, הפך הגבר, היא אוהבת אותי, היא לא אוהבת אותי, ומי צריך פרחים, ומי צריך אחים, והמשפחה הגרעינית היא האויב של המדינה, אבל תנו רק היום, להיות שונה

הפך הגבר, אין לה עוד זכר, יצרנו תחרות! העלינו באש את העדר! ונתנו לכבשים לרוץ כשהן עולות באש, אני לא חושש

הפך הגבר, היא עירומה בתוך בריכה, הפך הגבר, היא כבר לא איתך, הפך הגבר! ראיתי אותה בדצמבר" שיר א': כי וויקיפדיה מאפשרת לאנשים לכתוב כמה שהם רוצים .