משתמש:Dan Pelleg/הכל בטון הדיבור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ב-14:32, 21 ביוני 2007, כחדשיים וחצי אחרי שיצרתי את הדף הזה, משתמש:Pacman מחק אותו מכיוון שיוני הרגיש שהיתה פה תקיפה אישית עליו (ר' שיחה). אני מבקש להתנצל בפני יוני על כך שהוא הרגיש שהתקפתי אותו ולהבטיח לו שלא היתה לי כוונה שכזו - כוונתי היתה רק להגן על עצמי בפני האשמות בסגנון "אתה ממציא", "אתה מגזים", "אתה חוצפן", "אתה פרנואיד". אני מאמין שיוני לא היה מודע לעד כמה הסגנון שלו נתפס כתוקפני, וכל מה שהיה בדף הזה היה סדרת ציטוטים מדוייקים מחילופי דברים בינינו בתוך דפי שיחות בוויקיפדיה, שמטרתם היחידה היתה לאפשר ליוני את לראות את התפתחות המריבה בינינו מנקודת המבט שלי, בתקווה שהוא יבין למה הרגשתי שהוא תוקפני כלפי, ושהוא וגם אני וגם אחרים יימנעו מעתיד מיצירת מתחים כאלה.

לא רציתי להשאיר את הקישור לדף הזה אדום כי חשוב לי שהשתלשלות העניינים תהיה מובנת למי שבמקרה נתקל בו תוך דפדוף בדיונים ישנים. ולא רציתי למחוק את הדיונים הישנים האלה כי בעיני מחיקת דיונים היא לא לעניין - אני מאמין שמעז יכול לצאת מתוק ושכשאנשים קוראים על טעויות של אחרים (של כל אחד, גם שלי), הם יכולים ללמוד מהן ולהימנע מהן מראש.

אם מישהו הגיע לכאן במקרה ולא מבין בכלל במה מדובר, אפשר לקרוא מעט מתוך מה שהיה כתוב כאן לפני שהדף נמחק בדיון הזה (לא בתוך ההקשר הכולל של השיחה כפי שהוא היה מצוטט כאן).

בברכה ובתקווה שמתחים ואי נעימויות כאלה ייחסכו מכולנו בעתיד, דן 15:15, 23 בספטמבר 2007 (IST)