משתמש:Baliletayel

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גיל אהרוני - בא לי לטייל בארץ ישראל נושא הערך : בא לי לטייל בארץ ישראל חשיבות הנושא : יצירת ערך מוסף לגולשים, עידוד הטיולים בקרב הציבור הרחב מתוך רצון ומחויבות להעניק המלצות קונקרטיות על היכן ואיך לטייל בישראל. מקורות לכתיבה : גיל אהרוני

ביוגרפיה : גיל אהרוני נולד בשנת 1971 בבאר שבע למשה ובקי. משה היה שנים רבות מנהל סניף בנק מרכנתיל בסניף באר שבע ובקי שימשה במשרד הקליטה רכזת תעסוקה לעולים חדשים מחבר העמים ומצרפת. בשנת 1993 - במהלך לימודי הנדסאי תעשיה וניהול במכללה הטכנולוגית באר שבע, הכיר גיל את שלומית. השניים הפכו לחברים והחלו לגלות תחביב משותף טיולים בארץ. הם התמקדו באזור הצפון: בטיולי הליכה, מעיינות, נחלים, מצפורים, שמורות טבע ועוד. בשנת 1998 הם נישאו בבאר שבע ובשנת 2001 נולד בנם הבכור אוהד. הדחף והרצון לטייל רק גבר בעקבות הקמת המשפחה הצעירה, הם טיילו עם בנם במנשא עוד בהיותו בן 1/2 שנה הם העפילו לפסגת כוכב הירדן אשר בצפון בקעת הירדן וטיילו לרוחבה ואורכה של ישראל.

בהמשך נולד להם בן נוסף: עידן,הטיולים נמשכו ביתר שאת והתרחבו, כך גם החיבור בין האחים והמשפחה המטיילת הצעירה. בשנת 2009 נולד במוחו של גיל רעיון: לתעד את הטיולים הרבים בבלוג, שקרא לו "בא לי לטייל בארץ ישראל" בו הוא מתעד את כל הטיולים שלו ושל בני משפחתו. כל פוסט בבלוג הוא מסלול טיול נפרד המלווה בתמונות והסבר על המקום ומציג פרספקטיבה אישית וחוויה עוצמתית של גיל ומשפחתו ממסלולי הטיול הקסומים של ישראל.

פועלו הציבורי של גיל : גיל פתח בשנת 2009 דף פיסבוק בו הוא ממליץ ומסייע לאנשים רבים שאינם מתמצאים ומכירים את נופיה ומסלוליה היפים של ישראל, הנחיות והסברים איך להגיע למקומות בהם ביקר. גיל אף הקים ואירגן מספר קבוצות לטיולי משפחות אשר טיילו באופן קבוע במקומות שונים חלקן דרך האינטרנט וחלקן דרך גני הילדים והכיתות של ילדיו. רבים מהגולשים נהננו ונהנים עד עצם היום הזה מהמלצות אילו. כיום דף הפיסבוק " בא לי לטייל בארץ ישראל" צבר תאוצה ומכיל כ- 10000 עוקבים בקירוב. גיל הפך את הכתיבה ואהבתו לארץ לתחביב מרכזי והוא שותף בשלוש השנים האחרונות בסדנאות לכתיבה יוצרת וכן בשנת 2016 הפך לכתב תיירות של אתר "מפה".

גיל הקים קבוצת טיולים הנקראת "מטיילים מכייפים ומשתפים" בקהילה זו משתפים החברים תמונות וסרטונים מחוויות טיולים שלהם. סבתו של גיל אהרוני , רשל לוי- אלמלח ז"ל הייתה ניצולת שואה מיהדות רודוס, גיל בחר להנציח את זכרה ואת יתר קורבנות השואה מרודוס באמצעות דף פייסבוק "יהדות רודוס מסביב לגלובוס" בו הוא מתעד בפרטי פרטים את הזוועות שעברה סבתו ומשפחתה במהלך השואה ומלחמת העולם השנייה. גיל מתגורר עם שלומית ושלושת ילדיהם : אוהד, עידן , כפיר בעיר מודיעין- מכבים -רעות.