משתמש:תומר ט/מרד הקופים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הנדלי אמר: "הרצון לחדש את זיכיון כוכב הקופים, נובע בחלקו מהצלחתם של הסרטים הראשונים, שעדיין נותרה בעינה. אותם נושאים שהסעירו את הצופים המקוריים של הסדרה, עדיין רלוונטיים היום: אנחנו עדיין מתעללים בבעלי חיים, הורסים את סביבתנו ועדיין חוששים מפני האפשרות של ההשתלטות על חיינו."

וייט (Wyatt) אמר כי הוא נזהר שלא לכלול רמיזות רבות מדי לסרט המקורי, אך עדיין ישנן בסרט כמה רמיזות שכאלה. כך למשל, על מרקע הטלוויזיה במכלאת הקופים מופיע צ'רלטון הסטון, כוכב הסרט המקורי, בתפקידו כמשה בסרט "עשרת הדיברות".

את סיפור העלילה מתאר וייט כ"סיפור כשל ספרטקוס: מדובר על סיפורם של כמה קופים שמתמרדים כנגד משעבדיהם, ובהמשך משתלשלת העלילה - עם זאת - לסיפור מנוסה, כשהקופים מחפשים אחר חלקת גן עדן."

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט ממשיך את סדרת הסרטים ותוכניות הטלוויזיה על "כוכב הקופים". מדובר על מותג קולנועי וטלוויזיוני שהחל בסרט "כוכב הקופים", בכיכובו של צ'רלטון הסטון, המבוסס מלכתחילה על ספרו של פייר בול "כוכב הקופים" מ-1963. הסרט גרר אחריו ארבעה המשכונים, וכן חידוש קולנועי בבימויו של טים ברטון משנת 2001, סדרת טלוויזיה מצולמת ("לייב אקשן") משנות ה-70 וסדרת אנימציה.