משתמש:מאיר רוטר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום. שמי מאיר רוטר. עיקר הרשמתי ל-ויקיפדיה הוא לכתיבת / העלאת ערכים בנושא ארץ ישראל. אהבתי לארץ נפלאה זאת וטיולי הרבים בשביליה ורצוני לתרום לכך שעוד ועוד מטיילים ילכו בשבילי ארצנו הנהדרת. מביאה אותי לרצון להציג בפני הגולשים נושאים ומקומות וערכים הקשורים לארץ נפלאה זאת, כאלו שיוכלו לתרום למטיילי הארץ ערכים ונקודות ידע מועילות לעשות בהם שימוש בעת שהם תרים את שבילי הארץ.

אכן למרות שזכיתי לטייל ברוב אזורי ארץ ישראל (ועוד לא טעמתי ולו פסיק ממנה..) בעיקר מרבה אני לטייל באזור שומרון, יהודה, ומדבר יהודה. אך בהחלט קסמו של השומרון וסיפורי התנ"ך המלווים כל רגב אדמה ממנה והיסטוריה יהודית רבת שנים. התנ"ך ממש מדבר מכל וואדיות ושבילי השומרון. חבל ארץ מלא קסם שלצערי בשל סיבות פוליטיות, ובשל פחד הקשור למצב הביטחוני בו, פחד שאין לו תמיד אחיזה בשטח ובמציאות. גרמו למיעוט מטיילים בו, וחבל.

אך אכן במספר השנים האחרונות חלה מהפכה ויותר ויותר מטיילים חוזרים אל השומרון. ולמעשה בכל יום שישי של ימות השבוע, מספר קבוצות של אוהבי ארץ ישראל תרים את נופיה ושביליה. ולעיתים רבות מגיעים מספר המטיילים בשומרון ביום שישי שכזה על שלל הקבוצות, למספר מאות! של מטיילים. כמובן שיש מטיילים רבים המנצלים יום חופשי באמצע השבוע, ומספר המטיילים גדל וגדל. יתכן ולרגיעה הביטחונית יש גם כן יד בדבר, אך בעיקר לדעתי הסיבה היא, קסמי האזור העוברים מפה לאוזן, וכל מטייל שטעם והוקסם ונשבה בקסם האזור, דאג להעביר בהתלהבות את רשמיו לחבריו שרצו לטעום גם הם מהתלהבות זאת, ואני בהחלט ממליץ זאת גם לכם.

בהחלט ניתן להפנות אלי שאלות על מקומות ונושאים הקשורים לאזור השומרון כמו גם לאזורים אחרים, ואשתדל לעזור. כמובן שיש לי עצמי עוד הרבה ללמוד ולהחכים במגוון נושאים ומקומות באזור כביר זה על שלל אתריו וקסמיו. אך אשמח לחלוק במעט הידע שרכשתי, או גם לנסות ולחקור יחד מידע חדש על כל נושא שיעורר בהחלט את סקרנותי לגביו.

רק מראש אתנצל כי אני לא מן הקרובים אל צג המחשב יום וליל, האמת כי אף מעט רחוק מכך. אני וצג המחשב נפגשים מספר פעמים בודדות במהלך השבוע וגם אז לפרקי זמן קצרים. ועל כן לעיתים יש להיעזר בסבלנות באם הופנתה אלי בקשה או שאלה עד שאשיב עליה. עמכם הסליחה.

יש לי אחות נפלאה ואוהבת ארץ ישראל שכמוני ולה ידע עצום ורב, היא מסתובבת כאן ומוכרת ולה שם ודבר באתר זה, שם המשתמש שלה הוא "תמרה" ואני כמוכם נהנה לקרוא את דבריה ואת הערכים שהיא בהחלט תורמת לנו בהגברת הידע והמודעות לארצנו היפה ובעיקר לעיר ששמה הולך לפניה, ירושלים.