לדלג לתוכן

משתמש:גלאור 2.2/אי שרדות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של גלאור 2.2.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של גלאור 2.2.
אי שרדות
המתמודדים מהעונה הראשונה
המתמודדים מהעונה הראשונה
סוגה אנימציה, קומדיה, פרודיה
יוצרים ג'ניפר פרץ'
ארץ מקור קנדה
מספר עונות 4
מספר פרקים 81 (נכון לעונה השלישית)
הפקה
אורך פרק 22 דקות
שידור
רשת שידור Cartoon Network
רשת שידור בישראל ערוץ הילדים
תקופת שידור מקורית קנדהקנדה 8 ביולי 2007
ארצות הבריתארצות הברית 5 ביולי 2008 – הווה
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb

אי שרדותאנגלית:Total Drama Island) זאת תוכנית ריאליטי שמשתתפים שם 22 מתמודדים שרוצים להסיג את הפרס של התוכנית (100,000 דולר). אי שרדות היא סדרת אנימציה אמריקאית, שמשודרת ב-Cartoon Network מ2007 עד היום.

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

22 מתמודדים משתתפים בתוכנית ריאלטי שנקראת אי שרדות אבל הם מגלים שזה מחנה קיץ עלוב שצריך להיות שם 8 שבועות ולשרוד שם ולאכול לדוגמא: חרקים ומאכלים שהם לא למאכל ולעשות משימות בלתי אפשריות לגמרי והפרס הגדול הוא 100,000 דולר.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]


שגיאות פרמטריות בתבנית:להשלים

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

סדרות המשך[עריכת קוד מקור | עריכה]

אי שרדות אקשן[עריכת קוד מקור | עריכה]

אי שרדות אקשן היא סדרת המשך של אי שרדות אבל היא גם העונה השנייה של אי שרדות רק שיש עוד דמויות והמשימות קשות יותר. הסדרה נגמרה ב2010.

אי שרדות מסביב לעולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

אי שרדות מסביב לעולם היא סדרת המשך שמגיעה אחרי אי שרדות אקשן והפעם המתמודדים צריכים לעשות משימות בארצות אחרות והפרס הגדול הוא 100,000,000 דולר.

העונה הבאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

{{מוצר עתידי}} העונה הבאה של אי שרדות תהיה ב-24 ביוני 2011.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:סדרות מצוירות אמריקאיות]] [[קטגוריה:סדרות טלוויזיה אמריקאיות שעלו לשידור בעשור הראשון של המאה ה-21]] [[en:Total Drama Island]] [[bg:Остров Пълна драма]] [[da:Total Drama Island]] [[es:Isla del drama]] [[fa:جزیره آرزوها]] [[fr:L'Île des défis extrêmes]] [[it:A tutto reality: L'isola]] [[hu:Totál Dráma Sziget]] [[nl:Total Drama Island]] [[no:Total Drama Island]] [[pl:Wyspa Totalnej Porażki]] [[pt:Total Drama Island]] [[ro:Insula Dramei Totale]] [[ru:Остров отчаянных героев]] [[simple:Total Drama Island]] [[sr:Острво Тоталне Драме]] [[fi:Total Drama Island]] [[sv:Total Drama Island]] [[en:Total Drama Action]] [[da:Total Drama Action]] [[es:Luz, drama, acción]] [[fa:آرزوهای مهیج]] [[fr:Ciné défis extrêmes]] [[it:A tutto reality: Azione!]] [[hu:Totál Dráma Akció]] [[no:Total Drama Action]] [[pl:Plan Totalnej Porażki]] [[pt:Total Drama Action]] [[ro:Acțiune: Dramă Totală]] [[simple:Total Drama Action]] [[fi:Total Drama Action]] [[ru:Шоу отчаянных героев]]