משתמש:גיל הדר/רזי בן ציון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:טיוטה פרטית

פרמטרים ריקים [ 1 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של גיל הדר.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של גיל הדר.
קובץ:65715 601870136493695 366910387 n.jpg
רזי בן ציון, צילום: פייסבוק

רזי (רזיאל אליהו) בן ציון (נולד ב-16 במאי 1993) הוא פוליטיקאי צעיר המשמש כיו"ר אגודת הסטודנטים במכון לב ויו"ר צעירי הליכוד בירושלים.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בן ציון נולד בבני ברק גדל והתחנך בה ובילדותו למד במוסדות חרדיים, בבית הספר רזי לי (אין קשר בין השניים) והמשיך בלימודים בישיבה התיכונית נהורא. לאחר מכן המשיך ללימודים גבוהים במסגרת העתודה האקדמית, במכון לב, שם הוא סטודנט להנדסת תעשייה וניהול. במהלך לימודיו במכון לב החל בפעילות פוליטית, בשנת 2012 הקים תא של מפלגת הליכוד במכון לב ועמד בראשו [1] . בתחילת שנת 2013 נערכו בחירות למשרת יושב ראש האגודה ובן ציון הביע את נכונותו להתמודד לתפקיד, והסביר שמטרותיו הן לעודד פעילויות תרבות מגוונות בקמפוס, לחזק את כוחם של הסטודנטים ולגבש אותם. במאי 2013 ניצח ברוב קולות וכיום הוא מכהן בתפקיד [2]. בתחילת כהונת של הכנסת ה-19, כאשר נודע כי יו"ר הכנסת לא יהיה ח"כ ראובן ריבלין אלא ח"כ יולי אדלשטיין, פנה בן ציון בדף הפייסבוק של ראש הממשלה נתניהו וכתב[3].

"הדבר שהכי כאב לנו זה שרובי ריבלין מאבד את מקומו הראוי כיו"ר הכנסת. ב-4 השנים האחרונות הוא הפך את התפקיד לממלכתי וראוי ונעשה לסמל ולדוגמא."

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

פייסבוק

אגודת הסטודנטים

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

במפגש עם ח"כ דנון