משתמש:אנדרסן/פתיח/כותרת עליונה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בעקבות האשמה ב"פעולות חמורות" ומסע ארוך ומתיש שחוויתי בשנה האחרונה, החלטתי בשלב זה להודיע באופן רשמי על סיום תקופתי בויקיפדיה העברית.
אני גאה ב-8 שנות פעילות למען המיזם העברי, הכולל שיפור דרמטי של ערכי סקנדינוויה, הסרת ה-ב' משמות שוודיה ונורווגיה, חינוך הקהילה לעובדה שהעולם החיצוני לדוברי העברית אינו בהכרח דובר (רק) אנגלית, כתיבת הערכים על מלכי שוודיה, החלוקה המנהלית, פוליטיקה, כדורגל ובחירות.
אני גאה בערכים שנכתבו על אודות אוקראינה, האומה והתרבות הכה מיוחדת של העם הנשכח במזרח, שזכיתי להכיר לעומק מאז 24 בפברואר 2022.
אני גם גאה ביכולת העברית שלי, שהצלחתי לשמר על אף כל הקשיים ועל אף המרחק, על הקשרים שיצרתי עם חלק מהעורכים כאן, על מועדון החברים והמועדון הנורדי ששימשו לי כבית בשנה האחרונה, ועל היכולת שלי למצוא מעט מדרך האמצע במחלוקות ביניכם בלילות הארוכים של החורף האחרון כמפעיל מערכת.
עד כאן. אם אתם מעוניינים לפנות אליי בעתיד, הנכם מוזמנים לשאלות ו/או סיוע בדף הייעודי לדוברי הלשון העברית, הנפתח עבורכם במיזם בו לא חושדים בי בפעולות טרור. ראו כאן. לכל דבר שאינו מתאים להיכתב על גבי האתר, ניתן לפנות אליי כרגיל בדואר האלקטורני (ראו כאן) או באתר דיסקורד (ראו nilsan97, יצאתי מהאתר של ויקי העברית כי בלי המועדון אין בזה עוד טעם).
אוהב את רובכם, בהצלחה בהמשך. נילס אנדרסן