משתמש:אנדיו/תולעת המשפט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

תולעת המשפט[1] הוא מאגר משפטי חינמי ופרוייקט נתוני משפט. האתר פועל באמצעות גירוד אתר נט המשפט וסידור המידע בצורה נוחה לחיפוש וגלישה. האתר מופעל על ידי עמותת התמנון - מידע ציבורי לכל (ע"ר).

פעילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאגר המידע הושק ביוני 2019[2]. בנוסף, הפרוייקט מפרסם מעת לעת אוספי נתונים על הנעשה בבתי המשפט בישראל - לרוב רשימות תביעות משפטיות לפי סוג בטווח תאריכים. אוספי נתונים הללו שימשו בעבר לאייטמים חדושתיים[3].

מאפייינים[עריכת קוד מקור | עריכה]

באתר תולעת המשפט כל הישויות (צדדים, עורכי דין, ושופטים) מקושרים כך אפשר לגלוש בקלות בין התיקים של הצדדים

בנוסף להיותו כאמור פתוח וחינמי, האתר מתאפיין בכך שהוא מאפשר אינדוקס במנועי חיפוש וגוגל והוא נוהג במדיניות הסרת תוכן יחסית קשוחה[4].

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]


  1. ^ תולעת המשפט, באתר xn----8hcborozt8bdd.xn--9dbq2a
  2. ^ תולעת המשפט, באתר www.facebook.com
  3. ^ כמה בקלות מאשרים השופטים הארכות מעצר? | מתוך חדשות הערב 27.02.18, נבדק ב-2020-02-01
  4. ^ מה ניתן לעשות במקרה של אתר המסרב להוריד מידע משפטי?, באתר eBrand ניהול מוניטין באינטרנט, ‏2019-08-28