משתמשת:BlueHorizon/מחנות עבודה בצפון קוריאה, ריכוז מידע

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מידע אודות מספר האנשים המוחזקים במחנות: http://freekorea.us/camps/

מידע ותמונות המחנות (גוגל ארת'):

  1. הטלגרף
  2. הטלגרף
  3. חיפוש בגוגל

טור דעה מבוסס בחלקו אודות פשעים נגד האנושות: http://www.news1.co.il/Archive/003-D-83233-00.html באייל הקורא: http://www.haayal.co.il/story_2029

10 החוקים של מחנה 14[1][עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. בריחה - כל אדם שבורח או עד לניסיון בריחה ולא מדווח על כך דינו מוות מיידי בירייה.
  2. התאספות - אסור ליותר משלושה אנשים להתאסף יחד או להסתובב יחד בלילה, אסור להתאסף יחד אחרי העבודה אלא אם כן הותר במפורש ודינו של העובר מאזור לאזור במחנה ללא רשות מוות בירייה.
  3. גניבה - אדם שיש ברשותו נשק או גנב נשק, אדם שגנב או הסתיר אוכל וכן אדם שהורס בכוונה כלים או מכונות דינו מוות בירייה.
  4. ציות - כל אדם שלא יציית מיידית דינו מוות בירייה. אדם התוקף או מורד באחד השומרים דינו מוות בירייה. אסור לסתור דברי שומר ויש לכבדו.
  5. זרים - אדם שמחביא או מגן על זר וכן החזקה או הסתרה של חפץ חיצוני דינה מוות בירייה.
  6. שליטה - על האסירים להישאר מאורגנים, להיות קשובים ולפקוח עין אחד על השני ולדווח על דברים חשודים לשומרים. כולם חייבים להיות נוכחים ולערוך ביקורת עצמית באסיפה האידיאולוגית.
  7. עבודה - אדם שמזניח או נכשל בהגעה לרף העבודה המוקצה לו יירה מיידית. העבודה היא הדרך היחידה לשלם את חובת האסיר לחברה ולהראות הכרת תודה על הרחמים שנהגו בו. האסיר לא רשאי לשנות כל פקודה שניתנה.
  8. בעל ואישה - מגע בלתי מורשה בגבר או אישה דינו מוות בירייה. אסור לגברים ונשים לשוחח לאחר העבודה, להחזיק ידיים או לחלוק מיטה ללא רשות מפורשת. אסור להיכנס לחדרי נשים או גברים ללא אישור.
  9. אשמה - כל מי שלא מודה או מתוודה על חטאיו, או מביע את דעתו על אשמתו דינו מוות בירייה. חובת האסירים להרהר באשמתם ולנסות בכל יכולתם להפוך לחברים תורמים בחברה. רק אלו שמכירים באשמתם ומתחרטים הם בעלי סיכוי להתחלה חדשה.
  10. חוקים - אדם המתעלם מחוקי המחנה ומהתקנות הנהוגות בו יירה מיידית. כל אסירי המחנה חייבים לכפר על חטאי העבר שלהם על ידי קבלת שומרי המחנה כמדריכיהם ולציית לעשרת החוקים והתקנות. עבודה כנה וקיום החוקים יתרמו לכך.