מרגל (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מרגל
מבוסס על תא גורדין עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה סדרת מתח עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים Kim Jae-joong עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור קוריאה הדרומית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 16 עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור Korean Broadcasting System עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 9 בינואר 2015 – 6 במרץ 2015 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
www.kbs.co.kr/drama/spy/
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מרגל (בקוריאנית: 스파이) היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2015 המבוססת על הדרמה הישראלית "תא גורדין", אך שונתה כדי לתאר את יחסי צפון ודרום קוריאה. דרמה משפחתית עם אלמנטים של מותחן ריגול, בה כיכבו קים ג'ה-ג'ונג כאנליסט גאון שעובד עבור שירות הביון הלאומי, בעוד באי ג'ונג-אוק גילמה את אמו, מרגלת לשעבר מצפון קוריאה.[1][2][3]

הסדרה שודרה ברשת KBS2 מ-9 בינואר עד 6 במרץ 2015, בסך הכל שודרו 16 פרקים.[4][5]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר הוצאתו להורג של הגנרל הצפון קוריאני ג'אנג סונג-טק, יום אחד מגיעה פקודה מצפון קוריאה ומפעילה מחדש את המרגלת לשעבר, פארק היי-רים, שבילתה עשרות שנים בדרום קוריאה כעקרת בית רגילה. היא מקבלת משימה להתפנות ולהביא את בנה, קים סון-וו. סון-וו, גאון בעל ראש קריר, מהיר מחשבה, עובד כמנתח מידע על צפון קוריאה העובד עבור שירות הביון הלאומי הדרום קוריאני. חברתו יון-ג'ין היא מדריכת טיולים לתיירים סינים שאינם יודעים לדבר סינית, והם התאהבו כשסון-וו עזר לה לתרגם. היי-רים נאלצת לפתע לבחור בין בנה למדינה ומסכנת את חייה כדי לממש את הבחירה.

שחקנים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקן אופי תיאור
קים ג'ה-ג'ונג
קים סון-וו
מנתח מידע צפון קוריאני בשירות הביון הלאומי הדרום קוריאני

מול הוריו הוא מסתתר כפקיד ציבור רגיל, אך למעשה, הוא אנליסט גאון בעל יכולות יוצאות דופן בניתוח מידע. הוא תמיד דואג למשפחתו, לחברתו ולעמיתיו בלב חם ובבגרות.

באי ג'ונג-אוק
פארק היי-רים
אמא של סון-וו; מרגלת לשעבר

האינסטינקט כמרגלת עדיין נשאר בה. כמו חולה בהפרעה טורדנית כפייתית, היא קצת נזהרת מאנשים סביבה ומנסה להפוך את הכל במשפחתה למושלם. עם זאת, היא מוקירה ואוהבת את בנה ואת משפחתה יותר מכל אחד.
יו או-סונג
הוואנג קי-צ'ול
סוכן צפון קוריאני

סוכן שבא לארגן מחדש את טבעת הריגול בדרום קוריאה אבל הוא לא עובד בעצמו. הוא פשוט בוחר את האנשים שהופכים להיות החיילים בלוח השחמט שלו. הפעם הקורבן במשחקו האינטליגנטי הוא המשפחה השלווה והמאושרת של היי-רים וסון-וו.
קו סונג-הי
לי יון-ג'ין
החברה של סאן-וו

אישה מסתורית עם הרבה סודות. היא טוענת שהיא יתומה אבל מתגלה בהמשך שזה לא נכון. עם זאת, היא מאוד נחמדה ואכפתית בדיוק כמו סון-וו. בדיוק כשהיא חולמת על משפחה מאושרת עם סון-וו, היא לא יכלה לצפות שהיא תתמודד עם התנגדותה של אמו, היי-רים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Hwang, Hye-jin (6 בדצמבר 2021). "JYJ's Kim Jae Joong to Transform into Genius Analyst for Spy". enewsWorld. אורכב מ-המקור ב-6 בדצמבר 2021. נבדק ב-6 בדצמבר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Kim, Min-jin (6 בדצמבר 2021). "Jaejoong's looks intense during filming of Spy". The Korea Herald. נבדק ב-6 בדצמבר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ Sung, So-young (8 בינואר 2015). "Kim Jae-joong cast as lead in Spy". Korea JoongAng Daily. נבדק ב-6 בדצמבר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ Lee, Ji-young (12 בדצמבר 2014). "JYJ's Kim Jae Joong and Ko Sung Hee to Act as Lovers in Spy". enewsWorld. אורכב מ-המקור ב-25 בדצמבר 2014. נבדק ב-6 בדצמבר 2021. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ Kim, Min-jin (14 בדצמבר 2014). "Jaejoong, Ko Sung-hee to portray romance in Spy". K-Pop Herald. נבדק ב-6 בדצמבר 2021. {{cite web}}: (עזרה)