מלון בבילון

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלון בבילון
Hotel Babylon
סוגה דרמה, קומדיה
יוצרים טוני בסגאלופ
שחקנים נייג'ל הרמן
אנה וילסון ג'ונס
דקסטר פלטשר
מרטין מרקז
ריי קולטרד
אלכסנדרה מון
מייקל אוביורה
איימי נוטל
ארץ מקור בריטניה
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 4
מספר פרקים 32
הפקה
מוזיקה ג'ון לון עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 55-60 דקות
שידור
רשת שידור BBC
רשת שידור בישראל הוט 3
תקופת שידור מקורית 19 בינואר 200614 באוגוסט 2009
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מלון בבילוןאנגלית: Hotel Babylon) היא סדרת טלוויזיה בריטית שמבוססת על ספר בעל אותו שם מאת הסופרת אימוג'ן אדוארדס-ג'ונס ומשודרת ברשת BBC. הסדרה עקבה אחר חייהם של עובדים במלון יוקרתי של חמישה כוכבים. הסדרה בוטלה לאחר סיום עונתה הרביעית מאחר שחלה ירידה באחוזי הצפייה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 1–8 (8 פרקים). החלה את שידוריה ב-19 בינואר 2006 והסתיימה ב-9 במרץ 2006.

בתחילת העונה רבקה (טמזין אאותווייט), מנהלת המלון מראיינת את צ'רלי (מקס ביזלי) למשרת הסגן שלה. לאחר קבלתו לתפקיד צ'רלי מגלה שעמיתתו לעבודה היא אנה (אמה פירסון), איתה ניהל קשר בעבר. השניים מנהלים תחרות על התפקיד ולבסוף היא מתמנה למנהלת הקבלה. צ'רלי אף מנהל קשר עם מנהלת משק החדרים ג'קי והשניים נפגשים מדי פעם באחד החדרים למפגש מיני. טוני השוער מתחבר לצ'רלי ונהיה ידידו. רבקה חווה בעיות בנישואיה ונמנעת מלשוב לביתה. אדם מסתורי סוחט מצ'רלי כספים ומאיים עליו שהוא יודע סוד מסתורי מעברו. אנה פוגשת עורך דין עשיר ומשוכנעת שעליה להיות איתו על מנת להשיג את סגנון החיים שעליו חלמה תמיד. היחיד שמצליח לרסן אותה הוא בן, פקיד קבלה שעובד לצידה. ג'ינו הברמן מנסה להגדיל את רווחיו בכך שמתחזה להומוסקסואל.

בין היתר עסוקים עובדי המלון בלארגן מסיבת נישואים לעובדת לשעבר של המלון, שמירה על אורח אובדני וארגון מסיבה לקבלת ויזה במלון. ארגון המסיבה גורם לצ'רלי להרוויח הרבה כסף מה שגורם לרבקה לחשוד. במהלך פשיטה על המלון בחיפוש אחר עובדים זרים ג'קי שגם לה אין ויזה מצליחה להינצל. רבקה מגלה את עברו של צ'רלי ועקב תקרית עם אורחת כמעט מפטרת אותו אך הוא מצליח להחזיק במשרתו. דרק השוער מעסיק את בנו במלון אך הוא מפוטר בגלל אי יעילותו. מפקח מטיל על המלון ביקורת איומה ובמקביל מתרחשת גנבה במלון. דרק מתגלה כגנב ומפוטר מהמלון לאחר 45 שנות עבודה. בסוף העונה צ'רלי מתמנה להשגיח על אורח שהיה אסיר מסוכן ובזמן שרבקה נאלצת להחליט בין עבודתה לחיי הנישואים שלה נשמעות יריות מחדרו של צ'רלי והאסיר.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 9–16 (8 פרקים). החלה את שידוריה ב-15 בפברואר 2007 והסתיימה ב-12 באפריל 2007.

העונה נפתחת בכך שהמלון נמצא ביריבות מתוחה עם מלון אחר. קבוצת כדורגלנים מצליחה להרגיז את צוות המלון המתכננים נקמה. אנה מצליחה להציל כת של אנשים שסבורים שסוף העולם הגיע ומנסים להתאבד. ג'קי חושדת שג'יימס, מנהל המסעדה הומוסקסואל. צ'רלי מציע לרוברט שכמעט והתאבד את המשרה של נער השליחויות. ג'קי נפגשת עם הסופר האהוב עליה ומצטערת על כך. טוני מפסיד את פרס השוער הטוב ביותר. רבקה מבטלת את מסיבת חג המולד השנתית והעובדים מבצעים מרד. רבקה וצ'רלי מתחילים לפתח מערכת יחסים וג'קי מתחילה לקנא.

בסוף העונה המלון נקנה על ידי דונובון קרדו והעובדים חוששים להמשכיותם בחברה. לאחר שרבקה וצ'רלי נשארים רק טוני יכול להישאר והשאר מפוטרים אחד אחרי השני. מסתבר שזה היה רק תרגיל למשיכת זמן כדי שהמלון ימצא קונה אחר ואכן איש עסקים יפני קונה את המלון וכל העובדים נשארים בעבודתם. העובדים מרגישים נבגדים ורבקה מתפטרת מתפקידה ועוזבת את הסדרה. צ'רלי מגלה כי בהמלצתה של רבקה הוא מתמנה למנהל המלון החדש.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 17–24 (8 פרקים). החלה את שידוריה ב-19 בפברואר 2008 והסתיימה ב-8 באפריל 2008.

העונה נפתחת שצ'רלי מנסה למלא את מקומה של רבקה בזמן שאנה חושפת שערורייה שקשורה לחברת בגדים ידועה, טוני חוגג את יום הולדתו הארבעים ועיתונאית חטטנית בשם אמילי ג'יימס שואלת שאלות על המלון. לאחר שהיא חושפת מקרים מביכים על המלון צ'רלי מחליט להעסיק אותה בתור אשת יחסי הציבור החדשה. מסעדת המלון מקבלת ביקורת גרועה. אנה וצ'רלי מפתחים קשר שנית. אמילי ואנה נאלצות לארגן חתונה לבדם. במלון נערכים אודישנים למחזמר של ילדים וביתו של טוני היא אחת מהתמודדות למרבית הפתעתו. ג'ינלי אחיו של ג'ינו מופיע במלון ומתחיל לעבוד יחד איתו בבר אך לאחר שהשניים לא מסתדרים הוא עוזב. אנה פוגשת את גבר חלומותיה אך נתקלת בקשיים. מפקחת מגיעה למלון ומודיעה לצ'רלי שהרווחים ירדו.

בסוף העונה צ'רלי פונה לידיד מפוקפק מהעבר לעזרה אך שמתברר שאין לו איך להחזיר את הכסף הוא מסתבך בצרות ומצליח לצאת מהם ברגע האחרון. צ'רלי מקבל לעבודה את ג'ייק האריסון שמשמש כסגנו החדש. לאחר מכן צ'רלי מחליט לפרוש מתפקידו ועוזב את הסדרה, ג'ייק מתמנה למנהל המלון החדש. במלון מתקיימים צילומים לסרט ואנה לא מצליחה לעמוד בקצב גם בעבודה וגם בחייה האישיים עם נד. נד מציע נישואין לאנה אך החגיגות נאלצות להיפסק במהרה מכיוון שנד ואמילי מוחזקים כבני ערובה באחד החדרים במלון וכל הצוות יוצא למסע על מנת להצילם.

עונה 4[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים 25–32 (8 פרקים). החלה את שידוריה ב-19 ביוני 2009 והסתיימה ב-14 באוגוסט 2009.

העונה הרביעית והאחרונה של הסדרה נפתחת עם סגירתו של המלון, עקב ירידה במניות בבורסה של טוקיו. ג'ולייט הופכת למנהלת המלון החדשה. בעלה לשעבר של ג'ולייט קונה את המלון. אנה בהיריון ואינה יודעת מי האב. סאם הבעלים החדש של המלון לומד שקשה לנהל אותו כאשר הוא מארח שני מתאגרפים יריבים בזמן שמפקח מגיע ומטיל ביקורת חמורה על המלון. ג'ינו מסומם על ידי אחד מהאורחים. אנה מחליטה החלטה משמעותית וצ'רלי חוזר לחייה וסוחף אותה יחד איתו וזוהי הופעתם האחרונה של השניים בסדרה. אביה של אמילי, דמיאן עורך טורניר פוקר במלון והיא מסרבת לראותו. סאם שנסחף למשחק פוקר מהמר על כל כספו ואף על המלון ומפסיד לאביה של אמילי. דמיאן מחליט לוותר על המלון על מנת להתקרב לביתו. חתונה יוקרתית שהייתה אמורה להיערך במלון מתבטלת אך סאם מנסה משהו אחר שהוא סבור שיכניס כסף. אמילי ובן מתנשקים.

בסוף העונה ג'יימס וג'ינו מתבקשים לפקח על הלוויה מכובדת של אחד מהאורחים. ג'ולייט מבטיחה לג'יימס קידום אם האירוע יצליח והוא מרגיש שג'ינו מפריע בדרכו והוא מפטר אותו. סאם שוכב עם אחת מאורחות המלון. אישה בשם איזבל נבחנת לתפקיד פקידת הקבלה אך נאלצת לוותר על התפקיד בשכנועה של אמילי. סאם וג'ולייט מתחילים להתאהב מחדש אך יש מה שמפריע לאיחודם. ידידה לשעבר של ג'ולייט מתארחת במלון אך האירוע הופך לאסון לאחר שמתברר שג'ולייט הפילה את התינוק שהיא הרתה עם סאם.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]