מייק פנינג

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לעדכן ערך זה.
ייתכן שהמידע המצוי בדף זה אינו מעודכן, אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לעדכן ערך זה.
ייתכן שהמידע המצוי בדף זה אינו מעודכן, אתם מוזמנים לסייע ולעדכן את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעדכון הערך, ניתן להסיר את התבנית.
מייק פנינג
Michael Alan Penning
לידה 28 בספטמבר 1957 (בן 66)
הנדון, מידלסקס, בריטניה
מדינה הממלכה המאוחדתהממלכה המאוחדת הממלכה המאוחדת
השכלה
מפלגה המפלגה השמרנית
www.mikepenning.com
שר המדינה לענייני משפטים של בריטניה
15 ביולי 2014 – מכהן
(9 שנים ו־39 שבועות)
תחת ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון
חבר בית הנבחרים הבריטי מטעם המל המפסטד
5 במאי 2005 – מכהן
(19 שנים)
פרסים והוקרה
Knight Bachelor (2017) עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מייקל אלן פנינג (אנגלית: Michael Alan Penning; ‏נולד ב־28 בספטמבר 1957) הוא פוליטיקאי בריטי מטעם המפלגה השמרנית. שימש כשר המדינה לענייני משפטים של בריטניה וכחבר פרלמנט מטעם המל המפסטד.

חבר פרלמנט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בבחירות הכלליות בבריטניה (2005) התמודד פנינג במושב שנשלט על ידי מפלגת הלייבור של המל המפסטד בניסיון להביס את חבר הפרלמנט טוני מקולטר. פנינג זכה ביתרון של 2001 קולות על מקואלטר וזכה במושב (לאחר ספירה חוזרת חלקית) של 499 קולות. בחודש יולי 2007, פנינג קודם על ידי מנהיג המפלגה השמרנית דייוויד קמרון לתפקיד השר לבריאות הציבור בממשלת הצללים השמרנית. ב- 2016 חזר פנינג לפרלמנט. בד"כ הוא הצביע עם חברי מפלגתו השמרנית אבל בלט בהצבעות נגד נישואים של בני זוג מאותו מגדר. [1] בבחירות 2019 זכה בלמעלה מ-60% מהקולות באזור הבחירה שלו.

שר המדינה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פנינג קצר את אחת ההצלחות הגדולות ביותר מבין חברי הפרלמנט בבחירות הכלליות 2010, כאשר הוא לקח 50% מקולות הבוחרים במחוז והשיג את המושב מושב ברוב של 13406. תוצאה זו דחקה את מועמד הלייבור למקום השלישי מאחורי המועמד הליברל-הדמוקרטי ריצ'רד גרייסון. בעקבות הבחירות, ראש הממשלה, דייוויד קמרון, מינה אותו לשר המדינה לענייני תחבורה, כאשר כבישים ותחבורה נוספו לתחומי האחריות שלו. בגילופי הגברי של 4 בספטמבר 2012, פנינג הועבר לתפקיד שר המדינה לענייני צפון אירלנד, הוא החזיק מעמד במשך קצת יותר משנה עד שקודם להיות שר המדינה לענייני אנשים עם מוגבלויות ב -7 באוקטובר 2013. לאחר מכן הוא קודם בפעם השנייה ב -15 ביולי 2014 מונה לשמש כשר הכוחות המזויינים של המדינה. הוא וכיהן בתפקיד עד יולי 2016.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מייק פנינג בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Mike Penning, הם עובדים בשבילך .They Work for You