שיחת משתמש:זור987 – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת זור987 בנושא מלחמת עריכה אלכס פרידמן
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Dorian Gray Wild (שיחה | תרומות)
←‏מלחמת עריכה: חזרה על עריכה
שורה 264: שורה 264:
== מלחמת עריכה [[אלכס פרידמן]] ==
== מלחמת עריכה [[אלכס פרידמן]] ==
{{חזרה על עריכה}} [[משתמש:Dorian Gray Wild|דוריאן]]''' • [[שיחת משתמש:Dorian Gray Wild|<small><font color="navy">D</font><font color="bordo">G</font><font color="green">W</font><font color="black"> – Talk</font></small>&rlm;]]''' 02:16, 2 ביוני 2019 (IDT)
{{חזרה על עריכה}} [[משתמש:Dorian Gray Wild|דוריאן]]''' • [[שיחת משתמש:Dorian Gray Wild|<small><font color="navy">D</font><font color="bordo">G</font><font color="green">W</font><font color="black"> – Talk</font></small>&rlm;]]''' 02:16, 2 ביוני 2019 (IDT)
:תסלח לי [[משתמש:דוריאן|דוריאן]], לא הייתה פה שום מלחמת עריכה. אני תיקנתי משפט שהיה בניסוח סופרלטיבי, ואתה שחזרת אותי מהנימוק ההזוי "גרסה יציבה" כאילו שאתה לא רוצה שמשתמשים יבצעו שינויים בערך הזה וכאילו שהוא בבעלותך. לא הייתה פה שום השחתה. זה לא עובד בצורה הזאת. [[משתמש:זור987|זור987]] - [[שיחת משתמש:זור987|שיחה]] 08:25, 2 ביוני 2019 (IDT)

גרסה מ־08:25, 2 ביוני 2019

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום זור987, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Botend - שיחה 16:35, 22 בדצמבר 2011 (IST)תגובה

עריכותיך האחרונות

ערב טוב. בעריכותיך במיזוג אוויר, משנק, נורה פלואורסצנטית, משנק ונורה חשמלית אתה משנה את הטקסט ומוסיף תוכן עם קביעות שאינן ברורות מאליהן. אנא צרף מקורות תומכים לעריכות שלך. זה שנכתב בתקציר העריכה "הוספת העובדה ש..." איננה מספקת. בשיטוט קל מצאתי למשל את זה [1] ושם כתובים דברים אחרים. בברכה Assayas שיחה 22:11, 17 במאי 2012 (IDT)תגובה

תשובה ל-Assayas

הרבה מהמידע שעל פיו הכנסתי שינויים בערכים במיזוג אוויר, משנק, נורה פלואורסצנטית, משנק ונורה חשמלית, הוא מפה לאוזן, או מפורומים שעל פי רוב אינם מתאימים להוות מקורות לויקיפדיה. כמו כן, עלי להסתמך רק על מקורות מחו"ל בכל הקשור לתחום התאורה למשל, מאחר והמידע שמופיע במקורות ישראליים בתחום התאורה הוא תכופות שקרי ולא נכון.

הוספת מקורות וכן קישורים חיצוניים, היא פעולה קשה ומסובכת לי. ביכולתי להוסיף קישורים חיצוניים לאתרים www.lighting-gallery.net (קהילת תאורה) ו-www.lamptech.co.uk (אתר מידע בתחום הנורות), מהם קיבלתי את רוב האינפורמציה.


בקשר לשינויים שביצעתי בערכים נורה חשמלית ונורה פלואורסצנטית: המקור שנתת, [2], עלול להיות בחלקו לא נכון, שכן בחברת החשמל מבינים בערך כמעט אפס בתאורה ובחסכון בחשמל אם הם חושבים שנורה פלואורסצנטית קומפקטית (כזו עם משנק מובנה שמיועדת להתקנה במקום נורת ליבון, ולא בגוף ייעודי בשביל נורה קומפקטית ללא משנק מובנה) יעילה פי 5 בצריכת החשמל ואורך החיים שלה הוא כה גבוהה בהשוואה לנורות ליבון.

מחישובים עצמיים שהעליתי, למרבית הנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות יש נצילות של לא יותר מ-50 לומן/וואט [כלומר יעילות של פי 4 בצריכת החשמל], וכי הן הבזבזניות ביותר בצריכת החשמל במשפחת הנורות הפלואורסצנטיות (קומפקטיות ללא משנק מובנה (PL), מרובעות (2D), טבעתיות וקוויות).

כמו כן, הנני מודע לכך, כי רבות מהנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות אינן מחזיקות מעמד יותר זמן מנורות ליבון (תוך כמה ימים עד חודשים ספורים), כאשר בחלק נכבד מהמקרים, המשנק שלהן סיים את חייו לפני הנורה. חוויתי את זה מנסיון אישי, אך באינטרנט, רק בפורומים בחו"ל, וחיפוש מאמרים מחו"ל בעניין יכול להיות מסובך מאוד בשבילי.

בנוסף, אורך החיים של נורה פלואורסצנטית קומפקטית, מושפע מאוד מסוג גוף תאורה שבה הנורה מותקנת. לדוגמא נורה תחזיק מעט מאוד זמן מעמד בגוף אטום לעומת בגוף כמו מנורת שולחן דקורטיבית בה היא מופנית כלפי מעלה, בשל העובדה שבגוף אטום המשנק המובנה של הנורה והנורה עצמה לא יכולים לשחרר את החום שלהם. במנורת שולחן דקורטיבית, השפופרת של הנורה לא תחמם את המשנק והחום שלו ישתחרר החוצה מכיוון שאויר חם עולה למעלה.

בקשר הפוספור של נורה פלואורסצנטית רגילה וקומפקטית: פוספור של נורה פלואורסצנטית רגילה רגיש מאוד לתנאי החום של נורה פלואורסצנטית קומפקטית. שלושת הפוספורים המשמשים את הנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות, מסוגלים לעמוד טוב יותר בתנאי החום שלהן.

הכספית בנורה פלואורסצנטית הוא חלק מרכזי בה, משום שהוא זה שאחראי על פליטת הקרינה האולטרה סגולה שמאירה את הזרחן. נורות פלואורסצנטיות שזורחות באור ורוד קלוש הן נורות שאיבדו את כל הכספית שהייתה בהן, לאחר שנספגה בתוך הזרחן שבהן, או כאלו שבמהלך הייצור שככו להוסיף להן את הכספית.

עם זאת תיקנתי בשני הערכים את משמעות החשיבות של הכספית בנורה פלואורסצנטית, מאחר ובדף השיחה של הערך נורה פלואורסצנטית, מישהוא כתב שכל חלק בנורה הפלואורסצנטית הוא חשוב, ושיש להתייחס אל הכספית כאל מרכיב חשוב בנורה ולא כאל החשוב ביותר.

הגז האינרטי שבנורות הפלואורסצנטיות הוא ארגון או קריפטון.

שמה הנכון של נורת מתכת הלייד הוא "נורת מטל הליד"

השימוש במונח "נורת קסנון", לתיאור נורת פריקה לפנסים קדמיים של רכב, זהה במשמעותו לכינוי נורה פלואורסצנטית "נורת ניאון". מדובר פה בסוג של נורת מטל הליד עם גז אינרטי של קסנון במקום ארגון, אבל חוץ מזה, היא איננה שונה מנורת מטל הליד רגילה.


בקשר לשינויים שביצעתי בערך משנק:

במרבית המקרים, נורה פלואורסצנטית יכולה להחזיק מעמד יותר זמן על משנק מגנטי מאשר על משנק אלקטרוני, מאחר ורוב המשנקים האלקטרוניים מדליקים את הנורות בצורה ששוחקת את האלקטרודות שלהן מהר יותר מאשר סטרטרים במשנק מגנטיים. במקרה והמשנק האלקטרוני אכן בנוי לאפשר מעל ל-5 הדלקות ביום (מדובר על פי רוב במשנק יקר מאוד במחיר של כמעט פי 4 גבוה יותר ממשנק מגנטי), מכיוון היא מכיל יותר רכיבים אלקטרוניים, אורך החיים שלו יתקצר בהתאם, ולרוב הוא יכשול לפני הנורה.

ההתחממות הפחותה של המשנק האלקטרוני, איננה מהווה יתרון כלשהו למשנק עצמו, משום שהוא עצמו רגיש יותר לחום. משנק מגנטי יכול לעבוד עשרות שנים בטמפרטורת עבודה סטנדרטית של 130 מעלות מבלי לכשול. לעומת זאת משנק אלקטרוני מחזיק רק כמה שנים בטמפרטורת עבודה של 60 מעלות.


בקשר לביצועים שביצעתי בערך מיזוג אויר:

מערכת קירור מים, מכונה תכופות "צ'ילר" בעולם המיזוג, מהמילה באנגלית Chiller.

מדחסים של מזגנים ביתיים ישנים עבדו עשרות שנים ללא תקלות עם אין ספור הפעלות מחדש ע"י התרמוסטט של המכשיר, על כן הפעלת המדחס במערכות מיזוג ביתיות איננה משמעותית בשבילו כמו במערכות מיזוג תעשייתיות וצבאיות, שבהן ההתנעה מאמצת יותר את המדחס בשל גודלו ומשקלו, וגם להבדיל ממערכת מיזוג ביתיות, למדחס במערכת מיזוג תעשייתית (כמו במערכת קירור מים למשל) לוקח זמן מסויים להאיץ למהירות העבודה שלו (להבדיל ממזגן ביתי בו המדחס מגיע מיד למהירות העבודה ללא זמן האצה בכלל), דבר שמגדיל את השחיקה בעת ההתנעה.

הפעולה הרצופה והמשתנה של המדחס במזגן אינוורטר לבדה איננה משפיעה על צריכת החשמל שלו, אלא רק מקטינה את גלי הקור והחום בחדר, בנוסף מזגן אינוורטר יכול להפסיק את פעולת המדחס אם מתרחשת חריגה בטמפרטורה.

החיסכון בחשמל תלוי בעיקר בערך ה-COP של המזגן. ככל שערך זה גבוה יותר, המזגן חסכני יותר בחשמל.

כמו כן כדי שמזגן אינוורטר יאפשר הגעה לטמפרטורה דרושה בזמן קצר, התפוקה המקסימלית שלו חייבת להיות גדולה ביחס לחדר הממוזג.

זור987 - שיחה 11:20, 18 במאי 2012 (IDT)תגובה

ראשית תודה על השקעתך בתשובה. את המקור נתתי כדוגמא ואינני יודע מאין קביעתך כי אינם מבינים, למיטב ידיעתי הם דווקא כן ואין להם אינטרס מסחרי משום שהם חב' ממשלתית ומונופול. לא מקובל להתבסס על מחקר אישי ("חישובים שעשיתי בעצמי") וגם לא על בלוגים כאלו ואחרים שם נאמרים "דברים מפה לאוזן" שאין לדעת היכן ומתי הומצאו, או אפילו על ניסיון אמפירי אישי, שכן שהוא לא בהכרח יתאים לכלל. מאחר ולגבי חלק ממה שאתה מכנה עובדות יש מחלוקת, ראוי שתמצא מקורות תומכים בעברית או באנגלית. אוכל לעזור לך בשמחה לשלב אותם בערך, או כהערת שוליים או כקישור חיצוני. כל שעליך לעשות הוא למצוא חומר רלוונטי ולציין אותו כאן עם הקשרו, כאשר את כתובת הקישורית רושמים בתוך: [כאן כתובת הקישורית]. בברכה Assayas שיחה 14:14, 18 במאי 2012 (IDT)תגובה

מצעד הגאווה

אני מצטערת, אבל שיחזרתי את שכתבת. הניסוח בעייתי בעיני גם אם הוא נכון והניסוח הקודם בהיר וטוב יותר. בברכה, דורית 17:08, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה

תשובה לדורית

דורית, מצעד הגאווה של תל אביב ב-2012, היה מצעד הגאווה הראשון בהיסטוריית מדינת ישראל שהשתתפו בו תיירים בכלל, בלי קשר למספרם. לא זכור לי על מצעד גאווה כל שהוא שנערך בישראל בנוכחות תיירים מכל רחבי העולם עד היום. במצעד הגאווה של תל אביב ב-2011 למשל, לא השתתפו תיירים כלל, זאת למרות שהוא היה בעל מספר המשתתפים הרב ביותר בהיסטורית מצעדי הגאווה בישראל, וכך גם במצעדים שלפני כן.

ביכולתי לכתוב בסוף הפסקה המתארת את המצעד של שנת 2012, כי זו הפעם הראשונה בהיסטוריית מצעדי הגאווה בישראל שתיירים מכל רחבי העולם השתתפו בו. זור987 - שיחה 17:22, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה

יש לך מקור שיאשש את הטענה שלך? גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 17:24, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: וההוכחה לכך היא? במצעדים קודמים אפילו תייר אחד לא הגיע? לא נשמע לי הגיוני וגם בלתי ניתן להוכחה. במילים אחרות, לא, אין ביכולתך לכתוב זאת. בברכה, דורית 17:24, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה
קראתי על מצעד הגאווה של תל אביב הרבה מאוד במהלך השנים בעיתונות הכתובה וכן באתרי החדשות באינטרנט. עד היום אני לא זוכר שהוזכרה נוכחות תיירים כלשהי במצעד הזה באמצעי התקשורת. רק השנה נוכחתי לשים לב לכך.
בנוסף, מצעד הגאווה בתל אביב, לא מוכר לי כבתור אירוע בינלאומי. התיאור שלו באתר Mako, הזכיר לי יותר את הקרנבל הברזילאי מאשר את מצעד הגאווה בת"א מבחינת הנוכחות הבינלאומית והתיירות בו. זור987 - שיחה 17:33, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה
ראה הערותי אליך בפוסטים הקודמים. הוויקיפדיה איננה במה למחקר מקורי, השערות והנחות אישיות או כאלו שמועלות במקורות לא מוסמכים. הוויקיפדיה היא אנציקלופדיה המעוניינת להתבסס על עובדות מוצקות המופיעות במקורות מהימנים. אם אין לך מקורות, אז בבקשה אל תניח הנחות במסגרת ערך אנציקלופדי. בברכה Assayas שיחה 18:45, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה

נורה פלואורסצנטית קומפקטית

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף נורה פלואורסצנטית קומפקטית אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Assayas שיחה 17:29, 23 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

תשובה ל-Assayas לגבי השינוים שלי בערך נורה פלואורסצנטית קומפקטית

המידע שנותנים לגבי נורות פלואורסצנטיות קומפקטיות כיום, הוא שגוי ואיננו נכון, ומתבסס על היתרונות של הנורות הפלואורסצנטיות הרגילות וכן על נורות פלואורסצנטיות קומפקטיות ללא משנק מובנה (PL, 2D וכ"ו).

שמעתי על מספר רב מאוד של מקרים הן בארץ, הן בפורומים של תאורה מחו"ל (כמו lighting-gallery.net), והן מניסיוני אישי, כי כמעט כל הנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות שמיוצרות כיום אינן מחזיקות יותר זמן מנורות ליבון, ורבות מהן שורדות כמה חודשים בלבד. חשוב לציין גם שיש מעט מאוד גופים לנורות ליבון שמתאימים לעבודה עם נורות פלואורסצנטיות קומפקטיות (גופים סגורים או אטומים).

עקב מחירה הגבוה במיוחד (100 ש"ח לנורה) והגודל הענקי של נורות פלואורסצנט קומפקטית משנות ה-80 וה-90, מנסים היצרנים להקטין את גודלה של הנורה ע"י קיצוץ באיכות הייצור של הנורה והמשנק האלקטרוני המובנה שלה וכן להשתמש בעיצוב ספירלי במקום עיצוב ישר לשפופרת.

התוצאה, המשנק האלקטרוני שלה שרוי בטמפרטורות גבוהות בהרבה מאלו שהרכיבים שבו תוכננו לעבוד (כ-60 מעלות צלסיוס ואולי אף יותר). הכללת המשנק כחלק מהנורה מגביל את השימוש שלה למנורות שולחן דקורטיביות, נברשות וכן מנורות תלויות בלבד (אם איכות הייצור של רכיבי המשנק נחותה או אם משתמשים בנורה בזרקורים, פנסי חוץ או גופים אטומים, הנורה לא תחזיק מעמד יותר מנורת ליבון, מכיוון שהמשנק יכשל לפני השפופרת).

בנוסף, כל המשנקים שיש בנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות מודרניות מדליקים את הנורה ע"י שליחת מתח גבוה לנורה ישירות וללא חימום אלקטרודות כלל (באופן הדומה להדלקת נורות פריקה בלחץ גבוה), על מנת להוזיל את מחיר הנורה, מה שמקצר באופן משמעותי את חייה, במיוחד אם הנורה מודלקת בתדירות גבוהה וגם בתדירות יומיומית. זור987 - שיחה 18:00, 23 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

פורומים אינם מקורות אמינים. עם כל הכבוד לתשובתך מעלה, אני יכול לכתוב להפך. So?. אינני מקור מוסמך, כך גם כב'. אבקשך לא להוסיף נתונים שאינם בדוקים ואינם אמינים. זוהי הערה חוזרת ונשנית לגבי עריכותיך. שנה נתונים רק בצירוף מקור בבקשה. Assayas שיחה 19:11, 23 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה
טוב, תודה. זור987 - שיחה 08:33, 24 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

עריכותיך בערך נורה חשמלית

הועבר לדף שיחה:נורה חשמלית

פאר טסי

שלום זור987,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:56, 26 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

אנא ממך, אל תיכנס למלחמות עריכה. זה לא בריא ולא עוזר. אני מציע לך פעולה דו שלבית: א. תמשיך את הדיון בשיחה:YouTube ותוכיח בעזרת מקורות מוסדרים שיש אנשים רציניים שטוענים שיוטיוב זייפו נתונים או הטו אותם בצורה אחרת. אני משוכנע שאם הטענה הזו רצינית תמצא לה מקורות ראויים. ב. במידה ומסקנת הדיון היא שאכן לא מומלץ לציין מספר צפיות, תפתח ביון בויקיפדיה:מזנון על מנת להגיע להסכמה על מדיניות כללית שבעקבותיה נסיר מספרים אלו מערכים רבים אחרים (למשל אנדרדוס). ‏DGtal‏ - שיחה 16:09, 26 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה
למשתמש DGtal: לפי דעתי, צפיות ביוטיוב אינן מקור אמין כל כך לזיהוי הצלחה של שיר בהשוואה למכירות או השמעות, אך אינני יודע איפה לפתוח במזנון דיון בנושא (לא מצאתי מקום שמתאים לדיון שלי, ואני לא יודע האם העמוד הראשי מתאים לדיונים בנושא שלי, מכיוון שהוא מבוי סתום בשבילי. אם היה בויקיפדיה פורום מסודר שאפשר להתמצא בו כמו שצריך, היה לי קל יותר לעשות זאת). זור987 - שיחה 13:28, 28 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

מכונת מזל

צודק בהחלט. עריכה טובה. --‏Yoavd‏ • שיחה 14:06, 25 בנובמבר 2015 (IST)תגובה

מלחמת עריכה

שלום וברכה,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. אבקשך להפסיק עם זאת את מלחמת העריכה בערך פורשה 911 מיידית. שחזרתי אתהערך לגירסה היציבה. אנא פעל לפי ההוראות בדף ויקיפדיה:מלחמת עריכה ודון על השינוי בדף השיחה של הערך. תודה על ההבנה. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 15:49, 8 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה

ויקיפדיה:ציוד נייד ברכבת ישראל

שלום, העברת את הערך בטעות למרחב ויקיפדיה ולא בתוך מרחב הערכים. בברכה, ‏DGtal‏ - שיחה 15:58, 14 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

תודה וסליחה. לא ידעתי האם צריך להעביר למרחב הערכים או למרחב ויקיפדיה. זור987 - שיחה 16:04, 14 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
לא נורא. תיקנתי בינתיים. ‏Lionster‏ • שיחה 16:05, 14 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

מתקן התפלה אשקלון

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מתקן התפלה אשקלון. הסיבה לכך היא: אינך יכול לשלול פרס כי לאחר מכן מישהו הצטיין יותר. ודאי שאינך יכול למחוק את עובדת מתן הפרס. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, שנילי - שיחה 12:34, 28 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

לתשומת ליבך!

אני מבין שחורה לך על מה שלטענתך מהווה "פרסומת". אביא לידיעתך שהכלל משתנה בין מקום למקום וההבחנה בו היא דקה ולעיתים גבולית. כך למשל דיווחים רשמיים עניניים-מקצועיים אינם מהווים הפרה של נוהלי ויקיפדיה, ועל כן מחיקת מידע זה היא בלתי נסלחת. בוקר טוב. בברכה: eli - שיחה 07:53, 27 בינואר 2017 (IST)תגובה

דיון בחשיבות של ערכים

היי, לא מוחקים ערכים שאינם השחתה פרופר עם תבנית:מחק. יש לפתוח דיון חשיבות. תומר - שיחה 12:46, 4 בפברואר 2017 (IST)תגובה

פתחתי דיון חשיבות בדף השיחה של הערך. לפי דעתי לערך הזה וכן לערך מחסני חשמל, אין מקום בויקיפדיה כי אין להם חשיבות אנציקלופדית, והם מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל.

שינוי שם

הי זור, לידיעתך, כשרוצים לשנות או להעביר שם של ערך שמים תבנית תבנית:שינוי שם. לאחר מכן, נהוג לחכות כמה ימים לדיון לפני שמעבירים את הערך. לא שהיתה לי התנגדות במקרה של ג'אז הארנב, אבל לא השארת מספיק זמן לשיחה, ולא נתת זמן שישימו לב שיש דיון (לרוב יש הפנייה כששמים את התבנית). כך שרשמית זה לא הייתה העברה תיקנית. שים לב להבא. בברכה אמא של גולן - שיחה 16:28, 11 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

אינני יודע איך משתמשים בתבנית הזו, ובאיזה מקום להוסיף אותה בדף השיחה. זור987 - שיחה 20:42, 11 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה
שלום זור, שמים בדף השיחה את התבנית (לא משנה איפה, אפשר לפתוח פיסקה חדשה)
{{שינוי שם}}

(בלי הקוד ששמתי כאן מסביב לתבנית , כדי שלא ייצא שדף השיחה שלך הוא דיון לשינוי שם). התבנית מקשרת את הדיון לקטגוריה, שכולם יכולים לראות, קטגוריה:ויקיפדיה: הצעות לשינוי שם דף. אם תסתכל במסך בצד שמאל למעלה, ליד שם המשתמש שלך, יש אפשרות ללחוץ על "רשימת המעקב". זה כולל את כל הדפים שאתה עוקב אחריהם. בנוסף בתחילת הדף יש קישורים לכל מני דפים שימושיים של הקהילה. בצד שמאל , יש דיונים: דינוי חשיבות, דינוי שינוי שם. זאת האפשרות של כל הקהילה והמשתמשים לראות את כל הדיונים שיש להם תבניות חשיבות, תבניות שינוי שם ועוד. ראה דיון לדוגמא בשיחה:הנמר הלבן. אם לא הצלחת לראות, אז תכתוב כאן ואנסה לצרף צילומי מסך. אמא של גולן - שיחה 18:53, 12 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה

מכונת כביסה

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מכונת כביסה. הסיבה לכך היא: אין שום מניעה לפרט על מכונות כביסה בישראל. מחיקת הפרטים עלולה להיחשב השחתה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בקרה וייעוץשיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"ח • 16:08, 19 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

כאשר המשתמשים הוסיפו מידע על ההיסטוריה של מכונת הכביסה בישראל, הם השמיטו את רוב המידע על ההיסטוריה של מכונת הכביסה בעולם, כך שרוב המידע בהיסטוריה של מכונת הכביסה התייחס לישראל בלבד, ומעט מאוד מידע שיקף באופן גלובלי את הנושא לפני שינויים אלו. הפסקה "אחריות" איננה רלוונטית לדעתי גם לערך, ומתייחסת לישראל בלבד. בגלל זה שחזרתי לגרסה שמלפני השינויים. זור987 - שיחה 16:12, 19 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה
הי זור987, אני מציעה שאם אתה רוצה להוריד כמות גדולה מהערך, תרשום את ההסבר הזה גם בדף השיחה, כדי שיהיה אפשר לנהל דיון ולהבין למה התכוונת (ולא אולי שמחקת בטעות כמות גדולה של מידע). בקרה וייעוץ, לאור הסטוריית עריכותיו של זור, הייתי שואלת ובודקת לפני שהייתי מאשימה ישר בהשחתה, בברכה אמא של גולן - שיחה 19:00, 19 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

הוברבורד

שלום רב, ביקשת שנמחק את ההפניה מהוברבורד להאברבורד, כדי שאפשר יהיה להעביר לשם הנכון. לא היה צורך לפתוח שוב את הערך האברבורד. הכפילות נמחקה וקיים עתה רק ערך אחד בשם הוברבורד. Shani - שיחה 14:21, 19 בדצמבר 2017 (IST)תגובה

לא יודע למה זה קרה, אך בזמן שערכתי את הערך כאשר הוא עוד היה בשם הישן (האברבורד)(החלפת כל המופעים של האברבורד בהוברבורד), ושמרתי את השינויים, באותו הרגע, העברת את הערך, וכנראה ששמרתי את העריכות שלי אחרי שהעברת אותו ומסיבה שטרם ברורה, הגרסה נשמרה בנפרד, בשם הישן של הערך, וזה יצר את הכפילות. זור987 - שיחה 18:31, 19 בדצמבר 2017 (IST)תגובה
בסדר גמור. בקיצור, זה טופל והערך המיותר נמחק. Shani - שיחה 18:35, 19 בדצמבר 2017 (IST)תגובה

החלפת קונגלומרט בקונצרן

החלפות מעין זו מומלץ לעשות באמצעות בוט ההחלפות או בעזרת AWB.בברכה, Uziel302 - שיחה 20:23, 6 בפברואר 2018 (IST)תגובה

אוקיי תודה רבה. זור987 - שיחה 21:07, 6 בפברואר 2018 (IST)תגובה

הסרת קישור פנימי אדום

זור שלום תודה רבה לך על עריכותיך, ראיתי את עריכתך הזו ולא הצלחתי להבין מדוע הסרת קישור פנימי אדום במילה נורות פריקה? הסברת בתקציר העריכה שהסרת משום שאין ערך כזה. קישור אדום פירושו שאכן אין ערך כזה, אך הוא זכאי לערך משלו ובבא היום יבא מישהו חרוץ (אולי אתה) ויכחיל אותו, תוכל להצטרף למבצע הכחלת אדומים.
מה גם שבאותו ערך הופיע עוד קישור אדום אמנם לא תחת השם "נורות פריקה" אלא "נורת פריקה", כידוע שאנו מסירים קישור פנימי עודף, ומסתפקים בקישור פנימי אחד בכל הערך (מלבד חריגים). אשמח לסייע לך במה שאוכל. בברכה עט הזמיר - שיחה 09:18, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה

שימוש בשיחת ויקיפדיה:בקשות ממפעילים

שלום רב, אתה מעלה שם עניינים רבסים אולם דף זה לא משמש לכך אלא לנושאים שקשורים לדף בקשות ממפעילים. להלן מספר דפים שבהם אתה יכול להעלות את השאלות והבקשות שיש לך:

  1. אם אתה רוצה למחוק דף יש לעשות זאת בויקיפדיה:בקשות ממפעילים בפסקה המיועדת לכך. וכן כל הבקשות שצריך הרשאות מפעיל כדי לעשותם (הגנה על דף, מסתרת גרסאות ועוד).
  2. אם יש לך שאלה טכנית (מחיקה בויקינתונים שלא "עברה" לכאן, למשל) יש לעשות זאת בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. גם שאלות על תבניות או בעיות עיצוב אפשר להעלות שם.

אם יש לך נושא שאתה לא יודע איפה לשים אתה יכול לשאול כאן או בדף שיחתי ואני אענה לך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:44, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה

מחקתי את הבינויקי כפי שאמרת. ולמקרים הבאים שאני לא אדע איפה לשאול שאלות טכניות בויקיפדיה, לפרסם זאת בדף השיחה שלי? זור987 - שיחה 16:52, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה
הי זור, שאלות טכניות שואלים בויקיפדיה:דלפק ייעוץ, שאלות לשוניות בויקיפדיה:ייעוץ לשוני. לא בטוח איפה? האם אחד מהדפים של ויקיפדיה:ייעוץ עוזר? עדיין אף שאלה לא נופלת בקרטריונים הללו? תייג אותי כאן ואענה לך. אמא של גולן - שיחה 08:33, 21 בפברואר 2018 (IST)תגובה

ליברה אופיס

תודה על התיקון בערך ליברה אופיס. מה שכן, אם המקור לשינוי שלך הוא מוויקינתונים, הרי שיכולת פשוט למחוק את השורה בתבנית כדי להשתמש בערך. ברוב המקרים זה עובד (ר' השינוי שלי בהמשך) אבל רצוי כמובן לבדוק בעזרת תצוגה מקדימה. Tzafrir - שיחה 13:13, 12 במרץ 2018 (IST)תגובה

בדוק עריכות אוטומטית

שלום זור987,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 15:51, 12 במרץ 2018 (IST)תגובה

אזעקת מלחמה

הי זור, המשתמש הוא משתמש חדש שעורך כבר חודש. לא נראה לי שזו היתה השחתה. מן הנימוס להסביר לו בדף שיחתו או בדף השיחה של הערך מדוע לדעתך זה לא מתאים להוסיף את הפסקה הזו. חג שמח אמא של גולן - שיחה 08:55, 5 באפריל 2018 (IDT)תגובה

זאת אכן הייתה טעות שלי, הנימוק לביטול שכתבתי. הייתי צריך לרשום "מיותר ולא תורם לערך" ולא שזאת הייתה השחתה. מה שקורה, יש לי קושי בהבנת עורך קוד המקור של ויקיפדיה, שבו נעשה שימוש לצורך ביטול עריכות של משתמשים. כמו כן, אני די מתקשה להסביר או להעיר לויקיפדים אחרים בדפי השיחה שלהם, לגבי העריכות שלהם. זור987 - שיחה 11:20, 5 באפריל 2018 (IDT)תגובה
אנא ממך, שים לב להבא, כיוון שלומר "השחתה" זה די חמור על מישהו, ואם זה מישהו חדש זה יכול לגרום לו להפסיק לתרום. אם אתה רוצה רק לבטל, פשוט תמחוק את הפסקה, ותרשום למה היא לא מוסיפה לדעתך. בברכה אמא של גולן - שיחה 11:44, 5 באפריל 2018 (IDT)תגובה

חתונת הנסיך הארי ומייגן מרקל

היי זור, ביטלתי את העריכה הנ"ל, שים לב שדווקא יש תימוכין למספר שני מיליארד, ערב נפלא--Haya831 - שיחה 21:12, 21 במאי 2018 (IDT)תגובה

היי Haya831. בערך בויקיפדיה האנגלית אין כל איזכור ל-2 מיליארד צופים, אלא כתוב שם מאות מיליוני צופים, וכך גם רוב המקורות שבאנגלית כותבים. במקור שבפסקה הפותחת, התימוכין לגבי שני מיליארד צופים הוא במקום לא בולט במיוחד לעין. זור987 - שיחה 05:23, 22 במאי 2018 (IDT)תגובה
אני מניחה שהכוונה שהפוטנציאל צפייה היה שני מיליארד ובפועל מאות מיליונים אכן הדליקו את המסכים(כך לפי המקור שמופיע בפסקת הפתיחה בערך), בברכה--Haya831 - שיחה 08:39, 22 במאי 2018 (IDT)תגובה
לפי דעתי כן. רוב התקשורת הבריטית והעולמית מעריכה את מספר הצופים ברחבי העולם במספר לא מוגדר של מאות מיליונים. זור987 - שיחה 12:46, 22 במאי 2018 (IDT)תגובה
תיקנתי, עם תימוכין חדשים, יום מקסים--Haya831 - שיחה 14:43, 22 במאי 2018 (IDT)תגובה

שלום

היי זור. מתחקש לך לבדוק את כל הערכים שלו? אתה מבין בזה? • דגש חזקשיחה • ט"ז בסיוון ה'תשע"ח • 18:49, 30 במאי 2018 (IDT)תגובה

בדקתי את כל הערכים שהאנונימי יצר, כולם הם כפילים של הערך תאיים בשמות מומצאים, ואין בינויקי בהם, אין תוצאות בגוגל. זור987 - שיחה 18:55, 30 במאי 2018 (IDT)תגובה

מה המצב?

נראה שאתה מבין באלקטרוניקה. בויקיפדיה העברית עדיין אין ערך על מצלמות מהירות/מצלמות תנועה, וגם לא על מצלמות דרך. מתחשק לך לכתוב? • דגש חזקשיחה • כ"ט בסיוון ה'תשע"ח • 14:35, 12 ביוני 2018 (IDT)תגובה

אין לי שום הבנה באלקטרוניקה. זור987 - שיחה 18:23, 12 ביוני 2018 (IDT)תגובה
זה לא היה אתה ששיגע אותי פעם בקשר למכונות כביסה? • דגש חזקשיחה • כ"ט בסיוון ה'תשע"ח • 18:26, 12 ביוני 2018 (IDT)תגובה
לא. זור987 - שיחה 19:13, 12 ביוני 2018 (IDT)תגובה

התנהגות כלפי משתמש חשוד

שלום, נכנסת למלחמת עריכה עם אנונימי. אמנם אותו אנונימי לא התנהג כיאות ואכן צריך להחסם (זמנית) על מעשיו, אולם הוא אינו "טרול" וגם לא "הטרול המשחזר". התנהגות העריכות שלו שונה. על כן, לא נדרש לשחזר את עריכותיו באופן גורף. על סמך מה ביצעת את הזיהוי הזה? שים לב לא לתת תיוגים באופן מהיר, יש לכך משמעויות. בברכה אמא של גולן - שיחה 10:59, 2 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

העליתי השערה שזה הטרול המשחזר, לאחר שראיתי אותו מאיים בחסימה בוק:במ על משתמש:חיים 7 וכן השחתות מרובות שלו במרחב הערכים. אני נכנס הרבה לוק:במ, ולא ידוע לי על אנונימיים נוספים מלבד הטרול המשחזר שמגיעים לוק:במ כדי לדווח, בטח כאלו שמאיימים על משתמשים אחרים תוך שימוש בתבניות אזהרה כמו שקרה במקרה של דף השיחה שלי. כמעט כל האנונימים שראיתי עד כה בוק:במ, היו או הטרול המשחזר או הטרול שמטיח איומי סרק על משתמשים אחרים (שנקרא ליאור רודיטי פה?) ושרבים נפלו לו קורבן. זור987 - שיחה 12:06, 2 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
הי, היית מאוד החלטתי. הזיהוי שלך לא היה נכון. התגובה שלו זהה למספר עורכים שנכנסים למלחמות עריכה. בכל מקרה, אין לבצע שחזורים גורפים אם אין לך זיהוי ודאי, וללא אישור נוסף. אמא של גולן - שיחה 12:42, 2 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
טוב תודה. זור987 - שיחה 12:50, 2 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה

PlayerUnknown's Battlegrounds

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף PlayerUnknown's Battlegrounds. הסיבה לכך היא: ויקיפדיה האנגלית אינה מקור. אפשר לקחת מהם מקורות אם מוודאים אותם אישית, אבל לא להפנות אליהם כמקור. נא לדון בדף השיחה.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Dovno - שיחה 11:01, 12 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

פתחתי דיון בקשר לנושא בדף השיחה של הערך. זור987 - שיחה 14:58, 12 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

ניגשתי לענות לך,

ואז ראיתי ששחזרת את האנונימי. לא, לא מדובר כאן בהשחתה, אלא בהוספה לגיטימית לערך. לכן שחזרתי את שחזורך. אלדדשיחה 13:23, 20 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

חד-משמעית, זו לא השחתה, ולא הצפה בפרסומת. אלדדשיחה 13:23, 20 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה
שים לב לכך שבשמות של התוכנות, הוא הכניס קישורים חיצוניים לדפי הבית של האתר שלהן. דבר כזה לא נחשב לפרסומת? זור987 - שיחה 13:30, 20 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה
אתה צודק. בחלק משמות התוכנות הוכנס שם האתר של החברה, ומדובר בקישור פרסומי. בינתיים הסרתי את כולם, והעברתי לדף השיחה, עד שנמצא פתרון להכללת התוכנות השונות. אלדדשיחה 13:38, 20 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

דיסק חיתוך

מה היתרון של רשימה אנכית? זה סתם תופס מקום. רשימות כאלה לא קיימות בערכים המקבילים בוויקיפדיות הזרות הנדב הנכון - שיחה 13:31, 25 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

כלל לא שמתי לב לכך, שערך האנגלי, הרשימה היא כמו שאתה עשית. החזרתי את השינויים שלך. זור987 - שיחה 16:33, 25 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה

יבגני זרובינסקי

היי,

נכנסת מבלי משים למלחמת עריכה: שים לב כי הגרסה המפרטת את פעילותו ברשת היא גרסה יציבה, להבדיל מהגרסה הנוספת המפרטת על זכיותיו שבה פעלת כשורה כשביטלת. בכל אופן, אני מבקש שתדון על כך בדף שיחה.
יום נפלא. eli - שיחה 12:58, 15 בינואר 2019 (IST)תגובה
משתמש:אלי גודין: שמתי לב לכך שבפסקה "ביוגרפיה ופעילות ברשת", מחקתי יותר מדי, אז במקום לשחזר את העריכות שלי, השארתי רק את החלק שמפרט את פעילותו ברשת, ומחקתי את התארים והפרסים מהתקשורת, וגם פתחתי דיון בדף השיחה. זור987 - שיחה 19:25, 15 בינואר 2019 (IST)תגובה

ברנדון ריצ'רדסון

היי,

למה זה מועמד למחיקה מהירה ?--eli - שיחה 09:56, 17 בינואר 2019 (IST)תגובה
משתמש:Billinghurst העמיד את הדף למחיקה מהירה (והערך מופיע גם בוק:במ למחיקה מהירה), מהנימוק הבא: long term vanity autobiographical spam article; not notable (לפחות לפי מה שכתוב בתבנית המחיקה המהירה שהוא שם בתחתית הערך). יש לציין כי משתמש:Billinghurst איננו מויקיפדיה העברית ואיננו דובר עברית כשפת אם. אם יש חשש שזהו משחית בין ויקי, אני יכול לבטל את המחיקה המהירה שלו. בכל מקרה, שחזרתי את הטקסט בערך, כי חשבתי שהוא דורש את המחיקה מכוונות טובות ולא מכוונות זדון. זור987 - שיחה 11:41, 17 בינואר 2019 (IST)תגובה
בכל מקרה, ביטלתי את התבנית של המשתמש, משום שהוא לא שייך לויקיפדיה העברית ואיננו דובר עברית. זור987 - שיחה 11:47, 17 בינואר 2019 (IST)תגובה
הי, גם אם המשתמש לא מויקי העברית, אפשר לדון איתו ולבדוק מי הוא במטא ויקי. בכל מקרה, למרות שאתה הרבה מנטר ונחשב לצדדים הלא נעימים של המשתמשים, אני ממליצה להניח כוונות טובות אמא של גולן - שיחה 11:04, 22 בינואר 2019 (IST)תגובה
טוב. מכיוון שהוא כתב באנגלית ולא הבנתי את משמעות מה שהוא כתב בתבנית המחיקה המהירה, וכן לא היה ידוע לי על האפשרות של משתמשים ממיזמי ויקי זרים להתערב בנעשה בפעילות של ויקיפדיה העברית, חשבתי שהוא עשה את מה שהוא עשה בכוונת זדון. גם השאלה של משתמש:אלי גודין בתחילת הדיון, בילבלה אותי, כי הוא לא ידע למה הערך הועמד למחיקה מהירה.

Re reversion

  1. Please point me to the policy that says that only heWP contributors can request speedy deletion.
  2. Please define what is the criteria for someone being or not being part of heWP and point me to that definition.
  3. I have been contributing to this wiki longer than you have.
  4. I have been contributing to WMF wikis for a long time and in a variety of ways and I do not think that you get to dismissively disenfranchise me.
  5. Anyone with a modicum of courtesy and wikiexperience would normally engage in a conversation and see if a speedy is not the direction forward then look to take it to a deletion request.

Billinghurst - שיחה 12:23, 17 בינואר 2019 (IST)תגובה

,Hey Billinghurst
eli - שיחה 14:08, 17 בינואר 2019 (IST) ? I think That you mean pictureתגובה

hi u:Billinghurst Thank you for writing the explanation at the article talk page. It is easier for Admins to understand why the deletion is necessary if there is an explanation and not just the template, especially since it is not clear at first glance. אמא של גולן - שיחה 11:02, 22 בינואר 2019 (IST)תגובה

מלחמת עריכה דרגון בול סופר

שלום זור987,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, פעיל למען זכויות אדם - שיחה 16:26, 3 במאי 2019 (IDT)תגובה

משתמש:פעיל למען זכויות אדם: אתה הוא זה שמנהל איתי מלחמת עריכה. משתמש:Theshumai הודה לי על העריכה ואתה משחזר לי אותה. פרסמתי את זה בלוח המודעות במטרה שמפעילי המערכת יתערבו במה שאתה עושה שלי. זור987 - שיחה 16:39, 3 במאי 2019 (IDT)תגובה
זור אני מבין שאתה מתקשה להפנים את הכללים בויקיפדיה ובמלחמות עריכה, מעט תמוה לאור התרשמותי מדף שיחתך בנושא. בכל אופן כאשר יש מחלוקת משחזרים את הערך לגרסה היציבה ודנים בנקודת המחלוקת, ולצערי אתה לא מבין זאת. החלטתי לנהוג לפנים משורת הדין ולא לבקש את חסימתך אלא רק את הגנת הדף למרות הפרות הסדר הבוטות. פעיל למען זכויות אדם - שיחה 16:48, 3 במאי 2019 (IDT)תגובה

הצפת דף בקשות ממפעילים בבקשות מיותרות

שלום, אנא אל תבקש בקשה של מחיקה של דפי משתמש של משתמשים אחרים אלא אם יש בהם קללות. נא לקרוא את ויקיפדיה:דף משתמש. ערן - שיחה 08:13, 20 במאי 2019 (IDT)תגובה

טוב, קראתי. זור987 - שיחה 12:30, 20 במאי 2019 (IDT)תגובה

מלחמת עריכה אלכס פרידמן

שלום זור987,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, דוריאןDGW – Talk 02:16, 2 ביוני 2019 (IDT)תגובה

תסלח לי דוריאן, לא הייתה פה שום מלחמת עריכה. אני תיקנתי משפט שהיה בניסוח סופרלטיבי, ואתה שחזרת אותי מהנימוק ההזוי "גרסה יציבה" כאילו שאתה לא רוצה שמשתמשים יבצעו שינויים בערך הזה וכאילו שהוא בבעלותך. לא הייתה פה שום השחתה. זה לא עובד בצורה הזאת. זור987 - שיחה 08:25, 2 ביוני 2019 (IDT)תגובה