מידנייט רד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מידנייט רד
תקופת הפעילות מ-2013
סוגה פופ, רוק אלקטרוני
חברת תקליטים 2101 Records, קפיטול רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
midnightred.com
חברים
Colton Rudloff
Anthony Ladao
Thomas Augusto
Eric Secharia
Joey Diggs Jr.
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מידנייט רדאנגלית: Midnight Red) היא להקת בנים אמריקנית בת חמישה חברים, שהוחתמה על ידי אינטרסקופ רקורדס, חברת תקליטים אמריקאית. הופעת הפתיחה של הלהקה הייתה בשנת 2011, במהלך הסיבוב הופעות של NKOTBSB, וכיום מקליטה סינגלים לאלבום הבכורה שלהם הצפויים להשתחרר בשנת 2013.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

2009: FLYTE וההתחלה של מידנייט רד[עריכת קוד מקור | עריכה]

הלהקה הוקמה על ידי חברי הלהקה, אריק, אנתוני ותומס.

ב-2007 אריק ותומאס היו חברים בלהקה שנקראה בשם Menudo. הלהקה גייסה את ג'ואי דיגס ג'וניור ואת קולטון, שהתגלה ביוטיוב. בשנת 2009, לאחר המעבר לקליפורניה, הקבוצה יצרה את FLYTE. לאחר חזרות רבות וקשות, הקבוצה תפסה את התעניינותו של אחד המפיקים הגדולים בעולם, RedOne, שעבד עם אקון, ליידי גאגא, פיטבול וג'ניפר לופז. לאחר מכן, הלהקה שינתה את שמה למידנייט רד (חצות אדום). הרעיון לשם של הלהקה הגיע בחלום של ג'ואי. באחד הסרטונים, תומאס אמר ש"חצות" זה הזמן שכולם רוצים להתגנב החוצה ולחגוג וה"אדום" הוא דומיננטי מאוד, שמתאר את מה שהם רוצים לעשות עם המוזיקה שלהם.

2011: מיני-אלבום, סיבוב ההופעות של NKOTBSB והאלבום הראשון[עריכת קוד מקור | עריכה]

באביב של שנת 2011, אינטרסקופ רקורדס הוציא לאור מיני-אלבום לiTunes. המיני אלבום כלל את השיר One Club At A Time והקאבר Step by Step של ניו קידס און דה בלוק. הלהקה זכתה לביקורות נלהבות בסיבוב ההופעות של NKOTBSB בקיץ של שנת 2011. לאחר סיבוב ההופעות הלהקה טסה לפריז בחודש דצמבר 2011, כדי להמשיך להקליט סינגלים לאלבום הבכורה שלהם.

2012: הסינגל "Hell Yeah" והקליפ הראשון[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקבוצה הופיעה באירועים רבים. הסינגל הרשמי הראשון, "Hell Yeah" שוחרר לרדיו במחצית השנייה של חודש מאי 2012. הקליפ לסינגל צולם באפריל 2012 בקליפורניה על ידי דיקלן ווייטבלום (Declan Whitebloom), שעבד עם אמנים כמו טיילור סוויפט וואן דיירקשן. "Hell Yeah" שוחרר ל-iTunes ב -19 ביוני 2012.

שירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

A Night To Remember

Body Talk

Get you Back

Hell Yeah

One In a Million

Take Me Home

I Think She Got Me

One Club At A Time

Lockdown

Strobe Light

Rockstar Lover

Look Like A Lover

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]