מחסל השדים (קומיקס)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מחסל השדים
Данила Бесобой
עטיפת חוברת שמו מחסל השדים #1, חלק 1
עטיפת חוברת שמו מחסל השדים #1, חלק 1
סוג גיבור-על
הוצאה לאור באבל קומיקס
הופעה ראשונה שמו מחסל השדים #1, חלק 1
(2 באוקטובר 2014)
יוצרים יבגני פדוטוב, ארטיום גברליאנוב
מידע
שם אמיתי דנילה
סטטוס פעיל
גזע אדם
מין זכר
מקצוע חייל
נטייה טוב
חבר בקבוצה מועצת האיזון
דת פרבוסלבי
אזרחות רוסית
מקום מגורים מוסקבה עריכת הנתון בוויקינתונים
דמויות קשורות
חברים מייג'ור גרום, שמיגה (Шмыг), הפוריה האדומה
אויבים ואחרים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מחסל השדיםרוסית: Бесобой) הוא דמות בדיונית של גיבור-על המופיעה בחוברות הקומיקס ביקום באבל קומיקס. הדמות הופיעה לראשונה בחוברת שמו מחסל השדים #1, חלק 1 (Имя ему Бесобой, ч.1) ב-2 באוקטובר 2014 ונוצרה על ידי האמנים אדוארד פטרוביץ' ואנדריי ואסין והכותבים יבגני פדוטוב וארטיום גברליאנוב.

סדרת הקומיקס רצה משנת 2014 ועד 2017 וכללה 50 חוברות קומיקס[1]. עלילת החוברות מספרת את קורותיו של דנילה, לוחם לשעבר בכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית, מחסל שדים היוצא למאבק בשדים בסיוע שותפו, השד שמיגה.

אירועי חוברות הקומיקס מתרחשים במוסקבה ומתרכזים בקורותיו של גיבור-על המכונה "מחסל השדים", האלטר-אגו של החייל דנילה. בקיץ 2008, בעת המלחמה בדרום אוסטיה, דנילה שירת בעיר צחינוואלי ובתחילת הסכסוך הצבאי הוא מאבד את רעייתו, בתו ובנו ועד מהרה מגלה כי האשמים במותם היו שדים שהצליחו לחצות ולפלוש אל עולם בני האדם. מספר שנים לאחר מכן יוצרת איתו קשר מועצת האיזון (Совет Равновесия) ומבקשת לחתום עמו על חוזה: הם יעניקו לו חיים חדשים והוא בתמורה יחסל עבורם שדים. הוא מאמץ את זהות מחסל השדים ומתחבר לשד שמיגה שהופך לשותף שלו ויחד איתו יוצא לחסל שדים רעים. גופו של מחסל השדים מכוסה קעקועים המעניקים לו את כוחו ועוצמתו, הוא מחזיק בשני אקדחים וז'יטון צבאי שמתקרר כשהוא מתקרב לשדים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]